Football Manager 2011

Started by Sydhagen, October 08, 2010, 11:15:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

magnuer

Quote from: magnuer on February 11, 2011, 17:38:02
Quote from: Blank_File on February 10, 2011, 20:23:56
Quote from: magnuer on February 10, 2011, 15:42:11

Starter første sesong med dette laget:

Første sesong?? Hva svarte? Hvordan har du hatt råd til så mange nye? Vi starter jo spillet praktisk talt uten penger.
Uten at jeg kjenner til de du har kjøpt stort sett vil jeg si at du overgår deg selv litt her. Det går veldig greit å rykke opp med det laget man er i besittelse av fra starten av. Det er egentlig bare backene som er for dårlige.
Har solgt Grella, Somma og Johnson
I tilegg så har jeg hentet nesten alle gratis. Har kun betalt for Griffths, O`Connor. Clark, Samuel og Elokobi låner jeg

magnuer

Da var første sesong unngjort og det endt med 86 poeng og første plass, slo Cardiff på målforskjell :)

Liga cupen røyk jeg i semifinalen mot Chelsea, endte 1-1 på Stamford Bridge og tapte 1-2 på ER :(

FA cupen røyk jeg i 3 runde mot Aston Villa, tapte 3-1 :(

Toppscorer ble Leigh Griffiths med 22 mål på 33 kamper + 4 mål på 4 kamper i cup :)

dansale

Quote from: magnuer on February 16, 2011, 18:19:31
Da var første sesong unngjort og det endt med 86 poeng og første plass, slo Cardiff på målforskjell :)

Liga cupen røyk jeg i semifinalen mot Chelsea, endte 1-1 på Stamford Bridge og tapte 1-2 på ER :(

Toppscorer ble Leigh Griffiths med 22 mål på 33 kamper + 4 mål på 4 kamper i cup :)

Kor manga ganger har du startet på nytt med Leeds savene dine magnuer? :P
Forza Leeds!

magnuer

Quote from: dansale on February 21, 2011, 01:08:27
Quote from: magnuer on February 16, 2011, 18:19:31

Kor manga ganger har du startet på nytt med Leeds savene dine magnuer? :P
2

dansale

På god tid at det ble sparket liv i denne tråen her igjenn! :)

Jeg er Leeds United (spiller med siste uppdate) og har hatt en fantastisk kariære med klubben sålangt!
Under mitt styre : Champions League : 2022-2023
Premier League : 2021-2022-2023
UEFA Cupen : 2018-2019
Super Cupen : 2018-2022-2023
Fa Cupen : 2018-2019-2020-2021-2022-2023
Vm Klubblag : 2022-2023
nPower Championship : 2013
Liga Cupen : 2018-2021-2023
Charity Shield : 2018-2019-2020-2021

Leeds er på Første plass i Europa sin Klubb-Koeffisienter
Klubben er verdt £441 mill i skrivende stund er vi 3 Rikest i verden bare slått av Barcelona R.Madrid og At.Madrid
Forza Leeds!

DanskLeedsGut

Hehe vildt! :) Jeg spiller også med Leeds med en summerupdate :) Har hentet flg. på free:

- Michael Brown
- Owen Hargreaves
- Nigel Reo-Coker
- Matthew Upson
- Stuart Parnaby
- Jay Bothroyd

og så har jeg købt Alex Smithies for 800.000 £

:)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Vanderlunde

Alle gangene jeg rører ved Leeds, så sloss jeg for å overleve i Championship, men blir sparka i løpet av februar første året eller noe...

Men med Hereford ( stasjonert i League Two), så er det opprykk første sesong, andre sesongen blir kamp om opprykk, og hvis jeg får det, så ender jeg opp midt på tabellen i tredje sesong, og får bygd meg oppover...

Har også prøvd Start, og der går det også bedre enn med Leeds...

Tror Leeds hater meg på FM :P

DanskLeedsGut

Quote from: Vanderlunde on July 22, 2011, 00:30:49
Alle gangene jeg rører ved Leeds, så sloss jeg for å overleve i Championship, men blir sparka i løpet av februar første året eller noe...

Men med Hereford ( stasjonert i League Two), så er det opprykk første sesong, andre sesongen blir kamp om opprykk, og hvis jeg får det, så ender jeg opp midt på tabellen i tredje sesong, og får bygd meg oppover...

Sådan har jeg det også nogle gange :) At jeg tror at Leeds hader mig i FM. Men er netop rykket op i Prem efter 1.sæson! :) Vandt PO-finalen 1-0 over Forest på et mål af Somma i 110.minut! :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Vanderlunde

Quote from: DanskLeedsGut on July 22, 2011, 02:19:12

Sådan har jeg det også nogle gange :) At jeg tror at Leeds hader mig i FM. Men er netop rykket op i Prem efter 1.sæson! :) Vandt PO-finalen 1-0 over Forest på et mål af Somma i 110.minut! :)

Etter første sesong??? Hva er det dere andre gjør, som jeg gjør helt motsatt??? :P Er mange jeg ser har klart enten direkte eller play-off opprykk første sesong, jeg er trofast på 18-19 plass XD

Reservesamen

jeg har heller ikke så veldig stor suksess med leeds, men trøster meg med min overbevisning om at alle andre bruker editoren flittig... Har ikke noe formening om hvor riktig dette er men, men...

Vanderlunde

Quote from: Reservesamen on July 22, 2011, 15:50:39
jeg har heller ikke så veldig stor suksess med leeds, men trøster meg med min overbevisning om at alle andre bruker editoren flittig... Har ikke noe formening om hvor riktig dette er men, men...

Har selv prøvd meg med editoren, men av en eller annen merkelig grunn, så dukker det opp to-tre stykker av samme personen jeg har laget. :P

Så holder meg heller til det å finne riktig taktikk/spillere :P

dansale

Quote from: Vanderlunde on July 22, 2011, 14:41:05

Etter første sesong??? Hva er det dere andre gjør, som jeg gjør helt motsatt??? :P Er mange jeg ser har klart enten direkte eller play-off opprykk første sesong, jeg er trofast på 18-19 plass XD

Det var muligt på første uppdate. for da var lån gratis, etter den siste kom så må man betale 50% av verdien + hele eller halve lønningen til spilleren. jeg synst også at  spillerene man kunne låne i 1 uppdate var betydlig betre enn i siste
Forza Leeds!

dansale

Editor synst jeg for min del ødlegger mye av gleden av å spille, men det er nå bare mitt synspungt da
Forza Leeds!

Vanderlunde

Quote from: dansale on July 23, 2011, 01:02:51
Quote from: Vanderlunde on July 22, 2011, 14:41:05

Det var muligt på første uppdate. for da var lån gratis, etter den siste kom så må man betale 50% av verdien + hele eller halve lønningen til spilleren. jeg synst også at  spillerene man kunne låne i 1 uppdate var betydlig betre enn i siste

Hvorfor er ikke lån gratis lenger??? Betaler de halve verdien i virkeligheten??? :P Lønningene skjønner jeg jo koster, selv om jeg fikk til 0-10% de fleste gangene :P

Quote from: dansale on July 23, 2011, 01:04:26

Editor synst jeg for min del ødlegger mye av gleden av å spille, men det er nå bare mitt synspungt da

Ødelegger nok mye, men er jo gøy å av og til legge inn deg selv for eksempel ;) Men er enig i at av og til er det best å holde den ekte oppstillingen ;)