Litt "snacks" fra Addecco-ligaen

Started by RoarG, October 03, 2011, 15:15:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

Som dommer utsettes man for mye rart. Søndagens oppgjør mellom Sandefjord og Strømmen inneholdt denne morsomme episoden:
http://www.sb.no/sport/sandefjord-fotball/dommeren-fikk-flue-i-munnen-matte-blase-av-kampen-1.6528728
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Hobben

Media bryr seg alt for lite om Adeccoligaen, det eneste saken de laget om den er hvem rykker ned til, hvem rykker ned fra adeccoen og hvem som rykker opp...
Rogaland Whites

Hallgeir *

Quote from: hobberst on October 09, 2011, 19:44:14
Media bryr seg alt for lite om Adeccoligaen, det eneste saken de laget om den er hvem rykker ned til, hvem rykker ned fra adeccoen og hvem som rykker opp...

Som ellers er det bare toppdivisjonen som gjelder, også i Norge. Når denne har spillefri, som i landskampspausen, kunne man brukt sjansen til å sette Adeccoligaen mer i fokus.

Forøvrig: Heia, Bodø/Glimt !!!  ;)
Super Leeds since 1968

Hobben

Quote from: hallghel on October 09, 2011, 20:49:46

Som ellers er det bare toppdivisjonen som gjelder, også i Norge. Når denne har spillefri, som i landskampspausen, kunne man brukt sjansen til å sette Adeccoligaen mer i fokus.

Bodø/Glimt, ja.. den svei litt idag.. :(
Rogaland Whites

lojosang

Quote from: hobberst on October 09, 2011, 23:33:04
Quote from: hallghel on October 09, 2011, 20:49:46

Bodø/Glimt, ja.. den svei litt idag.. :(

Jeg lova en ung Leedsfanpike fra Rognan Glimtopprykk for to sesonger siden, så det er på tide det slår til snart! Om bittelillerbor i sørflyket ryker på en smell kan jeg leve med det også.  :P
- Leif Olav

ollan

Blir artig med 3 lag fra Rogaland i tippeligaen neste sesong :D eller hva mener du hobberst? er Bryne blitt bitte bitte lillebroren i Rogalands fotballen?
Ollan

Hobben

Quote from: ollan on October 10, 2011, 21:12:34
Blir artig med 3 lag fra Rogaland i tippeligaen neste sesong :D eller hva mener du hobberst? er Bryne blitt bitte bitte lillebroren i Rogalands fotballen?

Sandnes rykker rett ned igjen, de beste går til middelsklubber i TL, så er det bang ned igjen i andre :-) Litt surt at vi neste år er bak både Haugesund, Sandnes og V.... :-(
Rogaland Whites