Main Menu

FIFA12

Started by DanskLeedsGut, November 14, 2011, 11:22:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DanskLeedsGut

Nogle der spiller FIFA12?? :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Vanderlunde

Quote from: DanskLeedsGut on November 14, 2011, 11:22:05
Nogle der spiller FIFA12?? :)

Selvfølgelig er det noen :P Spiller det nesten daglig :P

Blank_File

DanskLeedsGut

Spiller I på PS3 eller XBOX?? :) Jeg er selv på PS3 og mit id er: DK-MaGiC7, hvis I tør ;)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Glenn K

Quote from: DanskLeedsGut on November 21, 2011, 13:58:30
Spiller I på PS3 eller XBOX?? :) Jeg er selv på PS3 og mit id er: DK-MaGiC7, hvis I tør ;)

Jeg spiller og på ps3. kaland95 klar for kamp   8)

Vanderlunde

Quote from: DanskLeedsGut on November 21, 2011, 13:58:30

Finnes bare en boks som går ann å spille ordentlig på, Driverfromhell på PS3 :P

DanskLeedsGut

Iorden :) Jeg tilføjer jer lige senere ;)

Vanderlunde

Quote from: DanskLeedsGut on November 23, 2011, 13:14:02
Iorden :) Jeg tilføjer jer lige senere ;)

Den er grei, men kommer ikke på noe før i morgen tidligst, full dag i dag :P

SanderLeeds

DanskLeedsGut

Snodgrass vandt Leeds-turneringen, afholdt på Thorp Arch, igår! Ville gerne se video derfra som de har lagt på Facebook fra alle Premier League klubberne, som har deltaget!

auren

Noen som har spilt FIFA appen på IPhone? Virker alt for enkelt å score. Eller er jeg bare sinnsykt god?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

De annonserte jo dette for en stund siden, men kom plutselig på det igjen. Obligatorisk for alle Leeds-fans med Fifa 12 til PS3 eller Xbox.

http://www.ea.com/uk/football/1/fifa12-club-pack-leeds

DanskLeedsGut

Quote from: Blank_File on December 19, 2011, 09:09:30
De annonserte jo dette for en stund siden, men kom plutselig på det igjen. Obligatorisk for alle Leeds-fans med Fifa 12 til PS3 eller Xbox.

http://www.ea.com/uk/football/1/fifa12-club-pack-leeds

Jeg har hentet det til mit FIFA-spil! :D