Vår ærede medsupporter Kjetil Rekdal..

Started by Leedsfan, June 26, 2011, 13:59:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Jeg har forandret mening om denne karen, man kan si mye om herr Rekdal, men for en vinnertype.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se han som manager i Leeds en gang i fremtiden.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bye

Ja, han er faen så god når han vinner.

Når han taper, derimot...er ikke mye til vinnerskalle på han fyren her, dessverre. Han hadde fått hetta etter 3-4 serierunder her.
Trønder i Bergen!

Asbjørn

...inntil videre er Rekdals Leedskarriere et utopisk emne. For å unngå at det skal vokse opp mange slike 'drømmer' på OEF holder vi det Off Topic inntil det blir reelle rykter...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Quote from: Asbjørn on June 26, 2011, 15:43:59
...inntil videre er Rekdals Leedskarriere et utopisk emne. For å unngå at det skal vokse opp mange slike 'drømmer' på OEF holder vi det Off Topic inntil det blir reelle rykter...

Ikke helt enig med deg, men du er jo sjefen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Herlig fyr !  :D Det han presterer med Ã...lesund er på grensen til sensasjonelt !

hobberst jr.

Liker best uttalelsen om Rosenborg Og NFF, jeg.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Joe Jordan

Eneste treneren som til tider lirer av seg noe interessant. NFF tåler ikke oppsynet på ham og det betyr at han gjør noe riktig.

Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

dansale

Har absolutt sansen for coaching i verdensklasse med Kjetil Rekdal

Sent from my old computer using hands and keyboard
Forza Leeds!

fmtj

Kjetil Rekdal er Kjetil Rekdal og han er Leeds supporter. Da får jeg behandle ham med respekt, men jeg er neimen ikke sikker på om jeg hadde vært like nådig derom det ikke var tilfelle. Ikke akkurat noe sjarmtroll bestandig, men lidenskaplig fotballmenneske, det er han. Og jeg har dyp respekt for det han får til der oppe i Ã...lesund. Imponerende. Men, hvordan er det å være spiller for denne mannen- det hadde vært interessant å vite litt om. Noen som kan bidra??
Yeboahs vitne

Asbjørn

Nettavisen har en artikkelserie "Det store intervjuet" der Reka var sak.

Jeg klipper følgende:

Fanatisk Leeds-fan
Det er en avslappet stemning her hos Aalesunds Fotballklubb. Ikke noe stress. Fotograf Paul Weaver og jeg rakk knapt å komme innenfor stadiondøra før oppmann Gunnar Sørensen tilbød oss kaffe. Livet er godt under kong Rekdal.

- Det er én ting jeg må spørre deg om, Kjetil. Hadde du virkelig en klausul i kontrakten med Lierse som tillot deg å høre på BBCs sendinger fra Leeds-kampene da du var trener der, slik det står på Wikipedia-siden om deg?

- Det er ikke helt riktig. Vi møttes alltid klokka fire til mat, og kampene i Belgia går klokka åtte. Jeg satt med radio under middagen. Det fikk jeg lov til, smiler den 42 år gamle Leeds-fanatikeren.

Han følger fortsatt nøye med på alt som skjer på Elland Road. Utrolig nok har han fremdeles ikke stått på stadion selv. Det er vanskelig å finne åpninger til slikt i kalenderen når man selv jobber innenfor fotball.

- Det er jo tid rundt romjula, men som familiefar har jeg da litt andre prioriteringer. Men jeg har tenkt meg dit. Jeg har lovt Niklas (eldstesønnen, red. anm.) det. Vi må få gjennomført det. Det hadde vært artig å dra dit hvis det ble snakk om opprykk til Premier League.

- Så det kan bli snakk om en liten Aalesund-permisjon til våren?

- Vi får se, humrer han lavt.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3239893.ece

Her må det da gå an å dra litt i tråder for å hjelpe mannen til en tur??? :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asLeeds

Heilt enig Asbjørn!!
få Kjetil med øve på dobbel i Mars!!!!
DALHEIM WHITES