Motorhavari for Leeds-skuta

Started by Kato, January 19, 2012, 00:02:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

whitelocks

Er vi ikke litt snar til å krisemaksimere? Jeg og skjønner at det er mulig å bli frustrert over manglende kjøp av nye spillere, salg av våre favoritter i laget, men litt perspektiv ellers i den totale situasjonen er mulig å ha:

1. Vi er fremdeles med å kjemper om opprykk til PL.
2. Vi er uten tap i serien etter nyttår.
3. Vi er i våres andre sesong i nPC.
4. Vi scorer fremdeles nok mål.
5. Vi blir sjelden utspilt av motstanderne.

Det kan være grunner til at det gjøres grep i spillergruppa når sjansen byr seg. Kanskje ikke balansen i laget er bra nok slik SG ser det og derfor må det gjøres grep, og denne gangen måtte det gjøres et upopulert salg av en local lad. Økonomi er også i bildet her og vi må bare innse og kanskje takke for at vår eier ikke "låner" oss opp i PL. Kan være at skifte av spillere i enkelte posisjoner vil ha positiv effekt på laget og at det vil skaffe oss nok poeng til å holde oss i toppen i nPC.

Når det er sagt så er heller ikke jeg glad for salg av gode spillere, men disse spillerne har også sine egne karrierer å tenke på og vil nå så langt som mulig de og, og vil på et eller annet punkt se seg om etter andre utfordringer for å utvikle seg videre.

Vel, med utgangspunkt i ovenstående vil jeg mane til tålmodighet, mer enn det både fansen i England og oss her hjemme har. Vi må fremdeles beholde trua. MOT