Main Menu

Kampfiksing

Started by fmtj, July 12, 2012, 11:29:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Kampfiksing må det slås hardt ned på!! Utestengelse på livstid og om nødvendig totalt spilleforbud i fotballen!!

Hva med spillselskapene dersom det settes mye penger på en hendelse i en 2. divisjonskamp i ei bygd i lille Norge og akkurat det skjer som det er spilt på og til rett tid..... ??? ::)!! Burde ikke noen der også ha reagert??

Lundekvam har spilt på hendelser som han selv har bidratt til skal skje. Nå blir dette også etterforsket. Ikke spesielt hyggelig det heller. Martin Andresens navn dras inn i dette og han er fly forbannet!! Dette vil jeg ikke vite av i denne edle idretten!!

Kom dere vekk, kjeltringer!!!  >:(
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Quote from: fmtj on July 12, 2012, 11:29:56
Kampfiksing må det slås hardt ned på!! Utestengelse på livstid og om nødvendig totalt spilleforbud i fotballen!!

Hva med spillselskapene dersom det settes mye penger på en hendelse i en 2. divisjonskamp i ei bygd i lille Norge og akkurat det skjer som det er spilt på og til rett tid..... ??? ::)!! Burde ikke noen der også ha reagert??

Lundekvam har spilt på hendelser som han selv har bidratt til skal skje. Nå blir dette også etterforsket. Ikke spesielt hyggelig det heller. Martin Andresens navn dras inn i dette og han er fly forbannet!! Dette vil jeg ikke vite av i denne edle idretten!!

Kom dere vekk, kjeltringer!!!  >:(

Enig fra første til siste bokstav. Og dersom du fikser trådtittelen blir det fullkomment!  ;)
Super Leeds since 1968

lojosang

Quote from: Hallgeir * on July 12, 2012, 13:23:21
Quote from: fmtj on July 12, 2012, 11:29:56Kampfiksing må det slås hardt ned på!! Utestengelse på livstid og om nødvendig totalt spilleforbud i fotballen!!

Kom dere vekk, kjeltringer!!!  >:(

Enig fra første til siste bokstav. Og dersom du fikser trådtittelen blir det fullkomment!  ;)

Kamfiksing? den slags sjofelheter ville sendt Ronaldo og halve Italia på sjokkskadelista!

Ja dette må det greies opp i.

Andresen virker forresten noe hårsår.
- Leif Olav

Leedsfan

Noen som kan forklare meg hva Andresen får ut av å spille noen høvdinger på en kamp som er "bankers". Mannen er jo loaded deluxe, så det fremstår for meg som kjipt.

Dessuten så må det jo være fler enn en spiller som er med på dette på hvert lag!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

Quote from: Hallgeir * on July 12, 2012, 13:23:21
Quote from: fmtj on July 12, 2012, 11:29:56

Kom dere vekk, kjeltringer!!!  >:(

Enig fra første til siste bokstav. Og dersom du fikser trådtittelen blir det fullkomment!  ;)

Da er kammen ferdig fikset og denne tråden har fått riktig heading!!   ;)
Yeboahs vitne

Håvard

Vel, Skeidararvingen er vel ikke som oss vanlige