Skrevet av Emne: Bortekamp i London  (Lest 2450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

A_fisherman

Bortekamp i London
« på: Oktober 28, 2015, 20:45:31 »
Planlegger en tur til London og ønsker å kombinere dette med en bortekamp. Mine alternativer er Brentford 30 januar eller Brighton 27 februar. Er det noen som har erfaring fra disse to lagene, stadionene og mulighet til å kjøpe billetter fra hjemmelaget.
Skal ha med meg en ung gutt på turen så jeg ønsker ikke å møte tilstander som bortekamper mot Reading.

ollan

Sv: Bortekamp i London
« Svar #1 på: Oktober 29, 2015, 13:42:32 »
Planlegger en tur til London og ønsker å kombinere dette med en bortekamp. Mine alternativer er Brentford 30 januar eller Brighton 27 februar. Er det noen som har erfaring fra disse to lagene, stadionene og mulighet til å kjøpe billetter fra hjemmelaget.
Skal ha med meg en ung gutt på turen så jeg ønsker ikke å møte tilstander som bortekamper mot Reading.
regner med du må registrere deg som medlem og da kan kjøpe billetter
Ollan

Geiremann

Sv: Bortekamp i London
« Svar #2 på: November 07, 2015, 23:02:56 »
Hvis dere skal sitte med hjemmefansen må dere passe på å opptre nøytralt. Tror ikke Griffin Park er det værste stedet å være, men man vet aldri.

Jeg så Brentford-Fulham for et år siden. Griffin Park er en liten, hyggelig, gammel stadion med plass til rett under 13000. God stemning da de slo Fulham på et fullsatt stadion i fjor.

For å få tak i billett så kjøpte jeg medlemsskap til 20 pund, men usikker på om det trengs nå. Du bør uansett inn og registrere deg som "bruker" på deres hjemmeside så fort som mulig. Til en del av kampene der Leeds er bortelag så må man gjerne ha registrert seg tidlig på året for å få kjøpe hjemmebillett. Ettersom Leeds nesten alltid selger ut sine bortebilletter så unngår de på denne måten at Leeds fans får kjøpt billett med hjemmesupportere.

Brentford ligger ca 30 minutter med tog vest for London "sentrum". Det tar fem min å gå fra togstasjon til stadion.

Pass på datoen 30. januar. Tror det er en mulig dato for FA-Cup runde. Da blir kampen utsatt dersom Leeds eller Brentford fortsatt er med.

Sjekk ellers en del info her: http://www.footballgroundguide.com/leagues/england/championship/griffin-park-brentford.html#aby-train
Member of "The Peterborough eight".