Skrevet av Emne: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !  (Lest 1328 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cannavaro

Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« på: Mai 30, 2024, 21:17:11 »
Hva syns folket om denne nyheten idag ?
https://www.leedsunited.com/news/partnerships/33559/leeds-united-football-club-announce-red-bull-as-front-of-shirt-partner

syns det var merkelig at ingen har skrevet noe om det på forumet her, så jeg legger ut linken.

Klubben tiltrekker seg ihvertfall en sterk markedsaktør her, har lest tidligere idag at det kan dreie seg om 60 MIO pund i første omgang, og kanskje opp mot 100 MIO over flere sesonger.
Da blir det Red Bull på trøya for sesongen 24/25 ser det ut til.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Blank_File

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #1 på: Mai 30, 2024, 21:18:22 »
Hva syns folket om denne nyheten idag ?
https://www.leedsunited.com/news/partnerships/33559/leeds-united-football-club-announce-red-bull-as-front-of-shirt-partner

syns det var merkelig at ingen har skrevet noe om det på forumet her, så jeg legger ut linken.

Klubben tiltrekker seg ihvertfall en sterk markedsaktør her, har lest tidligere idag at det kan dreie seg om 60 MIO pund i første omgang, og kanskje opp mot 100 MIO over flere sesonger.
Da blir det Red Bull på trøya for sesongen 24/25 ser det ut til.....
Vi har jo ikke skrevet om stort annet i dag. Bare i den tråden med økonomisk hverdag.

Hallgeir *

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #2 på: Mai 30, 2024, 21:21:36 »
Hva syns folket om denne nyheten idag ?
https://www.leedsunited.com/news/partnerships/33559/leeds-united-football-club-announce-red-bull-as-front-of-shirt-partner

syns det var merkelig at ingen har skrevet noe om det på forumet her, så jeg legger ut linken.

Klubben tiltrekker seg ihvertfall en sterk markedsaktør her, har lest tidligere idag at det kan dreie seg om 60 MIO pund i første omgang, og kanskje opp mot 100 MIO over flere sesonger.
Da blir det Red Bull på trøya for sesongen 24/25 ser det ut til.....
Vi har jo ikke skrevet om stort annet i dag. Bare i den tråden med økonomisk hverdag.

Ja, for vi trenger vel ikke en egen tråd til Red Bull nå i alle fall. Skulle vi hatt en tråd for hver deleier, kanskje?
« Siste redigering: Mai 30, 2024, 21:23:48 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2663
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #3 på: Mai 31, 2024, 00:01:12 »
Mange gode spørsmål fra Hay - og Marathe svarer de riktige tingene. Man vil jo lure på om det er løgn og halvsannheter, men hittil har han ikke blitt tatt i sånt...

Jeg tar nå med dette i alle fall:

So, for example, this club is and will forever be Leeds United Football Club. It’s not going to be the Leeds Red Bulls. To be fair, they understand that. They appreciate that. They respect that. They know the legacy of this club, so it’s not something they wanted either. But for me, that was table stakes (a minimum requirement for a business arrangement). That’s not going to happen.

https://www.nytimes.com/athletic/football/team/leeds-united/

Hay: What are we actually talking about in terms of stake size? And how much is this worth to the club in terms of shirt sponsorship? What are the figures?

What influence will Red Bull have in the running of the club, then? And will it be represented on the Leeds board?

Hay: Will you interlink with their other clubs? One of the big issues has been the trade of players between Salzburg and Leipzig, which hasn’t gone down well with Salzburg’s fans. Will there be interaction, or will they be kept as separate entities?

Hay: You’ll be aware of the criticism of Red Bull, and some of its history in football. Did that potentially dissuade you from partnering with the company? Did it come up in discussion?

Hay: Do those same red lines apply to shirt colour, stadium naming rights, and so on — the things Red Bull has changed elsewhere?

Hay: Does Red Bull understand that, though — that it’s all non-negotiable from your perspective?

Hay: Your own takeover started with minority investment and proceeded towards a full buy-out. How can you reassure people who wonder whether that’s ultimately where this is going to lead — Red Bull starting at minority level but taking a majority stake?

Hay: What do you anticipate to be the fans’ reaction to this? From a financial point of view, they’ll understand the level of sponsorship. But the identity of the investors themselves could be a problem.

Hay: A last question that people would probably appreciate having answered. There are lots of parties and individuals involved in the 49ers Enterprises group. Who now has tangible control over the policies and direction of the club? Who actually has a say in where the club are going?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #4 på: Mai 31, 2024, 06:25:21 »
Er sikkert bra for Leeds i det lange løp, men bare ikke fortell meg at vi skal ha rødt i logoen på den hvite Leedsdrakten i all fremtid. DET går bare ikke. Da får okseen bli blå.
Dette er vel også bedre enn å ende opp med eiere som NCastle tenker jeg.
« Siste redigering: Mai 31, 2024, 07:55:53 av Gordon McUseless »

Blank_File

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #5 på: Mai 31, 2024, 09:38:40 »
Mange gode spørsmål fra Hay - og Marathe svarer de riktige tingene. Man vil jo lure på om det er løgn og halvsannheter, men hittil har han ikke blitt tatt i sånt...

Jeg tar nå med dette i alle fall:

So, for example, this club is and will forever be Leeds United Football Club. It’s not going to be the Leeds Red Bulls. To be fair, they understand that. They appreciate that. They respect that. They know the legacy of this club, so it’s not something they wanted either. But for me, that was table stakes (a minimum requirement for a business arrangement). That’s not going to happen.

https://www.nytimes.com/athletic/football/team/leeds-united/

Hay: What are we actually talking about in terms of stake size? And how much is this worth to the club in terms of shirt sponsorship? What are the figures?

What influence will Red Bull have in the running of the club, then? And will it be represented on the Leeds board?

Hay: Will you interlink with their other clubs? One of the big issues has been the trade of players between Salzburg and Leipzig, which hasn’t gone down well with Salzburg’s fans. Will there be interaction, or will they be kept as separate entities?

Hay: You’ll be aware of the criticism of Red Bull, and some of its history in football. Did that potentially dissuade you from partnering with the company? Did it come up in discussion?

Hay: Do those same red lines apply to shirt colour, stadium naming rights, and so on — the things Red Bull has changed elsewhere?

Hay: Does Red Bull understand that, though — that it’s all non-negotiable from your perspective?

Hay: Your own takeover started with minority investment and proceeded towards a full buy-out. How can you reassure people who wonder whether that’s ultimately where this is going to lead — Red Bull starting at minority level but taking a majority stake?

Hay: What do you anticipate to be the fans’ reaction to this? From a financial point of view, they’ll understand the level of sponsorship. But the identity of the investors themselves could be a problem.

Hay: A last question that people would probably appreciate having answered. There are lots of parties and individuals involved in the 49ers Enterprises group. Who now has tangible control over the policies and direction of the club? Who actually has a say in where the club are going?

Bra intervju. Som Kato sa i den andre tråden, det er nesten ikke noe vits i å høre på hva eiere sier. Seen and not heard, they should be.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2663
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #6 på: Juni 01, 2024, 00:17:48 »
Leeds United Supporters Trust har i brevs form vært tydelige på hvor man har fansen mht Red Bull og hva som evt kan skje på sikt.

De er gledelig tydelige. :)

Leeds United Supporters Trust have today issued a strongly-worded statement following the news that Red Bull have bought a minority stake in the club. It emerged yesterday that the global energy drink brand have agreed a "multi-year agreement" with the Championship club.

United say the Red Bull partnership, which includes a front-of-shirt sponsorship deal, will "bring in new commercial revenues as well as additional capital investment". In an interview with The Athletic, Paraag Marathe, the head of the 49ers Enterprises ownership group, stressed the club's name and logo will remain unchanged following Red Bull's arrival.

A Trust statement said: “Leeds United have announced that Red Bull has taken a minority ownership stake in the club, as well as becoming our front-of-shirt sponsor. There was a mixed response from the fan base with some welcoming the financial investment, which of course is becoming more important to delivering on-field success, while others expressed their concerns strongly on what Red Bull’s future intentions could be, given their history with other sports clubs.


"We would be naïve as fans to assume there isn’t a larger, long-term plan for Red Bull’s initial foot in the door at Leeds United. The global energy drink brand owns RB Leipzig in Germany's Bundesliga, Austrian side Red Bull Salzburg, MLS side New York Red Bulls, as well as Red Bull Bragantino and RB Brasil in Brazil. In the past, they have made significant changes to club names, badges and kits, placing their brand front and centre, overshadowing and in some cases erasing the history of the clubs they have purchased. This has been met with large protests from fans, and league-wide protests from fans of other clubs.

"To be clear from the outset, any fundamental changes to Leeds United club's identity and heritage will receive maximum resistance from our fans, and we will be working closely with football authorities over the coming years in preparation for any such move by Red Bull.


“While the club have been open and proactive in stating that no one from Red Bull will sit on the board and there will be no change to the name or logo, this is only a promise while the 49ers maintain complete control of the club. Nobody can predict what will happen after the 49ers’ custodianship, so we are taking the opportunity at an early stage to let Red Bull, or any other potential custodians of our club, know that we will not allow any of these fundamental heritage or identity changes to happen to our club.”




"One of the many reasons we are backing the introduction of an independent football regulator is their ability to install protections around football club identity and heritage," the statement continued. "Although on hold until after the general election, the government white paper which was published after a fan-led review in 2022 proposes that clubs in the Premier League and English Football League will be held to account on specific heritage elements.

"Among these recommendations are a ‘duty to not relocate without approval’ and a ‘duty not to change crest, home shirt colours or name without approval’. That approval will not come without consultation with supporters, a move which the government says will ‘put fans back at the heart of how football is run.’ Leeds United Supporters’ Trust is proud to have been a part of this consultation process with the government and wholeheartedly support the recommendations. It’s important that we (and fans of other football clubs) have these types of protections in place sooner rather than later. We continue to work closely with the FSA on this to ensure its effective and meaningful implementation."


As well as the statement, the Trust have published a question and answer exchange between themselves and the club surrounding concerns raised by fans, including the lack of option for Red Bull to increase their stake. You can read this here.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-supporters-trust-issue-29272151
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #7 på: Juni 01, 2024, 10:19:43 »
Var vel sesongen 07/08 vi hadde Red Kite på trøya med en rød ørn...krise altså ;)

Josch

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #8 på: Juni 01, 2024, 11:39:10 »
Var vel sesongen 07/08 vi hadde Red Kite på trøya med en rød ørn...krise altså ;)

Det var dette jeg lurte på, om vi hadde hatt noe rødt på drakta tidligere. Da ber jeg alle ta en titt på draktene til RB Leipzig og Red Bull Salzburg. F.eks de hvite draktene. Reklamen er rød/gul og dominerende stor. Men jeg vet ikke hvordan Leeds-drakta blir.

En ting til. Disse to RB-klubbene har måttet bytte logo og arena navn for å få tilført midler til å konkurrere blant de store. Jeg har liten tro på at RB vil spytte masse penger i Leeds på sikt uten å bli eksponert tilsvarende.

Fansen kan ikke forvente at klubben skal bli tilført masse penger og samtidig holde RB utenfor styret, ikke endre identitet, o.l , hvis man tenker langsiktig. Ingen vil bruke masse penger i en klubb uten å få inflytelse .

Det kan jo hende at draktreklamen og en liten investering nå er gjort for at Leeds-fansen skal bli vant til den røde logoen i noen år , og  deretter øke investeringen og eksponeringen når motviljen ikke er så stor lenger. Hvis Leeds etablerer seg i PL med hjelp av RBs penger, og Leeds-fansen synes RB er helt ok,  så vil kanskje neste steg bli et nytt arena-navn uten store protester?

ar9

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #9 på: Juni 01, 2024, 13:14:26 »
Var vel sesongen 07/08 vi hadde Red Kite på trøya med en rød ørn...krise altså ;)

Det var dette jeg lurte på, om vi hadde hatt noe rødt på drakta tidligere. Da ber jeg alle ta en titt på draktene til RB Leipzig og Red Bull Salzburg. F.eks de hvite draktene. Reklamen er rød/gul og dominerende stor. Men jeg vet ikke hvordan Leeds-drakta blir.

En ting til. Disse to RB-klubbene har måttet bytte logo og arena navn for å få tilført midler til å konkurrere blant de store. Jeg har liten tro på at RB vil spytte masse penger i Leeds på sikt uten å bli eksponert tilsvarende.

Fansen kan ikke forvente at klubben skal bli tilført masse penger og samtidig holde RB utenfor styret, ikke endre identitet, o.l , hvis man tenker langsiktig. Ingen vil bruke masse penger i en klubb uten å få inflytelse .

Det kan jo hende at draktreklamen og en liten investering nå er gjort for at Leeds-fansen skal bli vant til den røde logoen i noen år , og  deretter øke investeringen og eksponeringen når motviljen ikke er så stor lenger. Hvis Leeds etablerer seg i PL med hjelp av RBs penger, og Leeds-fansen synes RB er helt ok,  så vil kanskje neste steg bli et nytt arena-navn uten store protester?
Var vel sesongen 07/08 vi hadde Red Kite på trøya med en rød ørn...krise altså ;)

Det var dette jeg lurte på, om vi hadde hatt noe rødt på drakta tidligere. Da ber jeg alle ta en titt på draktene til RB Leipzig og Red Bull Salzburg. F.eks de hvite draktene. Reklamen er rød/gul og dominerende stor. Men jeg vet ikke hvordan Leeds-drakta blir.

En ting til. Disse to RB-klubbene har måttet bytte logo og arena navn for å få tilført midler til å konkurrere blant de store. Jeg har liten tro på at RB vil spytte masse penger i Leeds på sikt uten å bli eksponert tilsvarende.

Fansen kan ikke forvente at klubben skal bli tilført masse penger og samtidig holde RB utenfor styret, ikke endre identitet, o.l , hvis man tenker langsiktig. Ingen vil bruke masse penger i en klubb uten å få inflytelse .

Det kan jo hende at draktreklamen og en liten investering nå er gjort for at Leeds-fansen skal bli vant til den røde logoen i noen år , og  deretter øke investeringen og eksponeringen når motviljen ikke er så stor lenger. Hvis Leeds etablerer seg i PL med hjelp av RBs penger, og Leeds-fansen synes RB er helt ok,  så vil kanskje neste steg bli et nytt arena-navn uten store protester?
Selv om fotballen blir sykere og sykere er jeg temmelig sikker på at det blir kraftige protester mot endring i klubbnavn selv mange år frem i tid.

Kan være stadion navn kan skli igjennom etterhvert.

Leeds trenger å være med i PL om vi skal rekruttere yngre fans.

Jeg kunne klart å leve med noe tilsvarende som 07/08 draktene med Leeds på øvre halvdel av PL og ett jalla stadion navn om stadion tok 60.000 og det var bittelitt lettere å få tak i biletter.



Heller det enn å visne bort på 2./3. nivå med supportere som blir gråere og gråere i håret som meg selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #10 på: Juni 01, 2024, 13:30:20 »
Var vel sesongen 07/08 vi hadde Red Kite på trøya med en rød ørn...krise altså ;)

Det var dette jeg lurte på, om vi hadde hatt noe rødt på drakta tidligere. Da ber jeg alle ta en titt på draktene til RB Leipzig og Red Bull Salzburg. F.eks de hvite draktene. Reklamen er rød/gul og dominerende stor. Men jeg vet ikke hvordan Leeds-drakta blir.

En ting til. Disse to RB-klubbene har måttet bytte logo og arena navn for å få tilført midler til å konkurrere blant de store. Jeg har liten tro på at RB vil spytte masse penger i Leeds på sikt uten å bli eksponert tilsvarende.

Fansen kan ikke forvente at klubben skal bli tilført masse penger og samtidig holde RB utenfor styret, ikke endre identitet, o.l , hvis man tenker langsiktig. Ingen vil bruke masse penger i en klubb uten å få inflytelse .

Det kan jo hende at draktreklamen og en liten investering nå er gjort for at Leeds-fansen skal bli vant til den røde logoen i noen år , og  deretter øke investeringen og eksponeringen når motviljen ikke er så stor lenger. Hvis Leeds etablerer seg i PL med hjelp av RBs penger, og Leeds-fansen synes RB er helt ok,  så vil kanskje neste steg bli et nytt arena-navn uten store protester?

Her kommer nok kampen til å stå. De kommer nok til å kjøpe seg opp, så vidt jeg vet er RB først og fremst langsiktig eier av sportsklubber, og ikke en kortsiktig investor som går inn og ut med formål å tjene penger på selve transaksjonen.

Fra ståstedet til fansen, så tror jeg ikke motstanden til endring er det sentrale, der tåler vi nok mye. Det er når historien blir visket ut eller pisset på at piggene kommer ut. Tror det handler mye om hvordan man gjør det, om det er evolusjon eller revolusjon. Logoen på skjorta bryr i alle fall jeg meg lite om. Vi har hatt alt fra betting og cider til den lokale fornøyelsesparken uten at det gjør så mye fra eller til. Jeg kunne til og med levd med en «RB» foran eller bak stadionnavnet så lenge det heter Elland Road. Det er når klubben først og fremst blir en avdeling i et massivt konsern og koblingen til fansen blir mindre verdt enn markedsføringsverdien, at pengens får en kraftig bismak for min del. Man ønsker jo gjerne at utviklingen av klubben skal være et mål i seg selv (fordi det er i den en ev. økonomisk gevinst ligger), og ikke kun et middel for å selge energidrikk eller hvitvaske blodpenger.

Jeg forholder meg åpen, positiv, men avventende. Satser på at dette «kulturvernet» gjennom lovgivning kommer på plass, det er nok hyperkapitalisme som det er.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2663
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #11 på: Juni 01, 2024, 15:23:34 »
Jeg ser for meg motviljen på dette forumet på tidlig sekstitall da den nye manageren insisterte på  å bytte ut klubbens identitet, de blågule draktene, med dette nymotens hvite - bare fordi favorittklubben hans  Real Madrid spilte i hvitt.  :o

Forumisten Den blågule Charles var fra seg i raseri.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #12 på: Juni 01, 2024, 15:26:51 »
Jeg ser for meg motviljen på dette forumet på tidlig sekstitall da den nye manageren insisterte på  å bytte ut klubbens identitet, de blågule draktene, med dette nymotens hvite - bare fordi favorittklubben hans  Real Madrid spilte i hvitt.  :o

Forumisten Den blågule Charles var fra seg i raseri.

 ;D

Vi hadde vel også røde bortedrakter på tidlig 70-tall også?

Klubb-emblemet er også "hyppig" blitt byttet ut siden starten av 1919.

Jeg tenker at det vil være helt naturlig med et annet navn enn Elland Road om vi skulle bygge en ny stadion. Red Bull Road funker helt fint for min del.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #13 på: Juni 01, 2024, 16:29:24 »
Jeg ser for meg motviljen på dette forumet på tidlig sekstitall da den nye manageren insisterte på  å bytte ut klubbens identitet, de blågule draktene, med dette nymotens hvite - bare fordi favorittklubben hans  Real Madrid spilte i hvitt.  :o

Forumisten Den blågule Charles var fra seg i raseri.

Jeg levde ikke da, men Revie fikk suksess med Leeds ikke lenge etterpå. Klubben hadde vel ikke noen stolt historie mht trofeer i den gule drakt, så man visket ikke ut en viktig historie (selv om farge også er historie).
Med Revies suksess rett etterpå så var det nok lettere å akseptere hvitt for fansen.

Radrizzani foreslo vinteren 2018, tror jeg, å bytte klubb-logo i en tid det gikk dårlig sportslig. Det ble ikke godt mottatt. Det måtte skrinlegges.

Jeg tror det må vises sportlig fremgang for at fansens skal akseptere endring av navn, stadion, logo eller farger.
« Siste redigering: Juni 01, 2024, 16:31:28 av Josch »

TK20

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #14 på: Juni 01, 2024, 17:52:07 »
Radrizzani foreslo vinteren 2018, tror jeg, å bytte klubb-logo i en tid det gikk dårlig sportslig. Det ble ikke godt mottatt. Det måtte skrinlegges.

Ja det var sikkert bare den sportslige tilstanden som gjorde at den kjempeflotte logoen der ikke fikk gjennomslag.

Gordon McUseless

Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #15 på: Juni 01, 2024, 21:09:54 »
Var vel sesongen 07/08 vi hadde Red Kite på trøya med en rød ørn...krise altså ;)
Det er helt riktig det....ja at det er krise altså  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2663
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds offentliggjør Red Bull som minoritetseier !
« Svar #16 på: Juni 02, 2024, 10:29:57 »
Klubben hadde vel ikke noen stolt historie mht trofeer i den gule drakt, så man visket ikke ut en viktig historie (selv om farge også er historie).


Det ble smått med trofèer i klubbens første 40 år (35 sesonger - krigen stoppet ligaspill 39-46). Men klubben tilbrakte 18 av disse 35 sesongene i toppdivisjonen, seks ganger havnet de på øvre halvdel. Femteplass som det beste, åttende to ganger og niendeplass to ganger. Ellevte èn gang. Bra respektabelt det.

I mellomkrigstiden rykket vi ned to ganger men kom opp igjen på første forsøk.
Såå var vi rimelig medtatt etter 2.verdenskrig (negativ poengrekord i toppdivisjonen (18 poeng på 42 kamper) og brukte ni sesonger på å komme oss opp igjen.

Og hva er suksess, tror nok Manchester U syntes de har hatt mange nitriste sesonger nå inntil de endelig vant et trofè igjen i år. Luton derimot er nok bra fornøyd med siste to sesonger, opprykk i fjor og tilværelse som PL-lag denne seongen....

« Siste redigering: Juni 02, 2024, 10:49:47 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan