Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45  (Lest 17952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #150 på: April 11, 2018, 11:07:18 »
Kan liksom ikke se at Dallas var så mye verre enn noen andre igår. Kollektiv kollaps + ytterligere skader i 2dre omg ...da blir det tungt.
Dallas slet veldig defensivt, syns jeg. Feilplassert og temposvak. Og heller ikke i går traff han med innlegg. Det positive med ham på back er at han kommer seg til gode innleggsposisjoner.

nå er vel kanskje ikke favorittposisjon VB, og jeg mener å sett innlegg, men med "lite blått" i boksen..men hovedpoenget mitt var mer att det var flere enn SD som ikke leverte varene igår (heller)  :-\

Nå skal det til Dallas sitt forsvar sies at han spiller i en uvant posisjon. Men han er en av få seniorspillere på banen nå. Direkte skyld i tredjemålet i går. Kommer ofte i gode innleggsposisjoner, men helt elendig innleggskvalitet. Han er så visst ikke den eneste, eller den klart verste. Men han har, selv om vi snakker høyrebackposisjon, vært svært svak over tid nå.

kan være du ha rett i dette, men merket meg også balltap fra såvel Saiz som Viera, som også skapte situasjoner i mot. Poenget mitt her er at det kunne gått like galt i de situasjonene. Mener også at Saiz igjen var svak, med veldig mange tynne bidrag begge veier...

Saiz langt mer involvert og synlig enn Alioski den tiden de spilte.
korrekt, men "end-product" var vel omtrent det samme....
Ups & Ups!!

leedslife

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #151 på: April 11, 2018, 11:30:35 »
Håpløst å komme inn på det tidspunktet. Vi hadde raknet. Kampen var over.

Vieira mister ballen høyt i banen. Vi skal i utgangspunktet være i balanse til å hanskes med de, men neida. Skremmende at det er så lite som skal til.

Rose og Delph med i utslagsrundene i CL. Milner videre til semi. Cook er kanskje med på flyet til sluttspill i sommer?
Og her sitter vi. Lyset er slukt igjen før sesongen er ferdig. Like mye i villrede hva gjelder trenere, ledere og spillere.
Ikke et gnist av lyspunkt. Skal man ta en snarvei å fikse opp i dette koster det MYE penger, noe vi ikke har.
Skal man ta den lange veien må man smøre seg med mer tålmodighet.

Verste for meg oppi alt dette er at det er unge juniorspillere som står fram i kampene. Så og si alt av etablerte seniorspillere har bukket under og er ekstremt langt under pari. Mentalitet koster penger, akkurat som ferdigheter. Ferdigheter mellom topp CC og midt på tabellen Premier League er ikke så stor skille. Men differanse på mentale ferdigheter er enorm.
 Den biten blir vanskelig å fikse i sommer. mange av disse synderne våre sitter på relativt gode og lange kontrakter og de har vel dessverre ikke akkurat spilt seg opp på ønskelista til de beste CC klubbene.

Andre målet til Preston og. Greit nok, kanskje en tvilsom situasjon når Pontus ligger nede. Men herre min store skaper i forkant av målet. Vi klarerer ballen ut, en Preston spiller beiner ballen opp i lufta for så å kunne heade ballen ned til medspilleren sin som slår et nydelig innlegg. Blir jo helt målløs av og se sånn. Du taper jo kamper på uansett nivå hvis man ikke tørr å ta dueller. Man er jo totalt sjanseløs. MÃ… JO OPP OG STANGE UNNA!!!!
« Siste redigering: April 11, 2018, 11:44:32 av leedslife »