EX-Spiller: Liam Bridcutt

Started by Leedsfan, November 26, 2015, 14:01:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stian

Greit salg. Han er ikke førstevalg, har høy lønn og var nok misfornøyd med tingenes tilstand.

Vi må da ha en utrolig transferpott å handle spillere for nå? 15+ for Wood, 7,5 for Taylor, 2,5 for Doukara og 1 for Bridcutt. Danny Rose til City og vi får kanskje enda en slump. Kan transferrekorden  fra Ferdinand-dealen finne på å ryke i år??

Jon R

Quote from: Kato on August 22, 2017, 12:46:04
Jeg mener vi mister en dimensjon i spillet vårt. Samtidig tror jeg ikke det er godt for prestasjonsgruppa å ha fjorårets kaptein gående for lenge ut i kulden.

Sånn sett like greit å selge. Tror det også er en god handel for Forest.
1 mill for Bridcutt kan vise seg å bli bargain of The year.  :(
Jon R.

Nørgaard

Quote from: Jon R on August 22, 2017, 19:20:49
Jeg mener vi mister en dimensjon i spillet vårt. Samtidig tror jeg ikke det er godt for prestasjonsgruppa å ha fjorårets kaptein gående for lenge ut i kulden.

Helt enig med jer to.
Bridcutt havde noget wildness og roughness over sit spil som vi godt kan komme til at mangle når vi skal grinde out a result.

HåvardK

Tenker noe lignende. Brids er en spiller de fleste lag på dette nivået burde kunne dra nytte av.

Promotion 2010

Quote from: HåvardK on August 22, 2017, 21:35:40

Tenker noe lignende. Brids er en spiller de fleste lag på dette nivået burde kunne dra nytte av.

Men ingen vits når vi har fått inn bedre spillere og har en annen stil!!!!!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on August 22, 2017, 21:40:51

Stilen hadde passet Bridcutt utmerket. Det var Monk fotballen som ikke passet!!!!!!!!!Ville heller hatt Bridcutt enn Klich.
Jon R.

B_Ød

Jeg mener å ha sett betydelig mer "tja??" og ..."nei nei nei!!!!" enn "YESS!!" fra LB, så dette salget tar jeg med knusende ro.
Ups & Ups!!

Kontakinte

Quote from: B_Ød on August 23, 2017, 08:36:21
Jeg mener å ha sett betydelig mer "tja??" og ..."nei nei nei!!!!" enn "YESS!!" fra LB, så dette salget tar jeg med knusende ro.
Enig, allerede glemt.

Torpe-do

Vemodig - jeg synes Bridcutt har vært god. Og hvor fort han fikk kapteinbindet da han kom skulle vel tilsi at han har hatt en betydelig rolle i garderoben.

Men, det er vel bedre å cashe ut for han enn at han skulle råtne på benken. Jeg tror Nottingham Forest vil få mye glede av denne spilleren.

Gufrias

Quote from: Gufrias i Sv: Tips og spådommer foran sesongen 2017/2018 date=1501482309

Sesongens negative overraskelse: Liam Bridcutt - Solgt i januar etter gradvis å ha droppet ned til sjettevalg.

Det gikk fortere enn jeg trodde. Jaja, takk for innsatsen.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Stort sett like anonym for Forest som for oss.

Ikke noe stort savn.
Super Leeds since 1968

RoarG

Enig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Hva trodde de? At de hadde kjøpt en kreativ midtbanegeneral?
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Quote from: Jon R on August 23, 2017, 00:24:23

Stilen hadde passet Bridcutt utmerket. Det var Monk fotballen som ikke passet!!!!!!!!!Ville heller hatt Bridcutt enn Klich.

Traff knapt med en eneste pasning de kampene jeg så i fjor, så savnet blir ikke voldsomt for min del.
- Leif Olav

Promotion 2010

The92

Most completed passes in The Championship per game.

Liam Bridcutt- 80.3
Yoann Barbet- 67.4
Marcel Franke- 67
Paul Coutts- 66.6

Mye støtteordninger i NF.
Min første Leeds-kamp:

Eriksen55

Quote from: Promotion 2010 on September 21, 2017, 18:29:47
The92

Most completed passes in The Championship per game.

Liam Bridcutt- 80.3
Yoann Barbet- 67.4
Marcel Franke- 67
Paul Coutts- 66.6

Mye støtteordninger i NF.

Spennende å visst hvor mange av de passningene som er fremover og lenger enn 3 meter...

Leedsfan

Er det bare jeg som tror Bridcutt og Forshaw kunne gjort en god jobb sammen sentralt på midtbanen?

Jeg har ikke noe imot at vi signerer bedre enn Bridcutt, men akkurat nå så hadde vi trengt en nasty Bridcutt på midtbanen sammen med Forshaw!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

Bricutt stagnerte etter overgangen. De fleste av pasningene hans går jo sidelengs eller bakover. Tror ikke han ville tilført laget noe særlig, men Bridcutt er definitivt ikke dårligere enn O'Kane og Phillips. Jeg tror en Vieira i form ville vært bra, men må opp et hakk p.d.d.

Cherry

Vi hadde antagelig akkurat nå trengt......Klich!

Promotion 2010

Quote from: kalle_92 on March 12, 2018, 11:22:08
Bricutt stagnerte etter overgangen. De fleste av pasningene hans går jo sidelengs eller bakover. Tror ikke han ville tilført laget noe særlig, men Bridcutt er definitivt ikke dårligere enn O'Kane og Phillips. Jeg tror en Vieira i form ville vært bra, men må opp et hakk p.d.d.

4. valg sentralt under Karanka i Nottm F!
Min første Leeds-kamp:

kalle_92

Quote from: Promotion 2010 on March 19, 2018, 18:01:21
Quote from: kalle_92 on March 12, 2018, 11:22:08

4. valg sentralt under Karanka i Nottm F!
Nemlig! Hadde jo en horribel kamp mot oss i høst.

GaryMac

Fikk opp denne på Newsnow
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/former-leeds-united-captain-leaves-30148901

Med tittelen "Former Leeds United captain leaves Newcastle United after landing new coaching role"

Det ringte INGEN bjeller når jeg så navnet. Nothing. Nada.
Gudbedre jeg må ha fortrengt mye fra "the dark years" under Cellino.

AllWhiteTøyen

Quote from: GaryMac on October 16, 2024, 10:46:06Fikk opp denne på Newsnow
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/former-leeds-united-captain-leaves-30148901

Med tittelen "Former Leeds United captain leaves Newcastle United after landing new coaching role"

Tenkte nøyaktig det samme når jeg så trådtittelen her. Han er jeg rett og slett ikke i stand til å huske at har vært hos oss.

Asbjørn

Quote from: AllWhiteTøyen on October 16, 2024, 12:36:59

Tenkte nøyaktig det samme når jeg så trådtittelen her. Han er jeg rett og slett ikke i stand til å huske at har vært hos oss.
Liam Bridcutt husker eg godt. God spiller/kaptein vi dessverre ikkje fikk utnytta så godt som eg hadde håpt pga tilbakevendende skader.

Men ellers heilt enig, et utall av navn eg overhodet ikkje husker spilte for oss...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Quote from: Asbjørn on October 16, 2024, 15:05:49
Quote from: AllWhiteTøyen on October 16, 2024, 12:36:59

Liam Bridcutt husker eg godt. God spiller/kaptein vi dessverre ikkje fikk utnytta så godt som eg hadde håpt pga tilbakevendende skader.

Men ellers heilt enig, et utall av navn eg overhodet ikkje husker spilte for oss...

Synes ikke han var så halvgæren jeg heller. Var en av de bedre på laget men det sier kanskje mer om laget enn han.

Han var en "fattigmanns" Ampadu. Hadde kun defensive fibre, komfortabel som defensiv midtbanespiller, men manglet tempo og kreativitet

TK20

Sikkert 30 spiller jeg har glemt, men Bridcutt er ikke en av de. Husker godt hvordan han droppet ned mellom stopperne når vi hadde ball.

Blank_File

Quote from: TK20 on October 16, 2024, 18:42:32Sikkert 30 spiller jeg har glemt, men Bridcutt er ikke en av de. Husker godt hvordan han droppet ned mellom stopperne når vi hadde ball.

Spot on fra min hjerne også. :)

Asbjørn

Quote from: TK20 on October 16, 2024, 18:42:32Sikkert 30 spiller jeg har glemt, men Bridcutt er ikke en av de. Husker godt hvordan han droppet ned mellom stopperne når vi hadde ball.
Ian Bennett (keeper, 4 kamper 2005)
Jason Brown (keeper, 4 kamper 2010)
Alex Bruce (29 kamper 2010/11 - når eg slo han opp kom eg på sønnen til Steve, men ikke før...)
Tony Capaldi (3 kamper 2009)
Jamie Clapham (13 kamper 2007)
Neill Collins (30 kamper 2009/10), først når eg slo han opp husker eg midtstopperen...
Paul Connolly (58 kamper 2010/11)
Leon Constantine (4 kamper 2007)
Mark de Vries (6 kamper 2007)
Liam Dickinson (8 kamper 2008)
Robbie Elliott (7 kamper 2006)
Tom Elliott (3 kamper 2006/7) Han husker eg forsåvidt (når eg såg navnet), lovende ung spiss
Amdy Faye (8 kamper 2010)
Hayden Foxe (18 kamper 2006) H Foxe skjønte eg lite av, når Hayden kom opp husket eg ham jo...
Dougie Freedman 11 kamper 2007)

-stopper ved 15 eg gett :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Bridcutt var på landslaget i Leeds-tiden.

Wikipedia:

"After regaining his form whilst at Leeds United, Bridcutt regained his place in the Scotland squad on 10 March 2016 for a friendly against Denmark. He was called up alongside teammate Liam Cooper who made the squad for the first time.

On 29 March 2016, Bridcutt played against Denmark in a 1–0 victory, and was subject to heavy criticism from Denmark Manager Age Hareide for a challenge on Denmark defender Erik Sviatchenko which only earned Bricutt a yellow card."