Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 83 Guests are viewing this topic.

stian

Quote from: Kato on September 05, 2025, 11:09:14
Quote from: Hallgeir * on September 04, 2025, 21:06:35Leeds skal ha avslått bud på Tanaka, Struijk og Piroe i dette vinduet. (teamtalk)

https://www.teamtalk.com/leeds-united/transfer-news-piroe-tanaka-struijk-sales-blocked-seriously-enhanced-spending-power?fbclid=IwY2xjawMmwKZleHRuA2FlbQIxMQABHr6iRBnzBhROoOLuK4sLvxxIf5Q4x86OqlCVwkwemhycwIKJNS_-l_6XSc08_aem_hyNN9cFepKMYpYSU0sug0g

Kjenner ikke summene det var snakk om. Men burde definitivt solgt Struijk og Piroe for å ha råd til en skikkelig spiss.

Egentlig helt enig, men det Spørs vel litt når i vinduet budene kom? Tror det hadde vært skummelt å selge i alle fall Piroe uten å ha en erstatter ferdig signert. Husker med gru de kampene vi spilte med Dan James som «target man» på topp og vil ikke tilbake til sånne nødløsninger. Men jeg vil gjette på at salg av både Struijk og Piroe kommer opp igjen i januarvinduet. Begge gir både cash og PSR-effekt.

Hawley

Quote from: stian on September 05, 2025, 14:20:39
Quote from: Hallgeir * on September 04, 2025, 21:06:35Leeds skal ha avslått bud på Tanaka, Struijk og Piroe i dette vinduet. (teamtalk)

https://www.teamtalk.com/leeds-united/transfer-news-piroe-tanaka-struijk-sales-blocked-seriously-enhanced-spending-power?fbclid=IwY2xjawMmwKZleHRuA2FlbQIxMQABHr6iRBnzBhROoOLuK4sLvxxIf5Q4x86OqlCVwkwemhycwIKJNS_-l_6XSc08_aem_hyNN9cFepKMYpYSU0sug0g

Kjenner ikke summene det var snakk om. Men burde definitivt solgt Struijk og Piroe for å ha råd til en skikkelig spiss.

Egentlig helt enig, men det Spørs vel litt når i vinduet budene kom? Tror det hadde vært skummelt å selge i alle fall Piroe uten å ha en erstatter ferdig signert. Husker med gru de kampene vi spilte med Dan James som «target man» på topp og vil ikke tilbake til sånne nødløsninger. Men jeg vil gjette på at salg av både Struijk og Piroe kommer opp igjen i januarvinduet. Begge gir både cash og PSR-effekt.

Synes Struijk har vært bra. Det lille jeg har sett av Bijol var ikke såå bra, så han trenger nok litt tilpasning. Greit å ha begge, tror jeg.

Killa

Quote from: Hawley on September 05, 2025, 14:30:26
Quote from: stian on September 05, 2025, 14:20:39

Synes Struijk har vært bra. Det lille jeg har sett av Bijol var ikke såå bra, så han trenger nok litt tilpasning. Greit å ha begge, tror jeg.

Enig med Hawley

Russel_Doig

Quote from: Kickthemdown on September 02, 2025, 15:01:42Happy clapperne er «out in force» i dag. Gøy. Hvis man tror at dagens spillerstall berger plasser er man vanvittig lite på ballen om hvordan de andre bunnlagene i PL har forsterket seg. Jaja - klapp videre dere.

https://youtu.be/LjgOr1t0t3I?si=utfJvOOWBY3m2uTu

Denne fra Ger gir en bra oppsummering av gårsdagens fiasko. Gyabi har forlatt oss, uten at Leeds never det selvfølgelig..

Det er så patetisk det du holder på med at eg lurer på om du er sendt inn på vårt forum for å skape dårlig stemning. Er du egentlig scouser eller scum?

Eg elsker at eg tilhører din definisjon av "happy clappers".

Bedre å være det enn en scouse/scum-lignende utgave av et nett-troll  8)  :-*  ::)  >:(

Reaney

Det må være mulig for Kickthemdown å poste et innlegg om at Leeds sin spillerstall ikke vil klare å berge plassen i PL.,og samtidig stille seg undrende til all optimismen, når transfervinduet på flere områder har feilet. Særlig med tanke på å styrke oss i "the final third". Trenger ikke å bli satt i bås med folk vi på ingen måte ønsker å sammenligne oss med av den grunn.

Hawley

Noen liker å være spissformulerte og provoserende i sin kommunikasjonsform og det må vi godta så lenge det ikke går direkte på person, altså forummedlemmer.

Enig med Reaney når det gjelder transfervinduet, men det er alt for tidlig å felle dom over sesongen.
Konstanterer bare at vi har fått inn «vrakgods» på topp - det er et faktum, men håper de slår til, sjøl om de til nå ikke har imponert.
En nr 10 har jeg gitt opp. Helt fantastisk at vi ikke klarer å få tak i en kreativ midtbanespiller på 3.året. Greit å være bra bakover, men vi MÅ skape noe fremover også.

Kickthemdown

Quote from: Russel_Doig on September 05, 2025, 19:42:07
Quote from: Kickthemdown on September 02, 2025, 15:01:42Happy clapperne er «out in force» i dag. Gøy. Hvis man tror at dagens spillerstall berger plasser er man vanvittig lite på ballen om hvordan de andre bunnlagene i PL har forsterket seg. Jaja - klapp videre dere.

https://youtu.be/LjgOr1t0t3I?si=utfJvOOWBY3m2uTu

Denne fra Ger gir en bra oppsummering av gårsdagens fiasko. Gyabi har forlatt oss, uten at Leeds never det selvfølgelig..

Det er så patetisk det du holder på med at eg lurer på om du er sendt inn på vårt forum for å skape dårlig stemning. Er du egentlig scouser eller scum?

Eg elsker at eg tilhører din definisjon av "happy clappers".

Bedre å være det enn en scouse/scum-lignende utgave av et nett-troll  8)  :-*  ::)  >:(
Patetisk og nett-troll. Jaja, jeg ser, igjen - at storparten av supporterne i England er enige med meg.

Nok en kamp uten mål.

Josch

Litt feil tråd , men etter fem kamper må jeg si at flere av signeringene har slått til. De jeg har lagt mest merke til er Gudmundsson, Calvert-Lewin, Stach og Longstaff.

Jeg er også overrasket over at Bogle og Aaronson gjør det såpass bra på dette nivået. Laget har vel kun blitt utspilt i 2. omgang mot Arsenal. Vi spiller litt kjedelig, men plukker poeng og tar kontringer når sjansen byr seg. Det defensive er på plass.

Asbjørn

...ingen signeringer er uten usikkerhet.

Skader f.eks.

Habib Diarra ble linket til Leeds. Om han nådde finaleheatet vites ikke men det skrives i alle fall at Leeds trakk seg ut når prisen ble som den ble.
Han hadde vel en OK start i Sunderland. Men nå blir han ute til desember - trenger nok noen uker å trene seg opp på. Og så blir han borte i januar ( alle fall til Senegal er utslått fra Afrikamesterskapet. Blir ikke så mange seriekampene denne sesongen da...
https://x.com/SkySports_Keith/status/1970397754993070270

🚨 BREAKING: Habib Diarra has undergone surgery on a groin injury.
🇸🇳 The Senegal international picked up the injury in training on Friday, and is expected to be out until December.
#SAFC 🔴 ⚪️
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Det virker som han har satt sammen en god gruppe.
Imponerende det jeg har sett av dem hjemme.
Sterkt og komme tilbake sist.
Enda sterkere mot Brighton synes jeg. Et poeng borte mot Palace er alltid godkjent.
Fight i dem ser det ut som, så vil nok hverdagen komme når ligaen får satt seg de neste månedene.

Cherry

Nuno og Ward-Prowsee er ikke bestisser`... han ble jo lånt fra Forest når han var der - og nå som Nuno tok over i West Ham så vil han ikke benytte WP der heller.
Her kan vi få en fantastisk dødball fot ganske rimelig tror jeg.....