Aftermatch QPR - Leeds

Started by Papi, August 09, 2006, 15:10:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Papi

Her kan vi "lette på trykket" er kampen i går. Matchtopicen er på langt over 20 sider og tar fryktelig lang tid å lesa gjennom.

Eg velgjer IKKJEog svartmåle kampen. Dette av fleire grunner:

1. Leeds rundtspilte til tider QPR, og skapte flust i sjangser. Me skal score fleire mål, men grunna sjangseskapinga er eg ikkje så bekymra. Hadde det ikkje vore skapt noko, hadde det vore verre.

2. Sesongen andre kamp. QPR første heimekamp. Lager har spilt lite sammen i pre season.

3. Me tapte ikkje. Slapp oss bakpå, dette skulle me ikkje har gjort. Men lett å vera etterpåklok.

4. Vi har fortsatt gjort ein god start!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

flynn

Godt oppsummert Papi! Totalt sett er det flere positive ting å ta med seg etter denne kampen, selv om det var grusomt frustrerende å høre på mot slutten.
I tillegg til det du sier er det oppmuntrende å høre at Stone spiller bra, jeg tror han blir en nøkkelspiller denne sesongen. Bakke fikk også skryt, Lorimer mente han var første omgangs klart beste spiller. Om han da ikke er langtidsskadd håper jeg det betyr at han får tillit mot CP også. Dog minner hans sesonginnledning ikke så rent lite om fjorårets...

Flynn