Curbs virkelig tapt for oss....?

Started by Dennis, October 02, 2006, 22:24:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Aner ikke om dette er diskutert her, har ikke funnet det noe sted i alle fall...

Alan Curbishley var visstnok på Carrow Road og så Norwich bli slått av Burnley sist kamp. Ryktene går i om han skal ersatte Nigel Worthington som manager, etter at han fikk sparken.

Dermed kan vi vel (endelig) kysse den ideen adjø...

Marching On Together!
Marching on together!

h.b

Curb får vel en lønn som han trenger i Norwich for å lede klubben. Hos Leeds så mener Bates at manageren ikke trenger lønn.Hos Norwich så får han penger til å forsterke. hos Leeds så blir det ingen penger til spillerkjøp før vi enten er i div 1 og Bates skjønner alvoret eller at vi er i Premier League som aldri vil skje med Bates som eier

Ferre

Håper ikke dette ryktet stemmer. Bates, få ut fingern! Tror ikke vi kan få noe bedre manager enn Curbs.

-WE'LL BE BACK-

h.b

Det ryktes om at Crver får ut sesongen på å lede laget

Dennis

quote:
Originally posted by h.b

Curb får vel en lønn som han trenger i Norwich for å lede klubben. Hos Leeds så mener Bates at manageren ikke trenger lønn.Hos Norwich så får han penger til å forsterke. hos Leeds så blir det ingen penger til spillerkjøp før vi enten er i div 1 og Bates skjønner alvoret eller at vi er i Premier League som aldri vil skje med Bates som eier

Til dels enig, men nok en gang er jeg glad ikke du er økonomisk ansvarlig for klubben i mitt hjerte [:)]

Marching On Together!
Marching on together!

Budda

Det virker som meg at Bates ikke er den riktige mannen for Leeds. Ser ikke ut som om han har ressurser eller vilje nok til å satse på Leeds. Så lenge Bates sitter ved roret så vil Leeds forbli en Championship klubb og ikke en Premier League klubb. Det er i allefall min mening
Endre

ragnar

Mye det ryktes om. Tror kanskje ikke det er såååå dumt å la Carver få prøve seg ut sesongen.

Bates vet at da er klubben i en bedre økonomisk posisjon, både med tanke på at Leeds da kan bli kjøpt opp og med tanke på en bedret økonomisk situasjon. Dette er da forutsatt at Leeds fremdeles er i CCC til neste år... [:o)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

MacMurder

Nå er vel Curbishley godt forankret på New Zealand enda.

MacMurder

Nei, Bates er det ikke lett å forutse. Til og med bookmakerne ser ut til å famle i stummende mørke nå. Skulle tro han hadde erstatteren klar i god tid før øksen falt på Blackwell. Med så mange kvalifiserte managere uten jobb for tiden, så er det for meg utenkelig at han ikke har hatt "følere" ute, men så var det Bates og forutsigbarhet da..Skal man håpe og tro at Curbishley allerede er i boks, i og med at ting lar vente på seg?

fmtj

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Aner ikke om dette er diskutert her, har ikke funnet det noe sted i alle fall...

Alan Curbishley var visstnok på Carrow Road og så Norwich bli slått av Burnley sist kamp. Ryktene går i om han skal ersatte Nigel Worthington som manager, etter at han fikk sparken.

Dermed kan vi vel (endelig) kysse den ideen adjø...

Marching On Together!

Har Norwich flyttet Carrow Road til New Zealand?
Yeboahs vitne