Skrevet av Emne: Seier hadde smakt  (Lest 1118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Seier hadde smakt
« på: Oktober 14, 2006, 12:22:08 »
Det hadde virkelig smakt med sier mot Stoke ikveld må jeg si..

Selv om det ser mørk ut akkurat nå tabellposisjonsmessig, så er det jo ikke så utrolig store poengdifferansene opp til vi begynner å hevde oss i toppen igjen egentlig.. Men da er det jo klart vi trenger å ta poeng fremover, og det hadde heller ikke vært så trist om noen mystiske krefter hadde endret litt på lykken til lagene som topper tabellen.. Føler det er vår tur nå..

Rart å sitte å tenke på så spent jeg er og så uutholdelig det er på å vente på kampen ikveld.. full av forventninger.. Selv om det er en liten realist-jævel i bakhuet som sier at jeg ikke bør ha for store forventninger, så er jeg av natur optimistisk når det gjelder mitt kjære Leeds United.
Og ikke minst så deilig følelse jeg vil få inni meg om vi vinner.. og kanskje til og med spiller bra!..
Eller hvor potte sur jeg vil bli om vi går på nok en smell..

Hm.. rart det der med fotballen gitt... men det er jo tross alt en del av sjarmen med "ups and downs". Håper bare vi har fått smake vår porsjon av "downs" for en periode nå... for nå vil det smake skikkelig godt med en sier!

En ting er i allefall sikkert.. det skal bli knallgodt å ikle seg drakta.. benke seg ned i god-sofaen med noe godt knask og god drikke og heie på de helhvite! GO YOU WHITE LADS! PICK UP 3`s!!![8D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Re: Seier hadde smakt
« Svar #1 på: Oktober 14, 2006, 15:23:49 »
I dag (også), er vi optimister. Vi skal selvfølgelig slå "uavgjortspesialisten" Stoke, alt annet blir en real nedtur. Vi vinner 2-0.

Thomas
Thomas

B-m

Re: Seier hadde smakt
« Svar #2 på: Oktober 14, 2006, 20:41:39 »
Har troen på at du er vår "lucky mascot" Øisten.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Re: Seier hadde smakt
« Svar #3 på: Oktober 14, 2006, 21:38:26 »
quote:
Originally posted by B-m

Har troen på at du er vår "lucky mascot" Øisten.


B-m: oisann.. det er voldsomt press du setter på meg nå, men jeg skal gjøre hva jeg kan med mine "løkkyvibes" for innfri dine ønsker mann [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-