Marchin on together!

Started by Papi, October 15, 2006, 21:58:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Papi

Det er nå gutter og jenter, i desse tunge dagane vi må stå samla rundt vårt elskede lag i kvitt.

Kampen i går var elendig, ikkje ein sjel på laget gjorde seg fortjent til å bera drakta. Hadde det vore opp til meg, hadde halve laget vore borte til neste kamp.

Men uansett om Leeds fortsett å tape kampar, vil eg fortsatt stolt bera Leeds drakta mi.
Det er dager som dette ein bør sette på "den gule fine cden" til Leeds, og spille "marchin on together"

Alle har sine opp og nedturer, men vi må stå samlet rundt klubben.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Tom S

We're gonna stay with you forever - at least until the world stops goin' round!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

R - R

quote:
Originally posted by Papi

Det er nå gutter og jenter, i desse tunge dagane vi må stå samla rundt vårt elskede lag i kvitt.

Kampen i går var elendig, ikkje ein sjel på laget gjorde seg fortjent til å bera drakta. Hadde det vore opp til meg, hadde halve laget vore borte til neste kamp.

Men uansett om Leeds fortsett å tape kampar, vil eg fortsatt stolt bera Leeds drakta mi.
Det er dager som dette ein bør sette på "den gule fine cden" til Leeds, og spille "marchin on together"

Alle har sine opp og nedturer, men vi må stå samlet rundt klubben.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....

Dette er heilt sant. Eg kjem til å stille opp på ER på tysdag og klappe laget på bana og støtte dei. Det er likevel viktig at kritiske spørsmål blir stilt i vanskelege tider. Dette er tida for det, men støttar laget gjer ein uansett.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Lars E

Har gått rundt i drakta i hele dag. Alltid stolt over å bare den uansett.

Hadde bare de elendige spillerene vært like stolte...

Forever Leeds

Forever Leeds

Førde

Eg er alltid stolt over LEEDS UNITED ! Støtter dei 100%, men når Leeds går på Tap,Tap og Tap, blir eg skuffa...

Marching On Together :)
Marching On Together

SirOlsen

Jepp, nå må vi brette opp erma og heie frem gutta vår gjennom denne tøffe tiden!.. vi skal OPP og ut av gjørma igjen! Aller helst til PL før neste sesong, uten at jeg tør håpe FOR mye på det [;)]

MARCHING ON TOGETHER! (fordi jeg har ikke rukket å endret på signaturen min enda.. men det kommer!!!)

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-