Tilbake fra turen og ikke imponert

Started by h.b, December 06, 2006, 22:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Jaja. da var denne turen over for å se på Leeds over. For å ta kampen under ett.
Synes at spillet er grusomt dårlig med tanke på hvilken motstander Leeds møtte. Vi mangler totalt fart og overganger i laget. Enkeltspillere prøvde, men det hjelper så lite når resten av laget står og ser på.Den bakre fireren var usikker kampen gjennom. Ehiogu virket treig og nonchalang. Ikke en slik stopper som Leeds trenger.Stack gir ikke selvtillit til den bakre fireren. På midten så var Derry grusomt dårlig. Benken ropte navnet hans hele tiden. Blake under pari. De andre virret rundt uten mål og mening. På topp virket Kandol lat i perioder, men veldig bra i lufta.Han putta et og gjorde en grei kamp.Putter du så har du gjort jobben som spiss. Minnet meg faktisk om Carlton Palmer i spillestilen.
Wise fikk mye jubel fra fansen kampen gjennom ifra North Stand der jeg var plassert. Er nok redd for nedrykk i mai hvis ikke dette bedrer seg.

R - R

Kor paa North Stand var du? Satt i N7, J13 trur eg...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Ferre

Har et helt annet inntrykk enn deg. Synes vi gjorde en god kamp, og vi var helt klart det dominerende laget. Men jeg så jo kampen med litt dårlig kvalitet på streaming, fikk kanskje ikke med meg alt.

-WE'LL BE BACK-

R - R

Er heller ikkje heilt einig i alt hb seier, men det er ingen tvil om at vi maa heve oss fleire hakk. Det eg likevel vil hevde er at vi hadde fortent aa vinne kampen, spesielt med tanke paa Heath sitt annulerte maal. Ugo var ikkje paa sitt beste paa laurdag, men forhaapentlegvis vil han bli betre og betre med nokre kampar. Synst likevel han kom greit fraa det, og putta mellom anna eit veldig viktig maal rett for pause.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

h.b

Vi hadde nok fortjent alle poengene ja, men Ugo var treig i rykkene og Barnsley kunne med alt hell ha stjålet alle poengene.at han putta var bra, men det retter ikke opp helhetsintrykket jeg fikk. Den anulerte scoringa utløste ikke all verdens protester og kanskje var det brøyting.Litt vanskelig å se fra der jeg sto