Ny spiller inn i januar..ifølge..

Started by B-m, December 10, 2006, 22:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Du har rett i formannsbeskrivelsen, i det andre er jeg uenig, men sånn er verden! Hadde alle vært enig, hadde vi vært der vi burde være... Før Liverpool [:D]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

R - R

quote:
Originally posted by h.b

Skal Leeds tilrekke seg de beste spillerne som er mulig å få til en CCC klubb, så må Leeds bevise dette med å være økonomisk konkuransedyktig angående lønn. Hvis en spiller har valget mellom la oss si Southampton eller Barnsley kontra Leeds. Ja da går den spilleren dit hvor han tjener mest. Selvsagt vil det at klubben vil opp i premier League ha noe å si. Men da må klubben vise spilleren at de vil noe. Da hjelper det ikke å putte en skodamotor i en Ferrari.Slik det er nå så rykker Leeds ikke opp i Premier League før Leeds har fått nye eiere. Det er meget store muligheter til at vi neste år spiller i Div 1. Men det gir Bates F i bare han får solgt klubben videre.Min mening er at Leeds burde vært slått konkurs før Bates fikk tak i klubben
quote:
Originally posted by R - R

quote:
Originally posted by h.b

Herregud. Skal Leeds noengang komme tilbake til Premier League, så kreves det spillere som kan gå rett inn og heve laget. Ikke spillere over the top osv.Heller ikke spillere som kanskje blir gode.Samtidig må Bates fjerne det idiotiske lønnstaket som kun fotballspillere som 32+ kan godta. Taket må dobbles opp til 12000 pund i uka hvis de rette spillerne skal komme til Leeds. Vi kan ikke reise oss hvis vi betaler som CCC dåligste

Du har eit urealistisk syn på spelarlonningar i CCC. Dei aller faerraste betalar spelarane 12000 i veka. Det begrensar seg for det meste til klubbar som har rykka ned frå PL. Sjå på ein klubbar som Reading eller Wigan. Kor mange av spelarane der trur du hadde 12000? Få eller ingen...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******

Vi kan begge vere einige i at Bates vil ha valuta for pengane sine. Men det får han ikkje i League One. Det er i alle si interesse å halde klubben i CCC, og på sikt rykke opp. Eg ventar til januar er ferdig for eg fell nokon 'dom' over det som skjer på ER. Forst då vil Wise verkeleg få sjanse til å vise kva han vil med laget, samt at vi vil få sjå viljen til Bates i å stotte Wise.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune