Skrevet av Emne: Andy Burgess  (Lest 1207 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Andy Burgess
« på: Januar 12, 2007, 04:45:33 »
ANDY Burgess is rumored to be drawing attention from Derby County and Leeds United.

The Sun reported today that the former Rushden midfielder may make a move to either club for a fee of £150,000.

Burgess joined the U's last year for a nominal fee and has so far made 41 appearances for the club.

Hentet fra Vitalfootball. Spiller paa Oxford. Ikke hoert om han, men vi trenger vel ikke flere midtbanespillere naa tenker jeg...

auren


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Andy Burgess
« Svar #1 på: Januar 12, 2007, 04:47:37 »
Vet ikke om vi skal ha den mest solide midtbanen i CC, men synes også det begynner å holde i det leddet nå.....

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Re: Andy Burgess
« Svar #2 på: Januar 12, 2007, 04:47:53 »
Tror nok Derby er mer interessant enn oss, de har jo alle forutsetninger for å spille i Premiership neste år! Klubben ligger i toppen av tabellen og har et styre som virkelig har satset på opprykk i januar.

Er også en gammel nyhet, at Leeds er interessert i midtbanemannen... Har tidligere hørt at han er den klart beste spilleren i Conference, uten at jeg kan vitne på det.

Ellers er jeg enig, dersom Thompson er like kreativ som det påstås, at vi ikke trenger midtbanespillere. Vi har derimot et enormt sårt behov for en midtstoppersjef - og en makker til han!

- Dennis
« Siste redigering: Januar 12, 2007, 04:49:39 av Mr Kaizer »
Marching on together!

auren

Re: Andy Burgess
« Svar #3 på: Januar 12, 2007, 04:48:41 »
Nonleague club Oxford. En teknisk spiller som kan spille baade sentralt, paa venstre kant og venstreback. Nok av disse spillerne fra foer. Trolig bare et sleskt rykte...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Re: Andy Burgess
« Svar #4 på: Januar 12, 2007, 17:45:55 »
La oss kjøpe han for 300K £. Er det ikke det vi pleier å gjøre med spillere fra lavere divisjoner? Om 9 mnd. blir han avgitt på fri transfer til Chesterfield eller noe sånt. God økonomi, det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020