Paa La Comida I Leeds

Started by Leeeeeeeeeeeeds, January 19, 2007, 16:17:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Sitter her paa Comfort inn i Leeds(derfor aa oe.:-)
I gaar var jeg paa La Comida og snakket med Vince. Hyggelig Fyr med meninger om lagets tilstand.
Ser paa forumet at det er overgangsrykter i fleng. Vel jeg kan fortelle dere at bare i gaar ble 3 stykker sendt hjem for at de ikke var gode nok.(trialister).
Alle tre var osteuroperere som spiller i 2de divisjon i Spania. Alle var paa La comida i gaar da ingen fly gikk fra Bradford grunnet vaeret.
Vince forteller meg at Wise i den siste tiden har hatt opptil 7 stykker i uka,noen er fortsatt igjen . Dette er unge folk saa her satses det paa fremtiden.Gleder meg som en unge til kampen i morra,vaeret er blitt bedre og man kan nesten fole stemningen i byen. Folk er nervoese.Men forventningene er skrudd opp!!!
Trur jaggu meg vi vinner jeg. Idag er det omvisning paa stadion.
En litt artig fotnote:Broren til Raul (Madrid) staar i oppvasken til Vince. Raul har sendt han dit for aa faa litt grep paa livet sitt.
Han spiller ikke fotball;

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

asLeeds

herlig lesning Leedsvik! lykke til med kampen i morgen!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

h.b

Skrytepaven Vicente er i gang igjen ser jeg. Ps ikke ta alt han sier for god fisk

peacock

h.b har rett. Vil anslå 20 % av det han sier som fakta.
Resten er stort sett bare vås![:p] Men, La Comida er da allikevel verdt et besøk. Muligheter for mengder av gratis rødvin trekker jo opp[:p][:p]