MP; Budfristen for kort!!!

Started by fmtj, July 09, 2007, 17:44:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3014051&articlepage=1

En MP (Burgeon) stiller seg kritisk til den korte fristen KOMG satte for bud på klubben. I tillegg vil han forsikre seg om at pengene fra de fans som har kjøpt sesongbiletter sikres mot Bates gribben. Dette er han faktisk i tvil om.
Brevet skriver han til Football League, der flere spørsmål behandles. Imildertid sier han at han håper denne runden vil ende opp med seriøse eiere som vil bringe klubben opp og frem! Ja, ja, da er det folk som igjen blander seg inn og skal så tvil om klubbens fremtid dere![:(!]
Yeboahs vitne

Dennis

Klart at det er kort tid for et konsortium til å få lagt penger på bordet, men om man faktisk er ordentlig interessert - dette er spesielt rettet til Gerald Krasner - ja, da burde det gå!

Snaue 6 timer igjen til (den første del) av dommen og jeg har snart ikke negler igjen. Tar vi våre første steg mot frihet fra grådighet og løgn i dag, eller får den gamle sulliken kloa i Leeds United igjen? Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor han ikke skjønner at nok er nok. Fansen ønsker han ikke! Dra tilbake til Monaco og nipp til Martinien og nyt dine siste måneder, gamle gribb!

- Dennis
Marching on together!

fmtj

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Klart at det er kort tid for et konsortium til å få lagt penger på bordet, men om man faktisk er ordentlig interessert - dette er spesielt rettet til Gerald Krasner - ja, da burde det gå!

Snaue 6 timer igjen til (den første del) av dommen og jeg har snart ikke negler igjen. Tar vi våre første steg mot frihet fra grådighet og løgn i dag, eller får den gamle sulliken kloa i Leeds United igjen? Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor han ikke skjønner at nok er nok. Fansen ønsker han ikke! Dra tilbake til Monaco og nipp til Martinien og nyt dine siste måneder, gamle gribb!

- Dennis

Han begynner å minne om "7. far i huset" men jeg husker ham son hyggelig fyr?!?
Yeboahs vitne

Dennis

Joda, det kan det godt hende han er, men han opptrer jo som om han enten er en gammel Leeds-legende eller en slags medierådgiver for klubben. Han skal uttale seg om alt og alle og påstår stadig vekk at flere ønsker å kjøpe. Jeg er så lei den falske optimismen og all tvilen som kommer av slike stadige utsagn.

- Dennis
Marching on together!

Svend Anders

Grunnen til den korte fristen er vel utvilsomt det faktum at KPMG ikke hr penger til den daglige driften. Om de skulle hatt lenger frist måtte de solgt spillere for å skaffe penger.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Tom S

Og det er i Leeds United sin beste interesse å få denne saken opp og avgjort så fort som mulig.

Håper berre at nokon av dei som har hatt det i kjeften hittil finner fram sjekkheftet og tar ansvar!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

fmtj

quote:
Originally posted by Svend Anders

Grunnen til den korte fristen er vel utvilsomt det faktum at KPMG ikke hr penger til den daglige driften. Om de skulle hatt lenger frist måtte de solgt spillere for å skaffe penger.

SA

http://www.svendanders.com/

Ja, det er et viktig poeng og som i et annet innlegg her; Leeds må få saken avgjort da det haster i forhold til sesongen etc. Det burde de fleste forstå og akseptere!
Yeboahs vitne