Kaiser chiefs til oslo

Started by Klausen, August 30, 2007, 18:41:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

Jeg var også på konserten. Hvis jeg skulle kaste terning, så ville det blitt en firer.
Bandet virket veldig tamme. Jeg savnet energien, men de skal ha pluss for veldig bra lyd.
Jeg så KC på rockefeller da første plata kom, og det var et minne for livet. Det var sykt bra, og en av de beste opplevelsene jeg har hatt. Derfor ble jeg skuffet denne gang.

Men det er litt sånn med alle band som blir "større". De mister sjarmen og trøkket på litt større scener.
Coldplay har jeg sett to ganger på Rockefeller og fårr gåsehud. I spektrum var alt det jeg elsket ved dem borte, og det er ikke ofte jeg setter på cd`ene nå.

Hvem var han galningen som skreik og vifta med Leeds-skjorta? Noen her inne?

Syntes også de kunne gjort et nummer av kampen som ble spilt samtidig som de spilte. Ingen bombe at det er mange som liker både god musikk og verdens beste fotballag...

Men jeg drar neste gang også.....
"Why settle for more, when you can settle for less"

Per-Stian

Andy og eg var også på KC si Norgespremiere på lille John Dee. Det var sjølvsagt eit stort høgdepunkt, men tykkjer dei blir berre betre og betre. Dette var min i alt femte konsert med Leeds-bandet. Grunnen til at eg syns at dette var ein topp konsert var at dei no er så sprekkfulle av sjølvtillit og at dei difor gir alt dei har. Eg syns faktisk at det var utruleg mykje energi i både musikk og framføring på Sentrum Scene. Men vi sit tydelegvis tilbake med to veldig ulike inntrykk. Eg held framleis på seksaren min :)

flynn

Intervju med KC på P4 Bandit akkurat nå

og der var det slutt gitt. Magre saker, 2 minutter med snikksnakk og en låt  :(

flynn