Skrevet av Emne: Prutton; by a mile!  (Lest 7284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Prutton; by a mile!
« på: Mars 22, 2008, 20:41:46 »
Endelig en kamp på TV, og dermed en mulighet til å vurdere kvaliteten. En ting er sikkert, og det er at Prutton til de grader var banens gigant. Walsall var for svake offensivt til å vurdere forsvaret, men Beckford/Freedman KAN ta oss til the Championship. Selvsagt i spann med en hardtarbeidende midtbane, og en 4'er som fungerer. Betenkelig at Walsall lå FORAN oss før denne kampen. De var fryktelig svake.

Bye

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #1 på: Mars 22, 2008, 20:43:51 »
..Like betenkelig at denne Mooney visstnok er Walsalls toppskårer. Makan til usynlig spiss..!
Trønder i Bergen!

Frode

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #2 på: Mars 22, 2008, 20:44:46 »
Veeeldig uenig.  Prutton sprellet i 93 minutter, men 80% av pasningene var dårlige.  Er redd du ser deg blind på innsatsen hans - for den var bra!
 

Hallgeir *

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #3 på: Mars 22, 2008, 20:52:37 »
  Om Prutton: Han vil, han vil - men han får det ikke (helt) til.
Super Leeds since 1968

KeyserSoze

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #4 på: Mars 22, 2008, 20:56:05 »
Veeeldig uenig.  Prutton sprellet i 93 minutter, men 80% av pasningene var dårlige.  Er redd du ser deg blind på innsatsen hans - for den var bra!

80% av pasningene var dårlige? Det er vel å ta litt vel hardt i... Noen dårlige pasninger hadde han, men alt i alt en meget bra kamp av Prutton.
 

Tom S

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #5 på: Mars 22, 2008, 20:59:09 »
Prutts held PL-nivå, det er så enkelt.
Og det har vert moro å sjå formutviklinga hans etter han vart flytta inn sentralt der han høyrer heime.


COME ON LEEDS !!

Trond90

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #6 på: Mars 22, 2008, 21:04:47 »
Prutton var vel BB sammen Kilkenny og selvsagt Beckford. Prutton har en super vilje og ser ut til og blø for drakta.. hvertfall i dag ;) han er ikke redd for og skyte og ikke redd for og trø til i taklingene. De fine pasningene tar Kilkenny seg av! ;) MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sydhagen

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #7 på: Mars 22, 2008, 21:10:35 »
synes at kenton var en gigant idag!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sheridan

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #8 på: Mars 22, 2008, 21:12:47 »
synes at kenton var en gigant idag!!

gjorde en solid figur ja....en sliter...

Tom S

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #9 på: Mars 22, 2008, 21:19:45 »
Ja, men mangler offensive fibrer.
Ellers bør ein ikkje øydelegge denne Prutts-tråden med Kenton...


synes at kenton var en gigant idag!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #10 på: Mars 22, 2008, 22:53:11 »
Prutts held PL-nivå, det er så enkelt.
Og det har vert moro å sjå formutviklinga hans etter han vart flytta inn sentralt der han høyrer heime.



Så enig, så enig. Riktig bruk av spillere kan ha enorm betydning for hvordan de presterer!

McVallister

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #11 på: Mars 22, 2008, 23:26:25 »
Jepp, Prutts var BB i dag. Laget spilte godt og lagdelene hang sammen. Men blir ikke helt fortrolig med Kenton og Johnson.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28928
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #12 på: Mars 22, 2008, 23:44:20 »
Prutton definitivt blant Leeds' mest innflytelsesrike i dag.

Han skal ha for "gå foran med godt eksempel"-innstillingen sin, han var den "Douglas'en" vi har savnet i fire mnd nå... Vel var ikke alle "end products" like bra, men han satte en standard som iallefall Kilkenny etterfulgte. For jeg syns han fulgte bra opp på midten der, og etter hvert så vi mer av Howson også.
...innimellom var jeg iferd med å priiise dagens Leeds-midtbane riimelig høyt, selv om det fortsatt var noe mangel av bredde på spillet. Men så så vi eksempler på manglende defensiv jobbing, baller som ble slått ut av forsvaret som Walsall plukket opp. Der skal vi være, vi skal vinne de ballene!!!

Selvfølgelig må Dougie nevnes blant våre "hovedaktører" av i dag. Han gav oss en variasjon på topp de som har sett Leeds regelmessig i år nok har savnet. Han gikk nok tom etterhvert, men det så lovende ut med tanke på fortsettelsen.

Og Becks imponerer i "stå på viljen", jeg la iallefall ikke merke til sææærlig med "primadonna-nykker" i dag. (men hadde det ikke blitt scoring(er) på ham, hadde nok knivene blitt slipt - igjen, førstetouchen på 2 scoringen holdt jo på å ødelegge det meste...

« Siste redigering: Mars 22, 2008, 23:47:16 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #13 på: Mars 23, 2008, 09:41:12 »
Prutton er drivende god og ofrer seg i hver eneste duell. Enig i at han drar med resten av midtbanen, selv om bredden fortsatt mangler. Blir for mange som liker seg sentralt!

Lord-Meta

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #14 på: Mars 24, 2008, 00:24:23 »
Vell at prutt holder PL nivå, vill no jeg si å dra den litt langt. Må huske på at league 1 er en forferdlig dårlig serie som ikke holde veldig høyt nivå for å si det pent. Tror vell heller prutt ligger mer på et godt championship nivå, men kan med rett utvikling bli en spiller for PL.

Dennis

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #15 på: Mars 24, 2008, 18:28:20 »
Syns også David Prutton var meget positiv på lørdag. Han har en stor vilje og en meget god løpskapasitet, i tillegg til at han ønsker å få ballen.

Han spilte ingen prikkfri kamp og rapporter sier at det har han gjort sjelden i år, men han prøver i det minste og er et villig oppspillspunkt. Han er en av de type spillere som fort kunne vent seg til å spille Premier League (igjen) av dagens Leeds-spillere, tror jeg.

Dog må han dele helgens ros med flere spillere. Dougie Freedman skapte en helt ny dimensjon i Leeds-angrepet, med sitt kloke bevegelsesmønster og fine touch. Endelig en spiller som kan ta imot ballen feilvendt i bena!

Her kommer også fine ord rettet mot Beckford inn. Han er en god allrounder, men best med ballen rettvendt og gjerne i høy fart inn mot bakrommet. Han jobbet også godt defensivt mot Walsall og utfylte Freedman godt med sine løp. Scoret også to mål!

Neil Kilkenny la tross alt opp til to mål og er veldig god med ballen i bena. Er derimot, som Janove sier, ikke god nok i duellene enda! Absolutt et stort fotballtalent er han uansett!

Syns også våre utskjelte backer, Sheehan og Kenton klarte seg godt mot tannløse Walsall-kanter. De skal også ha skryt for at ikke Walsall klare å skape mer og forhåpentligvis kan de klare å bygge selvtillit på den prestasjonen.
Marching on together!

Dennis

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #16 på: Mars 24, 2008, 18:50:03 »
Vell at prutt holder PL nivå, vill no jeg si å dra den litt langt. Må huske på at league 1 er en forferdlig dårlig serie som ikke holde veldig høyt nivå for å si det pent. Tror vell heller prutt ligger mer på et godt championship nivå, men kan med rett utvikling bli en spiller for PL.

Du har selvsagt rett i at League One er en dårlig liga, men CCC holder nok ikke så enormt mye høyere nivå. Selvsagt, toppen i CCC er av klart høyere standard enn hva Port Vale er, men jeg er sikker på at Swansea i år hadde ligget blant de ti - kanskje play-off - i CCC.

Som jeg skrev i en tråd før jul, kan man se at lag som Wigan, Fulham og Reading ikke brukte mer enn et par-tre år på å rykke opp fra League One, før de var i PL. Og samtlige av disse lagene havnet enten innenfor play-off eller blant de ti-tolv beste det første året etter opprykk, for så å bli enda bedre de neste årene. Dette tyder på at omstillingen fra League One til CCC er langt enklere enn fra CCC til PL, for lag av noenlunde størrelse.

Verdt å merke seg er også årets Bristol City-prestasjon i CCC, så langt. Det tyder på at de er gode, men enda mer på at nivået i divisjonen ikke er allverden. De utallige fotballkampene vi så mens Leeds var i divisjonen tydet også på at CCC ikke var allverden.
Marching on together!

Lord-Meta

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #17 på: Mars 24, 2008, 20:01:36 »
Joa, men CCC ligger litt over det league 1 er, og det nivået prutts holder per dags dato, er ikke mye å stille opp med mot gerrard,lampard på en sentral midtbane. Han er klart en av våre beste spillere, som vill nok med en rett utvikling bli en spiller for PL. Men tror fortsatt ikke han er helt der oppe han må være for å gjøre en god figur i PL.

Dennis

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #18 på: Mars 24, 2008, 20:03:56 »
Joa, men CCC ligger litt over det league 1 er, og det nivået prutts holder per dags dato, er ikke mye å stille opp med mot gerrard,lampard på en sentral midtbane. Han er klart en av våre beste spillere, som vill nok med en rett utvikling bli en spiller for PL. Men tror fortsatt ikke han er helt der oppe han må være for å gjøre en god figur i PL.

Så sant, så sant!  ;)

Men som du sier, med det rette utviklingen og en god, skadefri periode, så er nok Prutton i topp-CCC, lavere PL-nivå.
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #19 på: Mars 25, 2008, 10:05:38 »
Prutton;....drivende god, blør for drakta, spreller i 93 minutter, 80 % feilpasninger, holder PL nivå, CCC- nivå, BB osv osv. Ja, ja, han har tydeligvis satt sitt preg på kampen ihvertfall, jeg så dessverre ikke kampen. Hva skal jeg da velge av beskrivelsene her- tar et gjennomsnitt og tenker at han i denne kampen var BB og holder brikbart CCC nivå.... :)!
Yeboahs vitne

Sander

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #20 på: Mars 25, 2008, 10:36:05 »
Syns det blir håpløst å sette Prutton opp mot Gerrard, Lampard, Fabregas osv..

Rykker vi opp kommer vi uansett ikke til å ha en midtbane som Man Utd, Arsenal, Chelsea eller Liverpool.

Mener det er viktig å sette sammen en midtbane som blør for drakta og jobber for hverandre, samt fungerer sammen.

Dessuten trenger man ikke blant verdens beste spillere for å ha en grei midtbane som kan holde seg i Premier League..

Regner ikke med vi kommer til å kjempe i toppen det første året vi kommer til Premier League. Selvfølgelig trenger vi forsterkninger, men noen Gerrard kan vi se lenge etter. Heller Prutton enn feks Hayden Mullins eller Nicky Butt som spiller fast i Premier League..

Joa, men CCC ligger litt over det league 1 er, og det nivået prutts holder per dags dato, er ikke mye å stille opp med mot gerrard,lampard på en sentral midtbane. Han er klart en av våre beste spillere, som vill nok med en rett utvikling bli en spiller for PL. Men tror fortsatt ikke han er helt der oppe han må være for å gjøre en god figur i PL.
 

flynn

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #21 på: Mars 25, 2008, 10:47:01 »
Jeg har sett kampen to ganger nå, og mitt bidrag i debatten om Prutton er;
Klar MoM. Jobber og sliter hele veien, og er faktisk både ballsikker og relativt konstruktiv. At en og annen pasning ikke finner riktig mottager er bare å forvente med såpass ambisiøse pasningsvalg som han tar. Synes Prutton i denne kampen fremstår som god sentral midtbanespiller. "Problemet" er at han i spillestil blir for lik Kilkenny og Howson. Det er ikke lett å se om de har (les: skulle hatt) ulike roller, selv om Kilkenny vel i utgangspunktet var plassert mer ut mot høyresiden.

Tror en Douglas eller kanskje Hughes ville balansert midtbanen bedre, men det blir i så fall i stedet for Kilkenny el. Howson, Prutton bør absolutt fortsette sentralt synes nå jeg!

Jeg skjønner Maccas valg også, før en eller to av de naturlige breddeholderne viser seg tilliten verdig er det fristende å pøse på med sentrale folk. Det er ikke enkelt å sette ut noen av de jeg nå har nevnt. Johnson derimot burde leve farlig, i en mer klassisk breddeholderrolle ønsker jeg å tro at Carole er bedre. Ettersom han bør brukes på høyrekant foreslår jeg at Kilkenny eller Howson skyves litt ut mot venstre, mens Prutton og Douglas tar seg av de sentrale posisjonene.


flynn

berlin

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #22 på: Mars 25, 2008, 11:32:51 »
Ja, men mangler offensive fibrer.
Ellers bør ein ikkje øydelegge denne Prutts-tråden med Kenton...


synes at kenton var en gigant idag!!

Kan nok være at han ikke er så god offensiv, men han hadde et raid på høyresiden, der han både rundet et par spillere og brøt innover mot dørlinjen. Ble overrasket da, trodde et øyeblikk at Carola hadde kommet innpå.

Kan se ut som han beholder h-back plassen fremover.

Lord-Meta

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #23 på: Mars 25, 2008, 13:49:21 »
Syns det blir håpløst å sette Prutton opp mot Gerrard, Lampard, Fabregas osv..

Rykker vi opp kommer vi uansett ikke til å ha en midtbane som Man Utd, Arsenal, Chelsea eller Liverpool.

Mener det er viktig å sette sammen en midtbane som blør for drakta og jobber for hverandre, samt fungerer sammen.

Dessuten trenger man ikke blant verdens beste spillere for å ha en grei midtbane som kan holde seg i Premier League..

Regner ikke med vi kommer til å kjempe i toppen det første året vi kommer til Premier League. Selvfølgelig trenger vi forsterkninger, men noen Gerrard kan vi se lenge etter. Heller Prutton enn feks Hayden Mullins eller Nicky Butt som spiller fast i Premier League..

Joa, men CCC ligger litt over det league 1 er, og det nivået prutts holder per dags dato, er ikke mye å stille opp med mot gerrard,lampard på en sentral midtbane. Han er klart en av våre beste spillere, som vill nok med en rett utvikling bli en spiller for PL. Men tror fortsatt ikke han er helt der oppe han må være for å gjøre en god figur i PL.

 
Selvfølgelig må vi sette prutts opp mot de beste, greit at man ikke trenger å sette han opp allerede en første sesong. Men hvis planen er han skal være med i Leeds flere sesonger i PL, så MÃ… man sette han opp mot de. Leeds har nok helt sikkert som mål å komme opp å kjempe blandt de 4-5 beste slik de engang gjor. Og prutts holder høy klasse i league 1 og sikkert greit nok i CCC, men at han skal kunne dominere en mindtbane i PL, tror jeg ikke han e kapabel til akkurat no.

Askertiger

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #24 på: Mars 25, 2008, 15:25:35 »
Jeg har sett kampen to ganger nå, og mitt bidrag i debatten om Prutton er;
Klar MoM. Jobber og sliter hele veien, og er faktisk både ballsikker og relativt konstruktiv. At en og annen pasning ikke finner riktig mottager er bare å forvente med såpass ambisiøse pasningsvalg som han tar. Synes Prutton i denne kampen fremstår som god sentral midtbanespiller. "Problemet" er at han i spillestil blir for lik Kilkenny og Howson. Det er ikke lett å se om de har (les: skulle hatt) ulike roller, selv om Kilkenny vel i utgangspunktet var plassert mer ut mot høyresiden.

Tror en Douglas eller kanskje Hughes ville balansert midtbanen bedre, men det blir i så fall i stedet for Kilkenny el. Howson, Prutton bør absolutt fortsette sentralt synes nå jeg!

Jeg skjønner Maccas valg også, før en eller to av de naturlige breddeholderne viser seg tilliten verdig er det fristende å pøse på med sentrale folk. Det er ikke enkelt å sette ut noen av de jeg nå har nevnt. Johnson derimot burde leve farlig, i en mer klassisk breddeholderrolle ønsker jeg å tro at Carole er bedre. Ettersom han bør brukes på høyrekant foreslår jeg at Kilkenny eller Howson skyves litt ut mot venstre, mens Prutton og Douglas tar seg av de sentrale posisjonene.


flynn

Jeg må nok se kampen en gang til, for mitt førsteinntrykk var ikke at Prutton gjorde noen god kamp.... Selv om man skal gi han skryt for innsatsen, så holder det ikke med så mange feilpasninger og litt dårlige valg. Men nå skal det sies at The Sun har gitt han 8 på spillebørsen, og tok han også med på "Rundens Lag", så noe riktig må han jo ha gjort.

Men jeg ser mer enn gjerne kampen en gang til!  ;D
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #25 på: Mars 25, 2008, 17:13:27 »
Må huske på det at selv om Prutton ikke var banens beste lørdag, så har han jevnt over vært vår beste spiller denne sesongen. Går alltid foran i krigen!

Frode

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #26 på: Mars 25, 2008, 18:02:42 »
Kanskje feil å diskutere heftig når vi er i medgang, men jeg finner det på sin plass med en liten presisering.  For det første; Prutton fortjener pr. dato en plass på laget med sin fighting spirit, (og fordi han utfyller de andre på midtbanen) men å hevde han er "MOM by a mile" blir som om Liverpoolfansen skulle kåre Dirk Kuyt til banens beste i hver kamp - fordi han er den som løper og fighter mest.  Sannheten er at han mislykkes med det meste, og Prutton er sammenlignbar, selv om det langt fra er like galt.  Jeg så ingen konstruktive pasninger/innlegg, ingenting som åpnet Wallsalls forsvar.  Det ble altfor mye "tut og kjør"  Hvis han klarer å treffe litt bedre med pasningene/være litt mer konstruktiv; ja da har vi en topp midbanemann.
 

berlin

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #27 på: Mars 25, 2008, 18:08:00 »
gjesp

Joe Jordan

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #28 på: Mars 25, 2008, 18:34:10 »
Prutton er i mine øyne ingen særlig god fotballspiller, at noen skulle se ham for seg i PL er komplett uforståelig. Han er en sliter som er OK å ha nå, men tror heller ikke han er CCC materiale. Til det gjøres det for mye feil, til tider horrible feilpasninger.

Leeds består per dato av noen OK L1 spillere og noen få som holder CCC nivå. Om vi skulle rykke opp (noe jeg ikke ser for meg i år) trengs det atskillige forsterkninger!


 

 

 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Sv: Prutton; by a mile!
« Svar #29 på: Mars 25, 2008, 22:00:43 »
At ikke Prutton har perfekte avleveringer hver eneste gang kan vi greit leve med når han spilte slik som på lørdag. Han gjør seg spillbar hele tiden, både fremover og bakover på banen. I tilegg går han på veldig mange gode løp uten ball, noe som er ekstremt viktig om vi skal spille på den måten vi gjør idag. Uten slike løp fra midtbanen, så hadde alle angrep endt med balltrilling på midtbanestreken.