Skrevet av Emne: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4  (Lest 83168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #540 på: April 05, 2008, 20:41:29 »
Skal jekke opp en Carlsberg jeg også nå :)

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #541 på: April 05, 2008, 21:03:40 »
Dette var storslaget og med litt bedre avslutningsteknikk hadde dette blitt en storseier!

Koser meg virkelig i kveld, med gryende kjempeform!  :D

Livet er herlig (igjen) !  ;D

Det er vel på tide og prette en øl  8)
  På tide! Done!  ;D
Super Leeds since 1968

B-m

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #542 på: April 05, 2008, 21:11:53 »
Dette var storslaget og med litt bedre avslutningsteknikk hadde dette blitt en storseier!

Koser meg virkelig i kveld, med gryende kjempeform!  :D

Livet er herlig (igjen) !  ;D

Det er vel på tide og prette en øl  8)
  På tide! Done!  ;D

(2)  ;) Blir en rolig kveld alene, med pils og god musikk. Tapte 650 kr på oddsen idag, så gidder ikke å bruke penger ute.(var penger som jeg hadde vunnet, men likevel)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

timmey78

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #543 på: April 05, 2008, 21:23:20 »
da regne ej med at det blir 3 poeng til oss her..deili!!!! no må ej tusle mej bort på colorline stadion og se Aafk ta 3 nye poeng fra Brann:)

NOT! Walk over for Brann  8)
Blir en helig kveld dette med 3 poeng til både Leeds og Brann - livet leker dere.... ;) ;)
e lenge sia ej he fått 6 poeng i samme "runde".. steike kor arti. glede mej til å se intervjuet me Mjelde...
 

isak

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #544 på: April 05, 2008, 21:49:45 »
Og jammen ser Ã…lesund til å gruse Brann også. Kan det bli bedre?
Nei! Ingenting varme sjele mi meir enn branntap og Leedssiger! ;D Og vinne Sogndal i mårgo, ja då er eg verdas gladaste mann! 8)

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #545 på: April 05, 2008, 22:01:16 »
Dette var storslaget og med litt bedre avslutningsteknikk hadde dette blitt en storseier!

Koser meg virkelig i kveld, med gryende kjempeform!  :D

Livet er herlig (igjen) !  ;D

Det er vel på tide og prette en øl  8)
  På tide! Done!  ;D

(2)  ;) Blir en rolig kveld alene, med pils og god musikk. Tapte 650 kr på oddsen idag, så gidder ikke å bruke penger ute.(var penger som jeg hadde vunnet, men likevel)

Forståelig det ja, men fin kveld uansett siden vi vant :)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #546 på: April 05, 2008, 22:20:55 »
LEEDS SINK ORIENT

Leeds gained a comfortable 2-0 win over Leyton Orient at Brisbane Road to stay on course for the play-offs.
United had by far the better of the first half, and Orient defender Tamika Mkandawire cleared off the line moments before United striker Jermaine Beckford had the ball in the home net only to be ruled offside.
Leeds went ahead when Bradley Johnson put the final touch to a Neil Kilkenny free-kick following a handling offence by Charlie Daniels.
Orient keeper Glenn Morris made crucial saves from Jonathan Howson and Dougie Freedman before Beckford escaped onto a quickly taken free-kick but shot wide.
But he made no mistake when Dougie Freedman escaped on the left and laid a clear chance in his path for his 20th league goal of the season.
Beckford was later forced off with a leg injury while Paul Huntington played with a head wound bandaged as Leeds saw out the closing stages with few problems.

PA Sport

B-m

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #547 på: April 05, 2008, 23:26:03 »
Ankergren 6 - Did ok but wasn't really tested that much. Nowhere near as bad as some make out.
Richardson 6 - Didn't do a whole lot wrong, although I'd expect Kenton to return next week.
Sheehan 8 - What a transformation. He looks like a proper left back now and we'll miss him for the next two games. Sign him up!
Michalik 7 - He's getting better and better. 4th clean sheet in a row!
Huntington 8 - He looks a complete centre back with few flaws. He'll be Premiership bound after a season or two.
Kilkenny 7 - He's always looking to create something and links the midfield with the strikeforce well.
Howson 8 - He's really starting to prove himself now. His recent performances have been superb.
Douglas 8 - His return shows how much we've missed him. Seemed to struggle towards the end, surprised he wasn't taken off.
Johnson 8 - Continues to improve and looks a fantastic prospect. Only £250k!?
Beckford 7 - Pleased he got the goal. His celebrations showed how much it meant to him.
Freedman 7 - Did well and he's a class above this level. He lacked awareness at times though
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Lord-Meta

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #548 på: April 05, 2008, 23:54:07 »
Og jammen ser Ã…lesund til å gruse Brann også. Kan det bli bedre?
Nei! Ingenting varme sjele mi meir enn branntap og Leedssiger! ;D Og vinne Sogndal i mårgo, ja då er eg verdas gladaste mann! 8)

 
Jeg som bergenser koser meg ekstra mye når brann går på ett sviende tap...fantastisk å se at i dag så bryr ingen seg om brann, for en uke siden feiret fansen serie gull et seier over ffk...så mye gloryhunters i denne byen...

isak

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #549 på: April 06, 2008, 23:22:19 »
Og jammen ser Ã…lesund til å gruse Brann også. Kan det bli bedre?
Nei! Ingenting varme sjele mi meir enn branntap og Leedssiger! ;D Og vinne Sogndal i mårgo, ja då er eg verdas gladaste mann! 8)
jammen vann ikkje Sogndal og! Smile går frå øyra til øyra no :) Og neste helg er det Carlisle live på Elland Road! Livet er herleg folkens :D

baste

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #550 på: April 07, 2008, 08:17:50 »
 ;D Er jo bare en drøm å komme hjem på søndager..og lest om nok en seier..Trur jeg reiser bort til helgen og. Leeds har funnet formen, på riktig tidspunk i serien. En sluttspurt som ingen har sett maken til, og 5poeng ettergitt, så er Leeds favoritter til å vinne PLAY off...Og finalen vinner vi 3-0...som jeg har spådd så mange ganger før..

Marching on together......


Webredaktøren

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #551 på: April 07, 2008, 09:21:37 »
Husk at cup er cup og Leeds United har vel aldri vært noe stort cuplag? ;D

bmoen

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #552 på: April 07, 2008, 14:49:12 »
Bra du er litt motvekt til alle himmelfarende. Litt bakkekontakt er sunt!

Husk at cup er cup og Leeds United har vel aldri vært noe stort cuplag? ;D
BMo - Leeds-fan siden 1964

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #553 på: April 07, 2008, 14:59:26 »
Bra du er litt motvekt til alle himmelfarende. Litt bakkekontakt er sunt!

Husk at cup er cup og Leeds United har vel aldri vært noe stort cuplag? ;D

Må være litt realistisk også. Vi har jo ikke kommet til himmelen etter å ha slått Doncaster og Leyton Orient...

isak

Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 5/4
« Svar #554 på: April 07, 2008, 16:53:15 »
Bra du er litt motvekt til alle himmelfarende. Litt bakkekontakt er sunt!

Husk at cup er cup og Leeds United har vel aldri vært noe stort cuplag? ;D
Jadå litt bakkekontakt er sunt, men ein treng ikkje grave seg ned i bakken! ;D