Skrevet av Emne: Westlake blir i Brighton  (Lest 5479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Webredaktøren

  • Gjest
Westlake blir i Brighton
« på: April 04, 2008, 10:26:42 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1280987,00.html

Han er ikke god nok for oss, men han spiller visst bra for Brighton som også kjemper om playoff...

auren

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #1 på: April 04, 2008, 10:30:08 »
Skal se han skyter Brighton opp i CCC.

Burde Macca hentet han tilbake? Han ville sannsynligvis ikke fått plass på laget, så da ville jo dette vært dårlig personalpolitikk, dog strategisk smart å frata en konkurrent en viktig spiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #2 på: April 04, 2008, 10:35:34 »
mulig at westlake kan blomstre under macca til høsten..?  virker jo som om hele laget spiller bedre etter at macca tok over skuta  :) 
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #3 på: April 04, 2008, 10:36:49 »
mulig at westlake kan blomstre under macca til høsten..?  virker jo som om hele laget spiller bedre etter at macca tok over skuta  :) 

Helt klart, det kan skje! Jeg tror kanskje at Westlake også liker at ballen blir spilt mer langs bakken.

janove

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #4 på: April 04, 2008, 10:44:37 »
Om det var riktig aa la ham gaa, faar andre diskutere.

At han er god paa Brighton, sier kanskje noe om kvaliteten til Brighton.
Brighton er det daarligste laget jeg har sett paa Elland Road denne sesongen.
Da er det jeg undres over at mange her inne, naermest gaar av hengslene, naar Leeds klarer aa slaa noen passninger til hverandre og produsere fire maalsjanser.

lojosang

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #5 på: April 04, 2008, 10:51:33 »
Om det var riktig aa la ham gaa, faar andre diskutere.

At han er god paa Brighton, sier kanskje noe om kvaliteten til Brighton.
Brighton er det daarligste laget jeg har sett paa Elland Road denne sesongen.
Da er det jeg undres over at mange her inne, naermest gaar av hengslene, naar Leeds klarer aa slaa noen passninger til hverandre og produsere fire maalsjanser.


Vel, flere pasninger på rad til medspiller har vi ikke akkurat vært bortskjemte med de siste tre-fire sesongene, har vi det?  :D

Med mindre vi får mange skader i løpet av de siste kampene kan jeg ikke se for meg vi trenger Westlake resten av sesongen. Ã… hente ham hjem for at han skal spille reservelagsfotball ser jeg ingen grunn til. Nå kan vi enten markedsføre ham for salg, eller han kan få kamptrening og kjempe seg til plass på laget neste sesongoppkjøring.
- Leif Olav

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #6 på: April 04, 2008, 11:07:44 »
Om det var riktig aa la ham gaa, faar andre diskutere.

At han er god paa Brighton, sier kanskje noe om kvaliteten til Brighton.
Brighton er det daarligste laget jeg har sett paa Elland Road denne sesongen.
Da er det jeg undres over at mange her inne, naermest gaar av hengslene, naar Leeds klarer aa slaa noen passninger til hverandre og produsere fire maalsjanser.


Vel, flere pasninger på rad til medspiller har vi ikke akkurat vært bortskjemte med de siste tre-fire sesongene, har vi det?  :D

Med mindre vi får mange skader i løpet av de siste kampene kan jeg ikke se for meg vi trenger Westlake resten av sesongen. Ã… hente ham hjem for at han skal spille reservelagsfotball ser jeg ingen grunn til. Nå kan vi enten markedsføre ham for salg, eller han kan få kamptrening og kjempe seg til plass på laget neste sesongoppkjøring.

Helt enig med deg!

KeyserSoze

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #7 på: April 04, 2008, 11:41:31 »
Er det lagt inn en klausul i avtalen om at han ikke kan benyttes i en evt play-off mot Leeds? Noen som vet?
 

pale

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #8 på: April 04, 2008, 11:43:40 »
Sitat
Er det lagt inn en klausul i avtalen om at han ikke kan benyttes i en evt play-off mot Leeds? Noen som vet?

Det er det garantert. Ingen er tjent med at en spiller som er under kontakt med Leeds spiller mot dem i play-off.
Det blir for mye habilitetskrøll.

Askertiger

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #9 på: April 04, 2008, 11:44:09 »
Er det lagt inn en klausul i avtalen om at han ikke kan benyttes i en evt play-off mot Leeds? Noen som vet?

Tar det for gitt at klausulen har har i sin utlånsavtale ikke begrenser seg bare til ligakamper, men gjelder alle kampene mot Leeds.
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #10 på: April 04, 2008, 11:44:49 »
Nei, Brighton har forhandlet seg frem til at de kan bruke ham i playoff.

Men han kan uansett ikke spille mot klubben han er utlånt fra.

Dennis

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #11 på: April 04, 2008, 12:23:46 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1280987,00.html

Han er ikke god nok for oss, men han spiller visst bra for Brighton som også kjemper om playoff...

Har du blitt i tvil?  :)

Var det ikke bare for et par dager siden du ville kaste han ut i stedet for å betale lønna?  ;)
Marching on together!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #12 på: April 04, 2008, 13:05:36 »
Jeg vil fortsatt det, men kan jo hende at han passer bedre inn i Macs spillestil.

Hallgeir *

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #13 på: April 04, 2008, 19:12:08 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1280987,00.html

Han er ikke god nok for oss, men han spiller visst bra for Brighton som også kjemper om playoff...

Har du blitt i tvil?  :)

Var det ikke bare for et par dager siden du ville kaste han ut i stedet for å betale lønna?  ;)
  Det er ikke så rart at det blir litt surr når en skal ha et innlegg i alle tråder og mene noe om alt ....hmm...... ;) :D
Super Leeds since 1968

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #14 på: April 04, 2008, 19:55:43 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1280987,00.html

Han er ikke god nok for oss, men han spiller visst bra for Brighton som også kjemper om playoff...

Har du blitt i tvil?  :)

Var det ikke bare for et par dager siden du ville kaste han ut i stedet for å betale lønna?  ;)
  Det er ikke så rart at det blir litt surr når en skal ha et innlegg i alle tråder og mene noe om alt ....hmm...... ;) :D

Du må lese alle trådene for å finne ut om det er noe surr da ;D ;D ;D

Hallgeir *

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #15 på: April 04, 2008, 19:59:04 »
  Joda, jeg leser de som for meg er interessante, men bare stå på du !!!!  :)
Super Leeds since 1968

Roy

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #16 på: April 04, 2008, 23:26:14 »
Håper han spiller strålende i alle kamper der Leeds ikke er innvolvert, returnerer til oss - og blir en støttespiller i PL om 2 år  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #17 på: April 04, 2008, 23:34:07 »
Håper han spiller strålende i alle kamper der Leeds ikke er innvolvert, returnerer til oss - og blir en støttespiller i PL om 2 år  ;D

;D Ønsketenkning ja!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #18 på: April 04, 2008, 23:36:38 »
  Joda, jeg leser de som for meg er interessante, men bare stå på du !!!!  :)

;D Bra! Det må vel være lov til å endre mening etter hvert, ser ikke på det som surr ::)

Dennis

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #19 på: April 05, 2008, 09:09:14 »
  Joda, jeg leser de som for meg er interessante, men bare stå på du !!!!  :)

;D Bra! Det må vel være lov til å endre mening etter hvert, ser ikke på det som surr ::)

Det er selvsagt fullt lovlig å skifte mening, Webbis! Du var bare så bastant på at han kunne vi kaste ut, bare for et par dager siden. ;)

Og hvem vet, kanskje vokser Ian Westlake på låneoppholdet og blir en viktig brikke i høstens Leeds United? Eller er han kanskje permanent Brighton spiller fra høsten av?
Marching on together!

Sheridan

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #20 på: April 05, 2008, 09:12:29 »
Det som forundrer meg litt med Macca er at han låner bort spillere som Leon og Westy til våre nære konkurenter her i innspurten.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #21 på: April 05, 2008, 11:13:33 »
  Joda, jeg leser de som for meg er interessante, men bare stå på du !!!!  :)

;D Bra! Det må vel være lov til å endre mening etter hvert, ser ikke på det som surr ::)

Det er selvsagt fullt lovlig å skifte mening, Webbis! Du var bare så bastant på at han kunne vi kaste ut, bare for et par dager siden. ;)

Og hvem vet, kanskje vokser Ian Westlake på låneoppholdet og blir en viktig brikke i høstens Leeds United? Eller er han kanskje permanent Brighton spiller fra høsten av?

Har ikke noen gang sagt i denne tråden at jeg vil beholde Westlake, men den spillestilen vi har nå kunne passet ham bedre. Men hvem skal han erstatte på midtbanen?

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #22 på: April 05, 2008, 11:14:39 »
Det som forundrer meg litt med Macca er at han låner bort spillere som Leon og Westy til våre nære konkurenter her i innspurten.

Litt tvilsomt ja. Må jo kun være for å spare lønnsutgifter da, eller spillernes eget ønske om spilletid.

Dennis

Sv: Westlake blir i Brighton
« Svar #23 på: April 05, 2008, 12:02:52 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1280987,00.html

Han er ikke god nok for oss, men han spiller visst bra for Brighton som også kjemper om playoff...

Tolket det dithen at du var i tvil.

Hvem han skal erstatte? Ingen akkurat nå, men få spillere - med unntak - har godt av å spille fast uten konkurranse.
Marching on together!