Skrevet av Emne: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!  (Lest 2647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« på: April 21, 2008, 13:27:13 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Keegan-Ashley-was-right-to.4002248.jp

.....hmmm! Keegan skryter av at St. James er det beste stedet i verden....når Magpies vinner da! Hva når de taper! Leeds fansen støtter i med og motgang! Pokker ta den klovnen!
Yeboahs vitne

Torgeir

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #1 på: April 21, 2008, 13:42:31 »
He he...makan til bortkasta energi....det er mandag men, men...Who cares.

 ;) ;) ;) ;) ;) ;) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


pedro

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #2 på: April 21, 2008, 13:47:23 »
Keegan har alltid vært en oppskrytt idiot 8)
Leedsomaniac

flynn

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #3 på: April 21, 2008, 15:29:17 »
Keegan har alltid vært en oppskrytt idiot 8)

Helt enig. Det samme gjelder Pele, Maradona og Zidane  ;)

flynn

Dennis

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #4 på: April 21, 2008, 16:24:03 »
GJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESP

Who cares hva en Looserpool-tulling sier om oss? Vi spiller mot laget hans om to år, likevel.
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #5 på: April 21, 2008, 16:55:33 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Keegan-Ashley-was-right-to.4002248.jp

.....hmmm! Keegan skryter av at St. James er det beste stedet i verden....når Magpies vinner da! Hva når de taper! Leeds fansen støtter i med og motgang! Pokker ta den klovnen!

Gjorde meg akkurat de samme tanker når jeg leste det... Keegan må være høyt oppe etter seieren i bunnoppgjøret mot Sunderland.....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #6 på: April 21, 2008, 18:09:05 »
Hva har tullingen Keegan egentlig prestert som manager for klubb og landslag? ;D

stefan

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #7 på: April 21, 2008, 19:40:57 »
helt standard "manager flørter med fansen opplegg".
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Tom S

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #8 på: April 21, 2008, 19:42:28 »
we're not famous, we're not famous, we're not famous anymore
 8)
COME ON LEEDS !!

Roy

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #9 på: April 21, 2008, 21:08:10 »
Keegan har alltid vært en oppskrytt idiot 8)

Helt enig. Det samme gjelder Pele, Maradona og Zidane  ;)

flynn

Ja verden er full av sånne  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

pedro

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #10 på: April 21, 2008, 21:44:20 »
Keegan har alltid vært en oppskrytt idiot 8)

Helt enig. Det samme gjelder Pele, Maradona og Zidane  ;)

flynn

Og sammenligne krølltoppen med disse du nevner blir for dumt. Hva han har gjort som manager sier statistikken alt om ::)
Leedsomaniac

peacock

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #11 på: April 21, 2008, 22:25:05 »
Utrolig; her "slenger" dere rundt karakterestikker av en engelsk legende. Keegan kommer her med selvfølgeligheter. Hvorfor la seg provosere?

pedro

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #12 på: April 21, 2008, 22:28:48 »
Utrolig; her "slenger" dere rundt karakterestikker av en engelsk legende. Keegan kommer her med selvfølgeligheter. Hvorfor la seg provosere?

Blir desverre provosert av alt som bare så vidt nevnes i negativ forstand mot vår klubb, og sånn vil jeg ha det. Slitsomt? tja

Eksempel på det er dagens 3-divisjonskamp mellom Kopervik og Skjold hvor jeg satt sammen med eldstepoden (ja han er også Leedsmann) og hørte på en gjeng tilskuere som satt rett bak og tøyt i en halv omgang og om Man U og Selskis kamp om PL-tittelen. Reiste meg til slutt opp, snudde meg med mitt sureste tryne og spurte om de kunne holde kjeft. Jeg er faen så lei av å høre om united ditt og united datt, nå spilles det sambafotball på Ã…sebøen stadion og i England er det bare ett united osv. Ble møtt med hånlig, men litt overaskende latter, hm - merkelig synes nå jeg ;) Resten av kampen ble ikke MU eller det russerlaget nevnt med ett eneste ord.
« Siste redigering: April 21, 2008, 22:36:30 av pedro »
Leedsomaniac

flynn

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #13 på: April 22, 2008, 10:22:11 »
Utrolig; her "slenger" dere rundt karakterestikker av en engelsk legende. Keegan kommer her med selvfølgeligheter. Hvorfor la seg provosere?

Regner med at du skjønte ironien i mitt innlegg peacock..
Jeg syntes også det var noe som skurret i uttalelsen "Keegan har alltid vært en oppskrytt idiot", og tillot meg å fleipe litt med pedro.
Keegan er en legende, og om vi ikke tåler å høre eller akseptere det vil livet vårt som Leeds-supportere bli i fattigste laget synes nå jeg!

flynn

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #14 på: April 22, 2008, 10:55:00 »
Utrolig; her "slenger" dere rundt karakterestikker av en engelsk legende. Keegan kommer her med selvfølgeligheter. Hvorfor la seg provosere?

Regner med at du skjønte ironien i mitt innlegg peacock..
Jeg syntes også det var noe som skurret i uttalelsen "Keegan har alltid vært en oppskrytt idiot", og tillot meg å fleipe litt med pedro.
Keegan er en legende, og om vi ikke tåler å høre eller akseptere det vil livet vårt som Leeds-supportere bli i fattigste laget synes nå jeg!





Livet som Leeds fan blir da snarere mye rikere av å kritisere såkalte "legender" som slenger med leppa om vårt elskede Leeds ;)! Keegan er for meg ingen legende- fordi han ikke spilte for oss...nemlig!!! ;D
flynn

Yeboahs vitne

Geir Magne

Sv: Keegan; Ashley was right to overlook Leeds!
« Svar #15 på: April 22, 2008, 18:12:36 »
Keegans dager som krølltopp var nok på slutten av 70-tallet. Han og Phil Neal hadde Englands verste permanentsveis. Forøvrig er Kevin Yorkshiregutt og spilte i lavere divisjoner i England etter at Coventry vraket ham fordi han var for kortvokst. Da storklubbene ble oppmerksom på ham trodde han at det var Leeds United som var etter ham, men dessverre var det Bill Shankley og Liverpool. Vi kan bare drømme om hva han kunne ha gjort for oss. I stedet falt vi sammen etter 1975 og nedturen ble lang og smertefull.....
Happy days are here again, it's official from Number 10!