Skrevet av Emne: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....  (Lest 1730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« på: April 07, 2008, 22:53:03 »
Ser ut som det er tre durkdrevne advokater som skal behandle arbitrationsaken. Slik jeg har forstått opplegget har Leeds United og The Football League nominert hver sin representant, og så har begge partene godkjent den nøytrale tredjemann. Her går vi for knockoutseier i første runde for mannen i det hvite hjørnet!

In the red corner - representing the vicious Football League and the cowardly Lord Mawhinney – Peter Leaver…


In the white corner -  representing the brave Leeds United and the demonic Kenneth Bates – Peeteeer CAAADDDMAAAAAAANNN!


….and - refeereing the contest - the honorary judge Sir Philip Otton.


Let justice prevail....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« Svar #1 på: April 07, 2008, 22:55:06 »
Bra oppdatert ;D

Jon R

Sv: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« Svar #2 på: April 07, 2008, 22:58:34 »
Konge midjo! Kjente jeg ble skikkelig inspirert til å få de 15 tilbake, selv om de da kanskje snyter oss for en play-off thriller.  ;D
Jon R.

KeyserSoze

Sv: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« Svar #3 på: April 08, 2008, 09:05:41 »
Konge midjo! Kjente jeg ble skikkelig inspirert til å få de 15 tilbake, selv om de da kanskje snyter oss for en play-off thriller.  ;D

Helt greit å bli snytt for en play-off thriller dersom det medfører direkte opprykk. Vet ikke om nervene mine takler en play-off...
 

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« Svar #4 på: April 08, 2008, 09:17:56 »
Konge midjo! Kjente jeg ble skikkelig inspirert til å få de 15 tilbake, selv om de da kanskje snyter oss for en play-off thriller.  ;D

Helt greit å bli snytt for en play-off thriller dersom det medfører direkte opprykk. Vet ikke om nervene mine takler en play-off...

Enig! Tror ikke det er mange Leeds-supportere som tåler en slik påkjenning igjen... ;D

Dennis

Sv: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« Svar #5 på: April 08, 2008, 09:43:58 »
15 poeng tilbake er absolutt å foretrekke, både for kropp, sjel og rettferdighetens beste.

Likevel hadde det vært helt enormt å gå opp via play-off, med FLs enorme fartshinder og ingen hjelp fra FA. DET hadde virkelig vært stort, så urettferdig behandlet som vi føler oss. (Forutsatt at vi klarer play-off)

Men for all del, dersom vi får 15 poeng og har tatt nok poeng til direkte opprykk, så fortjener vi akkurat det! Og det gjør vi så langt.
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« Svar #6 på: April 08, 2008, 10:33:22 »
 ;D
Yeboahs vitne

Lars E

Sv: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« Svar #7 på: April 08, 2008, 11:28:48 »
Dette er ren tipping, men jeg sitter med en veldig sterk følelse av at vi får 10 poeng tilbake. Men skal si meg fornøyd med 15 også jeg ;D
Forever Leeds

75 SOLLI

Sv: De tre vise menn som avgjør arbitrationsaken.....
« Svar #8 på: April 08, 2008, 11:34:05 »
Jeg mener at det eneste "naturlige" i denne saken er vi enten får igjen 15 poeng, eller ingen i det hele tatt!!!!

Her må det jo avgjøres om FL har gjort en feil eller ikke, ergo 0 eller 15.
Ken Bates utalte jo tidligere: "The FL has done us wrong"

Og når det står mellom 0 eller 15, så har jeg stooooor tro på at vi får 15 poeng tilbake