Skrevet av Emne: UNNSKYLDNING?  (Lest 4205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

UNNSKYLDNING?
« på: Mai 31, 2008, 15:54:45 »
Omsider har eg komt delvis til hektene etter noko som ikkje vart ein særlig god opplevelse på Wembley.
Det som skulle bli vår festdag vart totalt øydelagt av eit Leeds United som ikkje klarte å prestere, ei heller kjempe for drakta.

Ramma var suveren, flott vær (om enn ikkje sol), masse flotte supportere og eit kjempeflott stadion med ei matte som inviterer til fest.
Før kampen kunne ein spasere rundt og suge til seg den flotte stemninga blant supporterene, ta seg ein pint og rett nyte livet.
Eit høgdepunkt var på toget ut til stadion då ein far kom bærande med sin sønn under armen og sønnen sang flott og høgt: "it's just a town full of Leedsfans".
Det kunne virke som det var mange familier med far, konemor og unger som hadde lagt søndagsturen til London denne dagen, dagen da Leeds United skulle starte klatringen oppover i ligaen igjen. Ser ikkje vekk frå at mesteparten av feriebudsjettet gjekk med til denne utflukten.
Det var heeerlig å vere Leedsfan!

Så kom kampen...
Eit meir tafatt Leedsmannskap kan eg ikkje huske å ha sett. Før det var gått 15 minutt kunne det stått både 1 og 2-0 til Donny, kun ein opplagt Casper redda oss. Resten av kampen treng ikkje meir kommentar; Donny var best og rykte fortent opp til CCC - gratulerer!

Vi tusla skuffa frå stadion, men skuffelsen vart berre større og større etterkvart som dagane har gått. Dette er tungt.

Kan ikkje huske å ha lest nokon som helst unnskyldning fra Leeds United for den patetiske innsatsen på Wembley, og det meiner eg er på sin plass.
Eg tykkjer ikkje synd i de som representerte Leeds United 25/5-08, men eg tykkjer umåtelig synd i alle de nær 55.000 fans som hadde tatt turen til Wembley får å støtte sitt kjære Leeds United.

Med forbehald om at eg tek feil, meiner eg det er ei skam at ein unnskyldning ikkje er gitt!
« Siste redigering: Mai 31, 2008, 17:10:30 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Einar

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #1 på: Mai 31, 2008, 16:36:34 »
Jeg har heller ikke sendt noen unnskyldning Tom, og er enig med deg.

Jeg har dog sett at Macca har vært ute og skrytt av gutta for innsatsen, riktignok sesongen under ett, men med det som utgangspunkt er det vel lite trolig at en unnskyldning har vært eller er i emning.

http://www.eatsleepsport.com/articles/737899.html

Det er skjebnen dette. Vi er født under en uheldig stjerne. Det er ikke meningen at Leeds skal vinne finaler. Forrige gang vi var i en scora Sullivan selvmål. Denne gangen gjorde han ikke noe som ligna på en eneste liten glipp, men denne gangen spilte han selvsagt for Doncaster. Skjebnen - ikke noe annet. Og den samme skjebnen vil sikkert ha det til at vi neste sesong bommer på direkte opprykk på målforskjell, og derfra vet vi jo hva som kommer til å skje.
Trøstesløse greier, og jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til en ny runde i denne håpløse wankerdivisjonen.
 

B-m

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #2 på: Mai 31, 2008, 17:37:05 »
og jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til en ny runde i denne håpløse wankerdivisjonen.

Kan vi være så snille og slutte kalle denne divisjonen wanker, håpløs eller patetisk o.l.. Vi er i den, og da er det den som gjelder, gir meg FAEN i helvetes corruptship eller kokainship nå. Ikke akkurat så mye likere btw

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Promotion 2010

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #3 på: Mai 31, 2008, 19:29:56 »
og jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til en ny runde i denne håpløse wankerdivisjonen.

Kan vi være så snille og slutte kalle denne divisjonen wanker, håpløs eller patetisk o.l.. Vi er i den, og da er det den som gjelder, gir meg FAEN i helvetes corruptship eller kokainship nå. Ikke akkurat så mye likere btw



THE WANKERSHIP


Divisjonen over heter THE GARBAGESHIP!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Einar

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #4 på: Mai 31, 2008, 23:02:13 »
og jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til en ny runde i denne håpløse wankerdivisjonen.

Kan vi være så snille og slutte kalle denne divisjonen wanker, håpløs eller patetisk o.l.. Vi er i den, og da er det den som gjelder, gir meg FAEN i helvetes corruptship eller kokainship nå. Ikke akkurat så mye likere btw

Tilfeldigvis er det nå engang slik at Leeds, av djevelens tilfeldige spill, ble min favorittklubb.
Dermed føler jeg meg selvsagt nødt til å følge med så godt det lar seg gjøre, hvor nå enn i divisjonssystemet de måtte oppholde seg.
Likeledes er det slik at jeg elsker fotball, og er i stand til å glede meg over riktig gode prestasjoner på banen - helt uavhengig av hvilken klubb som serverer disse prestasjoner.
Slikt finner du ikke akkurat ofte i denne divisjonen. Det ENESTE som er av interesse her er Leeds. For å dra en sammenligning - jeg går heller ikke frivillig og ser på en norsk 2.div-kamp...

Dermed føles det rimelig HÃ…PLØST akkurat nå. Og den fotballen som presteres i L2 er ikke akkurat noe som fremkaller de store ovasjoner...
Jeg velger derfor å kalle det det er.
 

Hallgeir *

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #5 på: Mai 31, 2008, 23:09:59 »
 L2? Har vi rykket ned uten at jeg fikk det med meg?   :'(
Super Leeds since 1968

Erik M

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #6 på: Juni 01, 2008, 11:56:46 »
Kom igjen folkens. It's just a game. 

Når man gir så mye for et lag og en viktig finale må man også kjenne litt på følelsen av nederlag på forhånd og sjekke at man kan leve med det også. Syns jeg.  Nyt spenningen og dramaet og rist skuffelsen av deg så fort som mulig.  Det kommer nye store begivenheter og nytt storlag fra Elland Road.  Garantert.
 

Promotion 2010

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #7 på: Juni 01, 2008, 12:22:57 »
Kom igjen folkens. It's just a game. 

Når man gir så mye for et lag og en viktig finale må man også kjenne litt på følelsen av nederlag på forhånd og sjekke at man kan leve med det også. Syns jeg.  Nyt spenningen og dramaet og rist skuffelsen av deg så fort som mulig.  Det kommer nye store begivenheter og nytt storlag fra Elland Road.  Garantert.

Det samme sa de i Doncaster for 5 år siden. Og se nå: CCC og en styreformann som lover Champions League-fotball i løpet av 5 år!

Jeg synes vi skal være storveis fornøyd med nok et år i en divisjon der vi virkelig hører hjemme!


Tante Sofie...hvor er du?? ??? ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #8 på: Juni 01, 2008, 12:40:41 »
Tante Sofie...hvor er du?? ??? ???

..egentlig enig med du... (mht "tante Sofie-tråden") men siden det ikke har vært så mange nye "syte-tråder" i det sisteavventer jeg å slå denne sammen med "tante Sofie"...

Og Tom & gutta, se fremover nå...  :)
We're goin' up
We're Leeds United
& we're gonna rock


 ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #9 på: Juni 01, 2008, 16:35:38 »
Som (Leeds)supporter er eg klar over at vi må vere forberedt på downs og skal nok riste av meg skuffelsen frå Wembley også.
Men, det eg synest er trist var innsatsen til gutta og at det i etterkant ikkje er komt ein unnskyldning. Det er, etter mi meining, på sin plass for de mange Leedsfans som var på Wembley og de som følgte sitt kjære Leeds på radio, txt-tv og fjernsyn verden over.

Men, som den optimisten eg er ser eg allerede fram til 9/8 og ny sesong med opprykk som eit klart mål. Gleder meg!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #10 på: Juni 01, 2008, 21:56:12 »
Unnskyldning? Haha!! Vi er da mer hardhudet enn som så!!
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #11 på: Juni 01, 2008, 22:04:38 »
Det samme sa de i Doncaster for 5 år siden. Og se nå: CCC og en styreformann som lover Champions League-fotball i løpet av 5 år!

han må være tidenes optimist!  ;D ;D ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #12 på: Juni 01, 2008, 23:36:11 »
Unnskyldningen kommer over 46 kamper neste år!

 8)
Marching on together!

lojosang

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #13 på: Juni 02, 2008, 01:33:49 »
Det var ikke innsatsen det skortet på, men evnene, motet og farten. Særlig motet til å prøve å skape noe. SKal vi fans be om unnskyldning for at vi slutta å synge siste 10 minuttene også fordi vi var så nervøse og skuffa?
- Leif Olav

arne armoen

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #14 på: Juni 02, 2008, 23:45:45 »
Jeg vil be om unnskylding for at jeg er evig opptimist når det gjelder mitt kjære Leeds, og sagt i hele år at vi kom til å rykke opp. Men jeg kommer til å si det samme hele neste sesong også. Fra første serierunde. Og en ting er helt sikkert: For meg spiller det faktisk ingen rolle hvilken divisjon vi spiller. Leeds er og blir mitt lag forever der over i pintens rike. Uansett divisjon!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Tom S

Sv: UNNSKYLDNING?
« Svar #15 på: Juni 03, 2008, 17:16:20 »
Jeg vil be om unnskylding for at jeg er evig opptimist når det gjelder mitt kjære Leeds, og sagt i hele år at vi kom til å rykke opp. Men jeg kommer til å si det samme hele neste sesong også. Fra første serierunde. Og en ting er helt sikkert: For meg spiller det faktisk ingen rolle hvilken divisjon vi spiller. Leeds er og blir mitt lag forever der over i pintens rike. Uansett divisjon!

Amen!
COME ON LEEDS !!