Skrevet av Emne: En forbannelse?  (Lest 1442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeedsUnited

  • Gjest
En forbannelse?
« på: April 25, 2008, 22:51:34 »
Må si jeg er pissed of Leeds av og til. Pengeproblemer, eiere, trenere, spillere etc.  Vi rykker ned og ned. Alt går liksom gale.
Men i kveld er vi i playoff. Gud så herligt! Det er dette som er så fantastisk med Leeds.  Hver gang det er et lyspunkt så føles det i hele kroppen!  Vi er i playoff for opprykk til the Championship.
Nå må jeg bare felle en tåre.

B-m

Sv: En forbannelse?
« Svar #1 på: April 25, 2008, 22:56:09 »
Bare en ting å si: MOT :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Sv: En forbannelse?
« Svar #2 på: April 25, 2008, 22:56:28 »
Super Leeds!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En forbannelse?
« Svar #3 på: April 25, 2008, 22:59:50 »
...vi er ferdig med "de syv vonde årene".

Det er de syv gode nå commmmmming   :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Sv: En forbannelse?
« Svar #4 på: April 25, 2008, 23:02:24 »
...vi er ferdig med "de syv vonde årene".

Det er de syv gode nå commmmmming   :)



Hm godt poeng!

Etter å ha sett jakten på den 6.sans er jeg overbevist  :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: En forbannelse?
« Svar #5 på: April 25, 2008, 23:10:20 »
Som Peter sa for ikke så lenge siden: happy days are just around the corner :)

SirOlsen

Sv: En forbannelse?
« Svar #6 på: April 25, 2008, 23:18:42 »
Dog jeg er veldig glad for seier ikveld, som jeg alltid er når vi vinner, så har jeg ingen jubel å slippe løs enda desverre.

Som topic sier; "En forbannelse?".. hva er det som tilsier at vi skal greie å komme oss opp i CCC igjen nå? Jeg synes ikke det er så fryktelig lenge siden, og jeg har det friskt i minnet enda, da vi var i play-off finale for opprykk til Premier League for et par/tre år tilbake.. jeg kjenner igjen entusiastmen blant oss fra da, og jeg så hvordan det gikk.. og det er her jeg først og fremst tenker på forbannelsen.. hvor gode pleier vi å være når det virkelig gjelder?..
Jeg er en av de som ikke kan fatte og begripe annet enn at vi får igjen våre 15 poeng snart, og i en slik situasjon vi hadde blitt satt i da, kunne jeg sluppet jubelen løs.. for da hadde vi tross alt sikret oss noe håndfast..
Situasjonen vi er i nå, er at vi har sikret oss en "turnering" som vi vanligvis pleier drite oss ut i.
I play-off ukene kommer jeg til å gå rundt med en konstant kvalme av nervøsitet.. jeg håper jo selvfølgelig at pessimismen min slår feil.. men om vi ser litt tilbake på historien rundt vårt kjære Leeds de siste 8-9 år.. hva tilsier at vi skal lykkes nå?

Men nå, inntil det med 15 poenge blir avgjort, kan vi forholde oss til at vi i det minste har en sjangs. Jeg håper jeg har tolket ting riktig at vi får beholde Dougie Freedman under play off, for uten ham, er jeg svært redd vi ikke har noe i play-off å gjøre. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi forestilt meg at den mannen kunne bli så viktig som han har blitt for oss den lille stunden han har vært her.. men Gud, så glad jeg er for at han kom!
Håper bare han vil bli!

Uansett hva som skjer og ikke skjer; Marching on Together!
En ting er i allefall sikkert.. det blir aldri kjedelig å være Leeds supporter.. bare uutholdelig spennende til tider! :p

-SirOlsen-

KeyserSoze

Sv: En forbannelse?
« Svar #7 på: April 25, 2008, 23:57:33 »
Selv om jeg deler synspunktene til SirOlsen så synes jeg topic på temaet skal endres til "et lyspunkt" og at innlegget hans (og dettte) slettes (evt arkiveres for det var virkelig godt skrevet).

La oss feire dagen og ikke ta evt sorger på forskudd.


We are LEEDS and we're going up!!!!!!!!!!!!!
 

SirOlsen

Sv: En forbannelse?
« Svar #8 på: April 26, 2008, 00:14:04 »
Det er jeg enig i KeyserSoze. Sånn sett synes jeg topic ble feil.
Dette er definitivt ett lyspunkt. Vi startet jo faktisk sesongen med hele -15 poeng!!... og vi har sikret oss en play-off posisjon i nest siste seriekamp for sesongen! Det er jo en bragd i seg selv! Og det skal vi feire!

Klart, for min del har jeg en litt bitter ettersmak i munnen, nårn jeg etter mitt synspunkt og oppfatning av saken vedrørende de 15 minuspoengene, så skulle vi egentlig ha vært på tabelltopp nå.

Uansett, nå har vi sikret en play-off plass folkens! We are Leeds Leeds Leeds!!!
-SirOlsen-

Roy

Sv: En forbannelse?
« Svar #9 på: April 26, 2008, 00:33:18 »
Helt riktig Sir. Vi skulle vært på toppen. Men hvem vet hvor vi er etter 1. mai  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

SirOlsen

Sv: En forbannelse?
« Svar #10 på: April 26, 2008, 00:42:13 »
Jepp ;)

Ingen tvil om at dette er mere spennende enn noe jeg har vært med på i min historie som Leeds supporter i allefall. Jeg synes faktisk dette er enda mere spennende enn den tid vi drev og tullet rundt i Europa.. av en eller annen merkelig grunn...

Jeg tror det kan ha noe med at jeg føler nå jeg er i et fellesskap med tvers gjennom ekte supportere som er med laget vårt i tykt og så tynt som overhodet kan bli.. ved sesongstart denne sesongen hang jo selve eksistensen av vår klubb i en så fryktelig tynn tråd at jeg grøsser ved tanken.. og se hva vi har fått til denne sesongen.. og jeg gjorde genistreken å betale en liten symbolsk sum for å abonnere på LUTV.. så da har jeg fulgt med på alle kampene så nær som kampen forrige tirsdag (som jeg ikke var klar over spiltes på tirsdag engang :p), og en kamp som vår kjære kjevli ikke opplyste om at det var en annen tid .. (nok om det... hehe)..
Uansett, jeg har sett alle TV sendte kampene og hørt det aller meste av kampene samtidig som jeg har vært på forumet her.. og det har vært en uforglemmelig sesong for min del.. en milepæl for meg som Leeds supporter. Nå mistet vi desverre en ildsjel blant oss for kort tid siden, som må ta meste av skylden for at jeg ble Leeds supporter engang i tiden.. han gav meg min første Leeds drakt.. og.. ja.. for å gjøre en lang historie kort; Leeds og alt rundt det betyr så mye følelser for meg på godt og vondt.. og der er det vel mange som kjenner seg igjen i, uten at jeg trenger utdype det noe mere.

Jeg er selfølgelig stolt over det vi har fått til denne sesongen.. at jeg frykter en play-off konkurranse baserer seg jo bare på statistikk.. Men alle sammen.. se på tabellen vår.. vi startet med 15 fåkkings minuspoeng!.. så da kan man vel egentlig bare si; "Statistikk... gå og legg deg!".. for vi er LEEDS LEEDS LEEDS!! :)
-SirOlsen-

Roy

Sv: En forbannelse?
« Svar #11 på: April 26, 2008, 00:49:23 »
Jepp ;)

Ingen tvil om at dette er mere spennende enn noe jeg har vært med på i min historie som Leeds supporter i allefall. Jeg synes faktisk dette er enda mere spennende enn den tid vi drev og tullet rundt i Europa.. av en eller annen merkelig grunn...

Jeg tror det kan ha noe med at jeg føler nå jeg er i et fellesskap med tvers gjennom ekte supportere som er med laget vårt i tykt og så tynt som overhodet kan bli.. ved sesongstart denne sesongen hang jo selve eksistensen av vår klubb i en så fryktelig tynn tråd at jeg grøsser ved tanken.. og se hva vi har fått til denne sesongen.. og jeg gjorde genistreken å betale en liten symbolsk sum for å abonnere på LUTV.. så da har jeg fulgt med på alle kampene så nær som kampen forrige tirsdag (som jeg ikke var klar over spiltes på tirsdag engang :p), og en kamp som vår kjære kjevli ikke opplyste om at det var en annen tid .. (nok om det... hehe)..
Uansett, jeg har sett alle TV sendte kampene og hørt det aller meste av kampene samtidig som jeg har vært på forumet her.. og det har vært en uforglemmelig sesong for min del.. en milepæl for meg som Leeds supporter. Nå mistet vi desverre en ildsjel blant oss for kort tid siden, som må ta meste av skylden for at jeg ble Leeds supporter engang i tiden.. han gav meg min første Leeds drakt.. og.. ja.. for å gjøre en lang historie kort; Leeds og alt rundt det betyr så mye følelser for meg på godt og vondt.. og der er det vel mange som kjenner seg igjen i, uten at jeg trenger utdype det noe mere.

Jeg er selfølgelig stolt over det vi har fått til denne sesongen.. at jeg frykter en play-off konkurranse baserer seg jo bare på statistikk.. Men alle sammen.. se på tabellen vår.. vi startet med 15 fåkkings minuspoeng!.. så da kan man vel egentlig bare si; "Statistikk... gå og legg deg!".. for vi er LEEDS LEEDS LEEDS!! :)

Støtter deg veldig i dine beskrivelser av følelsene rundt denne sessongen vs. storhetstiden 6-7 år tilbake. Føler meg også utrolig priviligert over det som ildsjelene her i Norge har fått til med dette forumet. Her samles vi (die hard) supportere daglig (ukentlig) og jeg føler som deg at dette er ikke medgangssupportere- dette er representanter for fotballens sjel.

Vi er utvilsomt den moralske vinneren av L1, forhåpentligvis blir vi også den offesielle vinneren.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Runar

Sv: En forbannelse?
« Svar #12 på: April 26, 2008, 01:02:09 »
Må ærlig talt si at for hver minste lille motgang man møter som Leeds supporter så blir jeg bare enda mer motivert til å stå bak laget mitt.... Jeg bruker draktene mine jævnlig i ulike sammenhenger (trening, jobb) for å symbolisere hvilket lag som er MITT! Inget forbund, styreforman, manager skal få ta fra meg gleden(frustrasjonen) når Leeds spiller kamp.

Jeg kan gjerne være i mot 9 av 10 ting som Leeds foretar seg (det er jo nesten å:-) men d vil aldri endre d faktum at d finnes kun et lag for meg (og Fyllingen då) -

I år har vi nesten gjort d umulige, d er nå enten en fornuftig avgjørelse i London eller 3 kamper igjen av sesongen som er viktig. Uansett så har vi noe å bygge videre på i 08/09 sesongen