Skrevet av Emne: No Flo  (Lest 6297 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

No Flo
« på: April 26, 2008, 21:35:53 »
For de som ser en hedersmann i T.A. Flo.  Han ble hyllet på Stamford Bridge i dag - sønnen hans var ballgutt.  Selv om han avsluttet karrieren for noen dager siden er han Leeds spiller og burde forstå hva sånt setter i gang av følelser.  Sorry Jostein, du skulle ALDRI overtalt Bambi til å slutte seg til Leeds.  Bare trist.
 

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: No Flo
« Svar #1 på: April 26, 2008, 21:38:26 »
Som jeg sa da Wise signerte "bambi": Nå betaler vi for å ha et avdanket stankelbein som kommer til å gå skadet hele tiden. Fikk jeg ikke rett kanskje?

Trond90

Sv: No Flo
« Svar #2 på: April 26, 2008, 21:41:58 »
Tore Andre Flo var aldri noe Leeds spiller, han kommer alltid til og være Chelsea.. likt med dvergen Wise.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: No Flo
« Svar #3 på: April 26, 2008, 21:43:35 »
Tore Andre Flo var aldri noe Leeds spiller, han kommer alltid til og være Chelsea.. likt med dvergen Wise.

"Hate Chelsea, hate Chelsea"

Men de slo scumchester i dag, det skal de ha :)

Erik_

Sv: No Flo
« Svar #4 på: April 26, 2008, 23:07:01 »
Skjønner ikke den store ståheien over dette. Har merket meg den samme misnøyen på Waccoe.

Couldn't care less.

Hva Tore Andre Flo gjør på fritiden sin nå som han har lagt opp og ikke er kontraktsfestet Leeds United mer, bryr meg midt i... Hvis han velger å følge sønnen sin som ballgutt i en Chelsea kamp, og får hyllest fra Chelsea fansen i pausa, so be it.

Er vi virkelig blitt så hårsåre nå?

Han scoret forresten et par mål for oss denne sesongen, så "Bambi" var da ikke helt ubrukelig.
Han kan heller ikke ha gått skadet hele tiden. For da kunne han ikke ha scort mål. :)

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: No Flo
« Svar #5 på: April 26, 2008, 23:19:12 »
Jo da, jeg overdrev med vilje her. Har personlig ikke noe i mot verken Flo eller Chelsea :)

gill

Sv: No Flo
« Svar #6 på: April 26, 2008, 23:32:15 »
Skjønner ikke den store ståheien over dette. Har merket meg den samme misnøyen på Waccoe.

Couldn't care less.

Hva Tore Andre Flo gjør på fritiden sin nå som han har lagt opp og ikke er kontraktsfestet Leeds United mer, bryr meg midt i... Hvis han velger å følge sønnen sin som ballgutt i en Chelsea kamp, og får hyllest fra Chelsea fansen i pausa, so be it.

Er vi virkelig blitt så hårsåre nå?

Han scoret forresten et par mål for oss denne sesongen, så "Bambi" var da ikke helt ubrukelig.
Han kan heller ikke ha gått skadet hele tiden. For da kunne han ikke ha scort mål. :)
Enig med du... dette er bare tull, folkens..
 

GeirO

Sv: No Flo
« Svar #7 på: April 26, 2008, 23:47:24 »
Storm i vannglass. Fin avslutning for Flo på S. Bridge.
MOT

MooCow

Sv: No Flo
« Svar #8 på: April 26, 2008, 23:56:09 »
Storm i vannglass. Fin avslutning for Flo på S. Bridge.

Second that !

stefan

Sv: No Flo
« Svar #9 på: April 27, 2008, 01:29:31 »
Hadde jo sin storhetstid i chelsea. Jeg ser ikke problemet.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sheridan

Sv: No Flo
« Svar #10 på: April 27, 2008, 02:46:03 »
Skjønner ikke den store ståheien over dette. Har merket meg den samme misnøyen på Waccoe.

Couldn't care less.

Hva Tore Andre Flo gjør på fritiden sin nå som han har lagt opp og ikke er kontraktsfestet Leeds United mer, bryr meg midt i... Hvis han velger å følge sønnen sin som ballgutt i en Chelsea kamp, og får hyllest fra Chelsea fansen i pausa, so be it.

Er vi virkelig blitt så hårsåre nå?

Han scoret forresten et par mål for oss denne sesongen, så "Bambi" var da ikke helt ubrukelig.
Han kan heller ikke ha gått skadet hele tiden. For da kunne han ikke ha scort mål. :)
Enig med du... dette er bare tull, folkens..

Enig...mannen hadde jo sine beste år på fotballbanen på Stamford Bridge....de anser han som en legende i klubbens historie....

Erik M

Sv: No Flo
« Svar #11 på: April 27, 2008, 03:13:16 »
Skjønner ikke den store ståheien over dette. Har merket meg den samme misnøyen på Waccoe.

Couldn't care less.

Hva Tore Andre Flo gjør på fritiden sin nå som han har lagt opp og ikke er kontraktsfestet Leeds United mer, bryr meg midt i... Hvis han velger å følge sønnen sin som ballgutt i en Chelsea kamp, og får hyllest fra Chelsea fansen i pausa, so be it.

Er vi virkelig blitt så hårsåre nå?

Han scoret forresten et par mål for oss denne sesongen, så "Bambi" var da ikke helt ubrukelig.
Han kan heller ikke ha gått skadet hele tiden. For da kunne han ikke ha scort mål. :)

Nei, jeg tar litt i her.  Egentlig et apropos til alle "takk for alt" hilsnene vi fikk her for ikke lenge siden.

Er oppriktig lei meg for at lille Flo ble ydmyket gjennom sine to siste klubb-signinger.  Like deppa for at store-Flo aldri kom til Leeds.  Herlig mann og spiller!
 

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: No Flo
« Svar #12 på: April 27, 2008, 08:54:00 »
Jo da, jeg overdrev med vilje her. Har personlig ikke noe i mot verken Flo eller Chelsea :)
Jeg HATER kjellski og scum. Fordrar dem ikke. Mange SVORNE Leedstilhengere har samme instilling. Chelsea scummet har ødelagt mye for vår kjære klubb og derfor skaper dette følelser
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: No Flo
« Svar #13 på: April 27, 2008, 09:51:59 »
Jo da, jeg overdrev med vilje her. Har personlig ikke noe i mot verken Flo eller Chelsea :)
Jeg HATER kjellski og scum. Fordrar dem ikke. Mange SVORNE Leedstilhengere har samme instilling. Chelsea scummet har ødelagt mye for vår kjære klubb og derfor skaper dette følelser

Jo da, stemmer jo det at de er direkte ufine i måten å stikke av med våre talenter på. Men allikevel, tiden leger alle sår og så slo de jo scumchester i går...

peacock

Sv: No Flo
« Svar #14 på: April 27, 2008, 10:53:20 »
"Som jeg sa da Wise signerte "bambi": Nå betaler vi for å ha et avdanket stankelbein som kommer til å gå skadet hele tiden. Fikk jeg ikke rett kanskje?"

Respektløst.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: No Flo
« Svar #15 på: April 27, 2008, 10:55:11 »
"Som jeg sa da Wise signerte "bambi": Nå betaler vi for å ha et avdanket stankelbein som kommer til å gå skadet hele tiden. Fikk jeg ikke rett kanskje?"

Respektløst.

Hvis du ser hva jeg har skrevet under det igjen, så ser du at det ikke var slikt ment. Men allikvel, det var slik det gikk ;D

kjelvi

Sv: No Flo
« Svar #16 på: April 27, 2008, 11:40:12 »
Skjønner ikke poenget eller problemstillingen.
En klubb ønsker å hedre en ex-spiller som har lagt opp.
Prisverdig, respektfullt og et eksempel til etterfølgelse av Leeds og andre klubber.

Grow up!

Per-Stian

Sv: No Flo
« Svar #17 på: April 27, 2008, 11:55:18 »
Skjønner ikke poenget eller problemstillingen.
En klubb ønsker å hedre en ex-spiller som har lagt opp.
Prisverdig, respektfullt og et eksempel til etterfølgelse av Leeds og andre klubber.

Grow up!

Komplett einig, Kjelvi!

AllWhiteTøyen

Sv: No Flo
« Svar #18 på: April 27, 2008, 12:29:46 »
Skjønner ikke poenget eller problemstillingen.
En klubb ønsker å hedre en ex-spiller som har lagt opp.
Prisverdig, respektfullt og et eksempel til etterfølgelse av Leeds og andre klubber.

Grow up!

Helt enig. Latterlig at noen lar seg provosere av dette.
 

Budda

Sv: No Flo
« Svar #19 på: April 27, 2008, 13:05:06 »
Kunne ikke bry meg mindre. Ser ikke problemet i dette.
Endre

baste

Sv: No Flo
« Svar #20 på: April 27, 2008, 19:49:02 »
Zzzzalklig...Flo må da kunne gjøre det hadde vil..Og han har selvsagt hjertet sitt (mer) i Chelsea...enn i Leeds..

Ikke noe å bråke over dette...at Leeds i sin tid signet Flo, har vi jo diskutert mange ganger før....

sportcarl1

Sv: No Flo
« Svar #21 på: April 27, 2008, 20:33:51 »
tycker det är fint att flo hedras av Chelsea, ser inget problem i det, gillade honom i Leeds synd bara att han plågades av skador och hade sett sina bästa dagar, har inget illa att säga om honom
 

Per Arne

  • Gjest
Sv: No Flo
« Svar #22 på: April 27, 2008, 21:30:46 »
Smålighet kaller jeg sånt. Skammer meg på vegne av Leedsfans, som får seg til å skrive slikt. Brukte dere slike ord om Flo f.eks da han banket Brasil så og si alene i -98...???? "Bambi", lissom.. Tåper.

Sannelig godt at noen har vett og etikett til å hedre hederskaren Tore Andre. En meget sympatisk spiller som har gjort mye for fotballen gjennom mange år.

Dennis

Sv: No Flo
« Svar #23 på: April 28, 2008, 08:56:19 »
Syns det var en fin mottakelse\avskjed han fikk i Chelsea, som har fått et frynsete rykte i behandlingen av ex-spillere, spesielt her til lands med Erland Johnsen som ble kastet utav stadion osv.

Tore Andre Flo var stor i London-klubben og synes det er godt å se at nordmenn kan bli hedret som helter i slike storklubber. At det er en tradisjonell hat-klubb for Leeds, klarer jeg enkelt å se bortifra! Ser heller at det er en nordmann som står utpå der og mottar hyllest fra 40.000 tilskuere, slik jeg også gledet meg over at norske Ole Gunnar Solskjær holder legende-status i Manchester United - nok en hat-klubb.

Hadde vært merkelig hvis Man U-fansen skulle gå bananas fordi vi hedret Gordon Strachan! Eller kanskje et bedre eksempel: At Liverpool-fansen syter fordi McAllister ble mottatt med heder og ære når han kom som manager.

Voks opp, til de som fyrte seg opp av dette. Det finnes supportere og spillere av andre lag, enn vårt.

« Siste redigering: April 28, 2008, 10:04:23 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Erik M

Sv: No Flo
« Svar #24 på: April 28, 2008, 10:54:25 »
Uff, dette har tatt helt galt avsted over helgen.  Det var absolutt ikke min mening å sette igang en hets av stakkars Flo - ei heller helle bensin på Chelsea bålet.  Jeg har formulert meg uheldig.

Tore Andres karrieres siste stopp har vært bare trist.  I utgangspunktet en feilsatsning, men som i bitte små glimt viste lovende takter - før ny krise rammet.  Jeg har respekt for mannen og spilleren og får fortsatt den store skjelven når jeg ser Brasil-kampen.

Personlig syns jeg det var trist å se han bli hyllet i Chelsea når han faktisk skulle vært i hvit drakt og slåss med nebb og klør for opprykk.  Har ikke mye til overs for Chelsea, men vil heller ikke bygge opp under blindt hat.  Det er for dumt.

 

Trond A

Sv: No Flo
« Svar #25 på: April 28, 2008, 11:40:58 »

Personlig syns jeg det var trist å se han bli hyllet i Chelsea når han faktisk skulle vært i hvit drakt og slåss med nebb og klør for opprykk. 


Etter at Macca fikk overtalt Freedman til å komme på lån ut sesongen, var det heller ikke behov for Flo lenger.   
Luscos medl. 338

Wannabe

Sv: No Flo
« Svar #26 på: April 29, 2008, 17:41:50 »
"Som jeg sa da Wise signerte "bambi": Nå betaler vi for å ha et avdanket stankelbein som kommer til å gå skadet hele tiden. Fikk jeg ikke rett kanskje?"

Respektløst.
Respektløst av Flo overfor oss, er min mening ja! Han kunne meget vel la være å "la seg hedre" av fæle Abramovitsjs Chelskij, kan aldri gråte over det han gjorde for Norge i 1998, før Chelsea ble Chelskij, men nå er det bare huff, huff, huff fra min side.

Om ikke den som opprettet tråden mener noe med det, gjør i alle fall jeg det:

Dette var trist, trist, trist...

MOT
 

TK20

Sv: No Flo
« Svar #27 på: April 30, 2008, 11:40:06 »
Respektløst av Flo overfor oss, er min mening ja! Han kunne meget vel la være å "la seg hedre" av fæle Abramovitsjs Chelskij, kan aldri gråte over det han gjorde for Norge i 1998, før Chelsea ble Chelskij, men nå er det bare huff, huff, huff fra min side.

Om ikke den som opprettet tråden mener noe med det, gjør i alle fall jeg det:

Dette var trist, trist, trist...

MOT

Hva mener du med dette? Var det ironi, eller synes du seriøst det er respektløst av Flo å la seg hylle av den klubben han hadde sin storhetstid med?

Wannabe

Sv: No Flo
« Svar #28 på: April 30, 2008, 18:49:29 »
Respektløst av Flo overfor oss, er min mening ja! Han kunne meget vel la være å "la seg hedre" av fæle Abramovitsjs Chelskij, kan aldri gråte over det han gjorde for Norge i 1998, før Chelsea ble Chelskij, men nå er det bare huff, huff, huff fra min side.

Om ikke den som opprettet tråden mener noe med det, gjør i alle fall jeg det:

Dette var trist, trist, trist...

MOT

Hva mener du med dette? Var det ironi, eller synes du seriøst det er respektløst av Flo å la seg hylle av den klubben han hadde sin storhetstid med?
Dette mener jeg da, enkelt og greit! Vi snakker om et av de mest omdiskuterte fenomener i fotballen, som gjør konkurransen om til en egen lekegrind for Abramovitsj. Litt av vitsen med spillet har han kanskje likevel skjønt, siden det (fremdeles!) er slik at dette laget har til gode å vinne Champions League. Heldigvis har han latt være å kjøpet opp ALLE verdens 100 beste spillere for å plassere 80 av dem fast på tribunen. Man får takke for alt som er positivt!

Greit nok av Chelskij å ville hedre Flo, men han kunne gjerne latt være, spør man meg, slik situasjonen i klubben er pr. i dag. Helt enig med Erik M, var det med en ironisk undertone tråden ble opprettet...?

MOT
 

peacock

Sv: No Flo
« Svar #29 på: Mai 01, 2008, 09:23:35 »
"Greit nok av Chelskij å ville hedre Flo, men han kunne gjerne latt være, spør man meg, slik situasjonen i klubben er pr. i dag."

Jeg tror neppe noen i Leeds, styre eller supportere, er i posisjon til å kritisere hvordan andre klubber er drevet.