avstemning

Hvem bør spille venstreback i play off finalen?

Bradley Johnson
27 (47.4%)
Andrew Hughes
2 (3.5%)
Alan Sheehan
27 (47.4%)
Ben Parker
0 (0%)
Darren Kenton
1 (1.8%)

Stemmer totalt: 51

Avstemning er avsluttet: Mai 25, 2008, 00:39:43

Skrevet av Emne: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?  (Lest 4431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« på: Mai 16, 2008, 00:39:43 »
Bør Johnson få fornyet tillit, eller er Sheehan det beste alternativet? Hva med Parker, Hughes og Kenton?

Stem på den spilleren du vil skal spille, og ikke den du tror kommer til å spille.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28913
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #1 på: Mai 16, 2008, 00:47:43 »
Johnson for me.

...kunne like fort havnet på Sheehan. Men han har hatt sine dårlige kamper han også. Og Johnson scorer bra på fysikken og offensiv villighet. Dessuten teller det at "de rundt ham" har blitt vant til å ha ham der nå. Husk, "Never change a winning team" - og Doncaster/Southend (definitivt ikke Southend) vil IKKE by på tøffere kamp enn Carlisle (når det er sagt så var strengt tatt Carlisle-affæren en jevn  sak som ble avgjort på overtid av 180 minutter, ehh 187 minutter)...


« Siste redigering: Mai 16, 2008, 00:55:09 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #2 på: Mai 16, 2008, 01:27:09 »
Johnson gjore sine bra saker i dag, så jeg ser gjerne at han fortsetter.

Men et det snev av Drillo-mønster på ER, d.v.s en analyse av motstanderen,
kan det være at Macca velger Sheehan, Drillo har jo så bra rykte i Britannia.
De andre nevte er neppe aktuelle. Antagelig vil Hughes være på benken. Kenton vil være på tribunen, og Parker sitter hjemmei Darlington og ser på SKYSPORTS1.

lojosang

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #3 på: Mai 16, 2008, 02:22:25 »
Med mindre det dukker opp skader blir det samme lag i finalen. Macca liker å gi spillerne sine tillitt.
- Leif Olav

gill

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #4 på: Mai 16, 2008, 02:53:30 »
Sheehan
 

Tom S

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #5 på: Mai 16, 2008, 07:41:57 »
Lat oss bruke ein venstreback som venstreback; Sheehan!

Johnson bør spille venstre kant.
COME ON LEEDS !!

Snow

  • Gjest
Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #6 på: Mai 16, 2008, 07:54:16 »
Venstrebacken syns jeg burde bli Bradley Johnson ...

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #7 på: Mai 16, 2008, 07:58:32 »
Sheehan

Roy

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #8 på: Mai 16, 2008, 08:26:44 »
Sheehan er min favoritt, men så er det noe med dette å "never change a winning team". Lususproblem for Macca.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

ToreLA

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #9 på: Mai 16, 2008, 08:29:58 »
Ser ikke noe poeng i å forandre på forsvaret. Johnson var langt ifra den svakeste utpå der igår. Synes tvert imot han gjorde det meget bra. Et par-tre svake defensive pasninger forandrer ikke på det.


flynn

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #10 på: Mai 16, 2008, 08:38:22 »
Jeg er litt gammeldags, så jeg går for en venstreback på venstrebacken. Altså Sheehan.

flynn

pale

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #11 på: Mai 16, 2008, 08:42:22 »
Jeg synes derimot Johnson var den svakeste av våre. I første omgang var han en katastrofe, dålige pasninger, farlige klareringer.
Men han skal ha for at han spilte seg stort opp i 2 omgang og hadde en flott heading i stanga.

Går for Sheehan, under tvil...

Dennis

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #12 på: Mai 16, 2008, 08:56:32 »
Bradley Johnson spilte seg stort opp i går og tross noen dårlige klareringer og et par litt usikre opptredener, vant han ekstremt mange dueller både langs bakken og på hodet.

Med andre ord; jeg tror denne duellstyrken vil komme til bedre nytte litt lengre frem på banen. Alan Sheehan er naturlig venstreback og også en kjemperessurs på offensive frispark, så han bør vi få plass til - dersom han viser gode ting på trening, selvsagt.

Men hvem skal skyves ut på midtbanen, som var veldig god i siste kamp? Kilkenny er kanskje det mest klare valget for vraking, men hans driblestyrke og kreativitet kan avgjøre kamper!

Vanskelig dette! DEILIG med luksusproblem!  :)
Marching on together!

SveinArve

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #13 på: Mai 16, 2008, 09:12:28 »
Sheenan er jo en potensiell matchvinner på frispark. Sjølv om Johnson sikkert skyter gode frispark han og.

Eg går for Sheenan, men depper ikkje om Johnson blir brukt.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #14 på: Mai 16, 2008, 09:44:44 »
Dorig....æh...nei, det var litt for seint ja- går for venstrebacken Sheehan!
Yeboahs vitne

Lars E

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #15 på: Mai 16, 2008, 10:07:13 »
Det oser vinnervilje av Johnson enda han ikke er enn fullblods venstreback. Vi trenger den vinnerinstillingen utpå der - derfor går jeg for Bradley J!
Forever Leeds

R - R

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #16 på: Mai 16, 2008, 10:33:04 »
Definitivt Sheehan. Tenk over det folkens - ein som til vanleg er venstreback eller ein sentral midtbanespelar med venstrefot? Johnson hadde ingen god førsteomgang i går, og hadde mellom anna fleire fryktelege oppspel som hamna rett i føtta på motstandaren. Sheehan spelte seg voldsomt opp mot slutten, og bør spele. Johnson har vist seg som ein farleg spelar offensivt - målfarleg, tøff i duellane, god innleggsfot osv, og bør heilt klart starte på venstrekanten.
- Rune

pale

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #17 på: Mai 16, 2008, 10:36:22 »
Sitat
Johnson har vist seg som ein farleg spelar offensivt - målfarleg, tøff i duellane, god innleggsfot osv, og bør heilt klart starte på venstrekanten.

Og hvem skal så ut?
Prutton?

Det synes jeg ikke en en knall ide. For meg var Prutton en av kampens giganter igår.
Også er det kult å ha en Jesus-figur utpå der ;)

pedro

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #18 på: Mai 16, 2008, 10:41:53 »
Still med samme laget!!!! Slik vi spillte i går er det flere år siden vi har opplevd i positiv forstand. En oppvisning, klasseforskjell i forhold til motstanderen. Gary mac fikk pepper av flere her på forumet etter mandagens kamp, han satset på samme lagoppstilling i går og det gav oss det reultatet vi i dag sitter og nyter og skal nyte helt til Wembley. Ã…Ã…Ã…Ã…Ã… for en dag :) :)
Leedsomaniac

HåvardK

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #19 på: Mai 16, 2008, 10:42:38 »
Med mindre det dukker opp skader blir det samme lag i finalen. Macca liker å gi spillerne sine tillitt.
Du mener kanskje "tillit" - med én t?

I tilfelle er jeg helt enig, lojo.

Oggy

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #20 på: Mai 16, 2008, 17:14:14 »
Definitivt Sheehan. Johnson er best fremover på banen  :)
Oggy

Per-Stian

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #21 på: Mai 16, 2008, 17:56:25 »
Definitivt Sheehan. Tenk over det folkens - ein som til vanleg er venstreback eller ein sentral midtbanespelar med venstrefot? Johnson hadde ingen god førsteomgang i går, og hadde mellom anna fleire fryktelege oppspel som hamna rett i føtta på motstandaren. Sheehan spelte seg voldsomt opp mot slutten, og bør spele. Johnson har vist seg som ein farleg spelar offensivt - målfarleg, tøff i duellane, god innleggsfot osv, og bør heilt klart starte på venstrekanten.

Eg er fullstendig einig i dette. Sheehan er vår desidert beste venstreback, og Johnson har kvalitetar som bør nyttast offensivt. Han bør derfor starte på venstre midtbane. Kven skal vi då skyve ut? Hmmm, ikkje enkelt. Kanskje Kilkenny må vike?

isak

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #22 på: Mai 16, 2008, 18:12:56 »
Definitivt Sheehan. Tenk over det folkens - ein som til vanleg er venstreback eller ein sentral midtbanespelar med venstrefot? Johnson hadde ingen god førsteomgang i går, og hadde mellom anna fleire fryktelege oppspel som hamna rett i føtta på motstandaren. Sheehan spelte seg voldsomt opp mot slutten, og bør spele. Johnson har vist seg som ein farleg spelar offensivt - målfarleg, tøff i duellane, god innleggsfot osv, og bør heilt klart starte på venstrekanten.

Eg er fullstendig einig i dette. Sheehan er vår desidert beste venstreback, og Johnson har kvalitetar som bør nyttast offensivt. Han bør derfor starte på venstre midtbane. Kven skal vi då skyve ut? Hmmm, ikkje enkelt. Kanskje Kilkenny må vike?
Viljug til ofre Kilkenny eg. Sheehan på venstreback og Brad på venstre ving. Jau, dette må verte bra! 8)

TK20

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #23 på: Mai 16, 2008, 18:34:10 »
Definitivt Sheehan. Tenk over det folkens - ein som til vanleg er venstreback eller ein sentral midtbanespelar med venstrefot? Johnson hadde ingen god førsteomgang i går, og hadde mellom anna fleire fryktelege oppspel som hamna rett i føtta på motstandaren. Sheehan spelte seg voldsomt opp mot slutten, og bør spele. Johnson har vist seg som ein farleg spelar offensivt - målfarleg, tøff i duellane, god innleggsfot osv, og bør heilt klart starte på venstrekanten.

Eg er fullstendig einig i dette. Sheehan er vår desidert beste venstreback, og Johnson har kvalitetar som bør nyttast offensivt. Han bør derfor starte på venstre midtbane. Kven skal vi då skyve ut? Hmmm, ikkje enkelt. Kanskje Kilkenny må vike?
Viljug til ofre Kilkenny eg. Sheehan på venstreback og Brad på venstre ving. Jau, dette må verte bra! 8)

Virker ikke som dere så kampen i går. Kilkenny var enorm i andre omgang. Han hjalp til med å avslutte alle angrep i det viktige midtpartiet da det stod og vippet, han var trygg med ballen i beina slik at Carlisle ble løpende mye imellom, spilte ballen langs bakken sammen med Douglas, Freedman og Howson, og bidro til å dra oss i føringen utover i andre omgangen.

Synes Kilkenny var personifiseringen av hva som skilte lagene i går: viljen til å holde på ballen selv på et ujevnt og dårlig underlag. Fra høyresiden ledet Kilkenny an når vi spilte Carlisle opp i limingen.

Kilkenny er for meg den mest selvskrevne på midten akkurat nå -- bortsett i fra Douglas da, selvsagt. Han var rett og slett krem i går.

Til venstreback-diskusjonen: never change a winning team, but change it early if you see it losing. Altså, start med Johnson, endre dersom det ikke går veien.

Stifler

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #24 på: Mai 16, 2008, 18:55:31 »
Fortsette med Johnson.

Urettferdig mot han om noe annet skulle skje.

Han har klart seg bra.
-Nr 2 er den første taperen-

CoachKarlstad

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #25 på: Mai 16, 2008, 19:01:33 »
Syns Johnson bør spille.. Ikke helt god i 1omg igår, men spilte seg opp i andre og har sikkert selvtillit og kamptrening i det siste..

Ove

Sv: Hvem bør spille venstreback i play off finalen?
« Svar #26 på: Mai 16, 2008, 19:08:58 »
Sheehan for meg. Han er venstreback. Johnson er midtbanespiller og jeg føler meg ikke trygg på han. f.eks. disiplinen ift. å rykke ut og sette motstandere i offside.

Han spilte seg godt opp i 2. omgang i går, men det var også i en fase hvor Leeds overtok mer og mer og backene kan bidra mer offensivt.