Skrevet av Emne: Hockey-VM  (Lest 7366 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torgeir

Sv: Hockey-VM
« Svar #30 på: Mai 08, 2008, 23:37:58 »
F........
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


75 SOLLI

Sv: Hockey-VM
« Svar #31 på: Mai 08, 2008, 23:39:54 »
Måtte selvfølgelig skje akkurat idet cognac glasset var tomt! (fødselspermisjon), dobbel ulykke!!!!

Torgeir

Sv: Hockey-VM
« Svar #32 på: Mai 08, 2008, 23:40:29 »
Måtte selvfølgelig skje akkurat idet cognac glasset var tomt! (fødselspermisjon), dobbel ulykke!!!!

Ta deg en til...
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


75 SOLLI

Sv: Hockey-VM
« Svar #33 på: Mai 08, 2008, 23:41:29 »
Måtte selvfølgelig skje akkurat idet cognac glasset flasken var tom(t)! (fødselspermisjon), dobbel ulykke!!!!

75 SOLLI

Sv: Hockey-VM
« Svar #34 på: Mai 08, 2008, 23:44:05 »
Bra kamp, men tap er tap!

Torgeir

Sv: Hockey-VM
« Svar #35 på: Mai 08, 2008, 23:45:33 »
Makan til innsats..bra av gutta..vi ryster verdensmesterne.Synd det ikke holdt inn. Deta hadde vi fortjent.

Da tar vi Latvia i neste kamp, men da er jeg i Leeds.

God natt

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Lids

Sv: Hockey-VM
« Svar #36 på: Mai 08, 2008, 23:47:13 »
Bra kamp, men tapte vel fortjent. Pål Grotnes er uansett fantasisk bra. Og Latvia slår vi.
Thomas

Masinga

Sv: Hockey-VM
« Svar #37 på: Mai 09, 2008, 09:42:09 »
Norge imponerer! Heroisk kamp mot Canada. Reagerer litt på dommerne. Lite konsekvente på høy køllebruk. Canada burde egentlig hatt utvist en mann til da de hadde to i fryseboksen.
Masinga, medl.nr. 1250

Wannabe

Sv: Hockey-VM
« Svar #38 på: Mai 09, 2008, 13:54:49 »
Men hallo...? Slå Canada...? Det har skjedd i løpet av de siste ti år, jeg er klar over det, men nå møter de oss i et gruppespill hvor de vet vi kommer fra poeng mot fjorårets sølvnasjon Finland og seier over Tyskland.
Vel dere - takk til både hockeygutta og alle deltakere for at denne tråden etter hvert er så populær.

Når det gjelder Canada-matchen må jeg kunne sies verken å ha fått i pose eller sekk, ikke ble det noe poeng på Norge, og ikke fikk jeg rett i at vi var sjanseløse, heller...

Hvorom altting er: Fortsettelse følger!

Marcin On Together og "Heia Norge, oh-å, heia Norge oh-å! Vi er landslaget i ishockey, olé, olé, olé, hei hå!"
 

Wannabe

Sv: Hockey-VM
« Svar #39 på: Mai 11, 2008, 17:48:18 »
Da var Latvia-matchen i gang... Det er andre viktige ting som skjer også, som for eksempel PL avslutningen og nedleggelsen av LUSCOS (i alle fall i dette navnet). Kan bare helt kjapt si at hvis Norge nå slår Latvia, (evt. hvis to poeng er nok til å sikre kvartfinale - ett kan vel ikke gjøre det) så vil dette faktisk være blant mine største dager som sportsinteressert! Såpass betyr mimringen fra "de gode gamle dager" på begynnelsen av 90-tallet...

Men: Det er (blant annet) i morgen det gjelder...

MOT
 

Wannabe

Sv: Hockey-VM
« Svar #40 på: Mai 12, 2008, 15:03:03 »
Leit, leit. leit...

Men det er Latvia som fortjener denne kvartfinaleplassen. Det er alltid leit når motstander presterer bra, men slik tror jeg nå engang det var i går.

Beholdningen får være at vi tok Finland og Canada litt "på senga" i kamper de gikk til med en kanskje litt lettvint holdning, i tillegg, for all del, til Tyskland-matchen. Rart å se at Canada faktisk fikk med seg et 10-1 resultat over Tyskland.

Men - jeg gleder meg til noe bedre i kveld. Har for en gangs skyld tenkt å stille opp et par timer før avspark på Oslo Sportsbar.

MOT
 

Wannabe

Sv: Hockey-VM
« Svar #41 på: Mai 14, 2008, 19:30:42 »
Redd det ikke ble bedre mandag, gitt, men i det jeg var rundt og kondolerte og var på vei rett ut døren nesten samtidig med Jens, og der vi alle hang skikkelig med hodet på Oslo Sportsbar reduserte vi. Håper det gjør morgendagens kamp spennende i det minste. Så fikk jeg jo en viss hockeynyhet rundt lunsjtider i går...

Hockey i kveld altså, mot alle odds. Fint det ikke er i morgen...

Marching On Together og "Heia Norge oh-å, heia Norge oh-å, vi er landslaget i ishockey, olé, olé, olé, hei hå..."
 

Torgeir

Sv: Hockey-VM
« Svar #42 på: Mai 14, 2008, 22:29:49 »
2-2 jæ... bra. 05.35 2 periode
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Torgeir

Sv: Hockey-VM
« Svar #43 på: Mai 14, 2008, 22:45:42 »
2-4 nå...er nok kjørt nå...håper Leeds tar med seg innsatsen som Norge har vist i 1,5 periode til kampen i morgen..da vinner vi.
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Wannabe

Sv: Hockey-VM
« Svar #44 på: Mai 15, 2008, 23:21:16 »
2-4 nå...er nok kjørt nå...håper Leeds tar med seg innsatsen som Norge har vist i 1,5 periode til kampen i morgen..da vinner vi.
Som sagt, saa gjort, tydeligvis! Sees vel til supportercup, Torgeir, om du er over ogsaa i finalen, og neste aar er det neppe vanskelig aa ta frem interessen for hockey VM igjen tenker jeg. Men fremdeles er ikke fotballsesongen slutt i England og for Leeds!

TAKK til hockeyheltene som allerede er tilbake i gamlelandet, og

MARCHING ON TOGETHER TO WEMBLEY