Skrevet av Emne: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi  (Lest 4151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« på: Mai 16, 2008, 00:13:40 »
Fyr løs dere taktikkere!

Seier og dominans i kampen har - etter min mening - mye med at Leeds spilte med stort fokus på defensiv trygghet. I tillegg var tempoet mye lavere enn på Elland Road. Dette er veldig typisk for dette Leeds-laget synes jeg. Vårt ekstra-gir setter ikke inn før vi har kjempet motstanderen i kne. Dette har selvsagt noe med ferdigheter å gjøre. Men det har jo gitt oss enormt med sene mål i kampene!

....og er Macca er geni?

 ;D
« Siste redigering: Mai 16, 2008, 00:16:20 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #1 på: Mai 16, 2008, 00:18:32 »
Vi var mer kompakte i denne kampen. Men den største forvandlingen var en større vilje i det meste. Vant mange andreballer og kjempet som løver. Da vinner man som regel.

I kampen på Elland Road var det motsatt. Da var vi second best i det meste.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #2 på: Mai 16, 2008, 00:25:05 »
De halvhjertede dribleseriene fremover uteble i stor grad idag. Vi spilte mer som et lag.
Pasningene traff også medspillere mye mer enn hva tilfellet var på mandag. Forsøkene på å drible av et par mann dybt innpå egen banehalvdel var også lagt på hylla.
Dette ser lovende ut før den 25.

trosetti

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #3 på: Mai 16, 2008, 01:03:29 »
Dessuten lå Carlisle utrolig dårlig på midtbanen, og vi fikk kjempestore rom å spille på. Vi fikk gang på gang spilt gjennom midtbaneleddet deres, og fikk god tid på å finne medspillere fremover på banen. Når midtbanen vår får rom å spille på er det ikke en midtbane i ligaen, ja nesten ikke i CCC heller, som kan matche vår. Tror nok det var her kampen ble vunnet i dag, i tillegg til godt samspill mellom Freedman  og Becks. Selv om Doogie til tider kan være litt ego og miste ballen, er denne mannen UTROLIG viktig for laget!

Vi turte å holde på kula, og backene var godt med i det offensive spillet. Kjempe kreditt til både Bradley og Frazer i dag. Når Frazer får tenke offensivt er han faktisk ganske habil. I dag gjorde han en god kamp.

Carlisle var utrolig giftige på innlegg fra sidene i forrige oppgjør, og dette var det tydelig at Macca hadde bitt seg merke i. For all del - innleggene var gode også i denne kampen - men hovedpoenget er at de kom fra 20-25 meter, noe som ikke er like farlig som lengre ned mot dørlinja.

Ellers lå vi ganske kompakte i dag, og vi var raskt oppe i motstander, noe som resulterte i at vi vant utrolig mange andreballer. Fortsetter vi slik kan jeg ikke se hvem som skal stoppe oss! :) MOT!

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #4 på: Mai 16, 2008, 01:18:20 »
Fyr løs dere taktikkere!

Seier og dominans i kampen har - etter min mening - mye med at Leeds spilte med stort fokus på defensiv trygghet. I tillegg var tempoet mye lavere enn på Elland Road. Dette er veldig typisk for dette Leeds-laget synes jeg. Vårt ekstra-gir setter ikke inn før vi har kjempet motstanderen i kne. Dette har selvsagt noe med ferdigheter å gjøre. Men det har jo gitt oss enormt med sene mål i kampene!

....og er Macca er geni?

 ;D

Her kunne du hunget i baren på Sportsbaren og brølt "15 POINTS.... WE'RE GOING UP..." til den lyse morgen, og fått utallige knuskoser av Jon R  :) - og så løper du istedet hjem og analyser kampen Promo...!  ;D

Ikveld er Macca det største geniet - og kveldens overtidsmål var det 26 (!!) sene målet denne sesongen!
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Tom S

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #5 på: Mai 16, 2008, 07:40:16 »
Det viktigste var innsats og samhandling, i tillegg til at det var mindre strekk i laget.
Midtbana var dominerande frå første minutt og hjalp bra til med at vi klarte å vinne mange andreballer og etablere oss i angrep.
Forsvaret fekk den hjelp dei trengte frå midtbana sånn at det var trygghet bakover og bunnsolid.
COME ON LEEDS !!

ToreLA

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #6 på: Mai 16, 2008, 08:32:01 »
Et meget bra resultat, men alt i alt var jo dette en meget svak kamp av Leeds, bortsett fra de siste 20 minuttene da forandringen var total. Forskjellen fra første kamp var vel først og fremst det defensive. Beckford og Freedman var veldig svake. Men en fortjent seier var det. Jeg tror hovedforskjellen fra første kamp var hvem som spilte med presset på seg.


Roy

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #7 på: Mai 16, 2008, 08:35:04 »
Enig med Tom S. Midtbanen vår tok kommandoen fra første stund og Carlisle fikk aldri lov å sette i gang sitt spill (med unntak av noen få hvileskjær av Leeds). Dessuten hadde vi vesentlig bedre balanse mellom lagdelene (les riktige avstander). Spiller man lag-defensivt på denne måten så blir man kompakt og vesentlig vanskeligere å score på. Men vi har fremdeles en del å gå på og personlig synes jeg at både Becks og tildels Kilkenny med hell kan spille frem medspillere oftere, (Kilkenny spilte seg opp utover i kampen) da vil vi komme til flere GODE avslutningsmuligheter fremor å skape en drøss halvsjanser/skudd fra distanse. Men noe må vi ha å gå på da  ;D 8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sydhagen

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #8 på: Mai 16, 2008, 08:43:39 »
alt som ble gjort galt i forrige kamp, ble gjort riktig igår. enkelt og greit!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #9 på: Mai 16, 2008, 08:55:13 »
Hvis vi rykker opp i år så skal i alle fall Dougie Freedman ha en plass som Leeds-legende. Sentral i alle de avgjørende øyeblikkene som snudde den negative trenden etter at Wise stakk, og sentral i alle scoringene så langt i playoff. Skal lete lenge etter lånespillere som har den innvirkningen på et lag!


ragnar

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #10 på: Mai 16, 2008, 09:03:33 »
Ble spilt altfor trangt i går. Var meget bra når Bradley/Fraz kom frem på kantene. Men ser helt tydlig at ihvertfall Prutton/Kilkenny ikke er kantspillere. Kilkenny kan omskoleres til en kantspiller me4d hell. Prutton har jeg mindre tro på...

Ellers var det deilig med seier og når viljen er tilstede er det arti å se på kamp.
*In El Loco we trust!*

Dennis

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #11 på: Mai 16, 2008, 09:15:28 »
Mye vettugt som blir sagt her og som de fleste poengterer; det var ingen revolusjonerende forandringer fra forrige kamp! Jeg snakker da selvsagt om taktikk, strategi og oppsett, ikke kampforløpet.

Jeg innrømmer gladelig at jeg ble litt skuffet og overrasket over at Gary Mac sendte utpå de samme elleve som gjorde en horribel innsats på mandag. Dette viste seg imidlertidig å være en liten genistrek. Howson, Johnson, Kilkenny og Richardson, de fire kanskje aller mest skuffende på mandag, stod frem fra første spark på ballen. Jeg vil gi Frazer Richardson en liten uoffisiell banens beste tittel i lys av hans enorme offensive vilje og ekstremt sikre handlinger defensivt i gårsdagens oppgjør, tross at man vanskelig kommer utenom tomålsscorer Johnny Howson (To mål i en kamp? Vi får vel gi £1mill for han, da -Tottenham-kompis  >:( Svaret mitt var: Hva faen skal han i Tottenham å gjøre?)

Det som var den eneste store forskjellen i går, var - som nevnes over - innsats, lagmoral og stå-på-vilje. Da vi på mandag spilte hver for oss, var vi i går et lag med stor L. Leeds-spiriten lyste igjennom på folk som Howson og Prutton spesielt, men jeg synes også Kilkenny fremstod godt i duellene i går. Forsvaret, spesielt ved Lubo og en Hunty med mye tyn fra Carlisle-supporterne, kledde av Graham, der han mandag herjet med dem. Han hadde vel kun en avslutning av fare, som Ankergren plukket enkelt.

Jeg må bare legge til at jeg virkelig er stolt over innsatsen i går. Med Howson, Kilkenny og Prutton på banen, samt Freedman og Beckford på topp, er nok Leeds i ferd med å bli et mer spillende lag, men tross et jorde av en fotballbane, klarte vi faktisk å spille ut Carlisle i større deler av kamper, både grunnet langt større kvalitet i spillermateriell og enormt mye bedre kondisjon! (Takk til Wise?)

Fantastisk og jeg håper gutta tar med seg innsats, vilje, moral, selvtillit, godfølelse og flyt til Wembley!

Ankergren - 5 - Rolig kamp, men mister et innlegg eller to før han fanger de igjen.
Richardson - 8 - Villig offensiv, fullt kontroll på Hackney, som mye av spillet skulle innom. Vital!
Huntington - 6 - Stod mesterlig imot presset fra Cumbrians.
Michalik - 6 - I spann med Hunty, hadde han full kontroll på Graham. Syns han får mange ufjortene fri imot.
Johnson - 6 - Kruttsterk i kroppen, enorm på hodet. Kunne scoret både på corner og et blokkert langskudd.
Prutton - 7 - Kriger, jobber, passer, løper. Litt usynlig maur, men alltid villig.
Douglas - 6 - Sikker i duellene, jobber hardt for å bryte.
Howson - 7 - To goaler, løpsvillig og god med ball, men av de mest synlige.
Kilkenny - 7 - Sterkere i duellene, både med og uten ball. En kreativitet, blikk og fot få i L1 matcher.
Freedman - 5 - Jobber og vil ha ball, men flikker og pasninger satt ikke helt.
Beckford - 4 - Hadde et par forsøk, men lyser smådårlig form og manglende kamptrening.

Macca - 10 -  8)
« Siste redigering: Mai 16, 2008, 09:33:15 av Mr Kaizer »
Marching on together!

flynn

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #12 på: Mai 16, 2008, 09:18:50 »
Taktisk sett: Fordi vi demmet opp for Carlisles viktigste angrepsvåpen, innlegg fra kant.
Dessuten fordi vi lyktes med å skape og utnytte mellomrom mellom Carlisles to bakerste ledd, først og fremst via Kilkennys sikre oppspill.

På det individuelle plan, her er min personlige oppfatning;

Ankergren 8p: Sikkerheten selv. Lite utfordret på innlegg, og å stoppe skudd, det kan han!
Frazer 8p (MoM): Solid bakover, og truet hele veien Carlisle med offensive løp og sikre avleveringer
Huntington 7p: God kontroll hele veien, det stemmer bra sammen med Michalik
Michalik 7p: Se Huntington...
Johnson 6p: Klarer seg ok, men er ingen venstreback. Traff sjelden med innlegg/skudd, men var svært nære å bli den store helten med headingen sin i andre omgang
Kilkenny 8p: Drivende god, og skapende. I andre omgang var han bortimot gedigen
Douglas 7p: Fyller Batty-rollen på en solid måte. Autoritær i duellspillet
Howson 8p: Egentlig ganske anonym, but who gives a f... !
Prutton 6p: Stor innsats som alltid. Varierende kvalitet på "the end product"
Freedman 8p: Viser en spilleforståelse som av og til går over hodet på resten av gjengen. To målgivende, og ellers involvert i det som var av farligheter
Beckford 5p: Ute av form, og tar for mange valg som bare ville funket om han hadde hatt formen inne.

McAllister: Fullkommen kampledelse, før, under og etter. Beholdt troen på Howson etter forrige kamp, rettet opp det som gikk feil og holdt roen når det hadde vært enklere å bytte spillere/taktikk mot slutten av kampen

flynn

Kato

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #13 på: Mai 16, 2008, 09:35:13 »
Mange inntrykk, her er noen av de mest positive:

1. Spesielt Richardson spilte seg stort opp som 1.forsvarer, i tillegg fikk han bedre hjelp da Carlisle kjørte overtall mot høyresida vår.

2. Vi ble mer kompakte, avstandene ble kortere mellom lagdelene. Først og fremst ved at bakre firer sto høyere enn sist.

3. Midtbanespillerne løp mye mer, og spilte hverandre gode (ble færre sololøp enn sist)

4. Prutton er meget viktig, spesielt i duellspillet. Kilkenny tok virkelig tak i kampen etter pause. Howson flink å komme bakfra. Douglas en flott holding-midfielder. Synes ikke det er grunn å endre på den sammensetningen.

5. Vi virket klart tryggere med ball enn Carlisle, spesielt i midtbaneleddet.

6. Vi slapp Carlisle veldig lite til, strålende kamp defensivt.


Så til momenter der det må forbedres:

1. Backene (Spesielt Johnson) hadde mange svake klareringer første 20 min. Det gjorde at Carlisle vant ballen tilbake i skumle soner. Det finnes ingen gode klareringer under 70 meter. Vi ble heldigvis bedre etterhvert.

2. Jermaine Beckford virker å spille mest for seg selv. Han avslutter ni av ti ganger når han får ballen. Og han er altfor lite bevegelig, lim under skoene. På fysikk har han stort sett ingenting å bidra med. Gårsdagens skuffelse. Freedman ikke veldig god, men får kjempekred for å være involvert i målene.

3. Vi kommer lite rundt på kantene, men strengt tatt er ikke det så farlig. Vi vinner lite i lufta der inne. Spissene er bedre med ball i beina, og vi skaper mer ved å spille oss gjennom sentralt. Vi vant vel ikke en eneste duell etter et langt oppspill.


Når det gjelder Wembley er det to ting jeg tror er betydningsfulle:

1. Det er en klar fordel for oss som er spillende med en stor gressmatte.

2. Bekymringen ligger i at vi på en stor matte gir fra oss mye bakrom. Spesielt stopperne våre er relative trege.
 

pale

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #14 på: Mai 16, 2008, 09:35:31 »
Oi, oi oi for en kamp ;D

Er eniger i de fleste analysene over. Midtbanen var gedigen igår. Når Frazer i tillegg stopper den skumle venstresida til Carlisle hadde de lite å by på.

MIdtforsvaret var også bunnsolid. Er faktisk litt skuffet over spissene, den klart svakest lagdelen igår. Beckford fikk lite til, noen skuddforsøk som ikke skremte noen.
Og Freedman har jeg sett bedre før, men bevares han var ikke dårlig.
La spesielt merke til en situasjon i 2 omg. da vi bryter mot uorganisert forsvar, Freedman får rom og plass, men spiller aldri ballen mot Becks som er på full fart gjennom på høyresida.

Jeg synes, i motsetning til deg flynn, at Prutton hadde en kjempekamp igår. Innsatsen er som alltid strålende og jeg synes han lykkes med mye av det han gjør. Og han var til uvurdelig hjelp for Johnson på venstresida defensivt i 1 omg.

Synes vi viste at vi var et langt bedre lag enn Carlisle igår, i persioder herjet jo med dem. Og enig med dem som skryter av Kilkennys 2 omg.

Er det forresten noen av dere statistikere som kan lage en oppdatert oversikt hvor mange poeng vi tar med Douglas på banen/ute med skade?
Det tror jeg kunne blitt morsom lesning...


Chris Whyte

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #15 på: Mai 16, 2008, 09:39:51 »
Jeg var også skeptisk til at McAllister lot et uforandret lag løpe ut på Brunton Park. Men hans stillferdige og sympatiske væremåte inngir tydeligvis trygghet i spillergruppa og ga de som sviktet på mandag en gullkantet sjanse til å gjøre opp for seg. Frazer og Jonny er de beste eksemplene på det, og selv om Becks er ute av form er det vel liten tvil om at Freedman-Beckford er det beste spissparet vi har.

 

Promotion 2010

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #16 på: Mai 16, 2008, 09:47:31 »
Fyr løs dere taktikkere!

Seier og dominans i kampen har - etter min mening - mye med at Leeds spilte med stort fokus på defensiv trygghet. I tillegg var tempoet mye lavere enn på Elland Road. Dette er veldig typisk for dette Leeds-laget synes jeg. Vårt ekstra-gir setter ikke inn før vi har kjempet motstanderen i kne. Dette har selvsagt noe med ferdigheter å gjøre. Men det har jo gitt oss enormt med sene mål i kampene!

....og er Macca er geni?

 ;D

Her kunne du hunget i baren på Sportsbaren og brølt "15 POINTS.... WE'RE GOING UP..." til den lyse morgen, og fått utallige knuskoser av Jon R  :) - og så løper du istedet hjem og analyser kampen Promo...!  ;D

Ikveld er Macca det største geniet - og kveldens overtidsmål var det 26 (!!) sene målet denne sesongen!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #17 på: Mai 16, 2008, 12:58:59 »
Promo fikk da minst 10 knuskoser før han lusket fornøyd hjem!  Fra emo til gladgutt på 90 minutter.  ;D ;D
Jon R.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #18 på: Mai 16, 2008, 13:12:27 »
Therese's analyse : Grunnen til at det gikk så mye bedre nå var grunnet forbedringer i alle ledd.
Kanskje bortsett fra angrepet som ikke imponerte meg no særlig.

Midtforsvaret : Agressive, vant mye mer på hodet og var til en hver tid "med".
Flinke til å bryte og lå riktig i forhold til Carlisles angrep.

Backene : Frazer var god offensiv. Satt fart med ballen og utfordret.
Han lå breit og var mye i bevegelse. Noen blemmer bakover, men ellers bra.

Johson virket mer opplagt den her gangen. Ble også med opp noen ganger og fikk til noen innlegg. Noen panikk-klareringer til tider, men absolutt mye bedre enn forrige gang.

Midtbanen jobbet mer, løp mer og ville mer.
Mye pasningsspill, kanskje litt for mye for min del ettersom jeg hater 1meters-pasninger, noe Bjørn fikk høre noen ganger i går. Men vi brettet oss ut til tider og fikk mer plass å løpe på.
Vi var også oppvakte og snappet opp feilpasninger fra Carlisle.

Angrepet :Beckford var ikke helt i hundre.. Jobba så og si, dårlig syntes jeg.
I forhord til det han kan. Jaktet ikke på ballen, dog det virket som han gjerne ville score..
Synd han skulle skyte hver gang han fikk ballen. Dog åpnet han rom for midtbanen så de kom til skuddposisjon. Freedman kunne vel også vært bedre, var nede å hentet på midtbanen flere ganger, positivt!!

 ;)

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Jon R

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #19 på: Mai 16, 2008, 13:31:02 »
Har du sett samme kampen som oss andre, ToreLA?  ;)

Sjokkartet forvandling fra forrige kamp. 2-0 målet største ekstatiske opplevelsen siden Rio mot Deportivo.  8)

Børsen: Forrige kamp i parantes:

Anker: (6)6 -  Solid
Frazer: (4) 7 - For en oppreisning!
Huntington: (5) 7-  Solid as a rock!
Michalic: (5)7- Another rock.
Johnson: (5) 6 -Bedre enn sist. Gode offensive bidrag.
Kilkenny: (5) 7-hardtarbeidende og kreativ kraft
Douglas : ( 4) 8- Oppe. Nede. Overalt. Glitrende den siste halvtimen.
* HOWSON: (4) 8- Svært ujevne prestasjoner til tross. To mål og med det udiskutabel MOM.
Prutton: ( 5) 7 Working class hero.
Beckford: (6) 5 - Ute av form. Bør sette på en DVD med SCUM Tevez for å se hvordan en moderne spiss opptrer når man mister ballen.
Freedman: (5) 6- Ikke veldig synlig men er innvolvert i begge målene.
Jon R.

asLeeds

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #20 på: Mai 16, 2008, 13:47:02 »
MEGET GODT POENG ANG BECKFORD!!
HEILT ENIG MED DEG DER Jon R!!!
DALHEIM WHITES

trosetti

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #21 på: Mai 16, 2008, 18:20:50 »
Prutton er genial å ha på midtbanen, ving eller ei. Jobber utrettelig og takler godt. Er det noen som ser likheten mellom han og Derry ala play-off sesongen eller? La oss for guds skyld håpe at han ikke klipper seg ;D
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

ToreLA

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #22 på: Mai 16, 2008, 19:16:07 »
Har du sett samme kampen som oss andre, ToreLA?  ;)

Sjokkartet forvandling fra forrige kamp. 2-0 målet største ekstatiske opplevelsen siden Rio mot Deportivo.  8)

Børsen: Forrige kamp i parantes:

Anker: (6)6 -  Solid
Frazer: (4) 7 - For en oppreisning!
Huntington: (5) 7-  Solid as a rock!
Michalic: (5)7- Another rock.
Johnson: (5) 6 -Bedre enn sist. Gode offensive bidrag.
Kilkenny: (5) 7-hardtarbeidende og kreativ kraft
Douglas : ( 4) 8- Oppe. Nede. Overalt. Glitrende den siste halvtimen.
* HOWSON: (4) 8- Svært ujevne prestasjoner til tross. To mål og med det udiskutabel MOM.
Prutton: ( 5) 7 Working class hero.
Beckford: (6) 5 - Ute av form. Bør sette på en DVD med SCUM Tevez for å se hvordan en moderne spiss opptrer når man mister ballen.
Freedman: (5) 6- Ikke veldig synlig men er innvolvert i begge målene.


Jepp, jeg gjorde det. De siste 20 minuttene var meget bra. Bortsett fra det en ganske dårlig kamp, men bra defensivt. Det står jeg for!  :)

Men det var utrolig moro for det om. Det farger jo også ofte synet på hvordan det egentlig var, for jeg synes det var utrolig begredelig til tider.


baste

Sv: Grunner til at det gikk så bra i 2.semi
« Svar #23 på: Mai 17, 2008, 01:40:55 »
Jeg fikk ett inntrykk av Leeds spilte litt som "gunners"..dvs at man spillte opp på medspiller, som la igjen til en medspiller som ligger "djupere", for å så bli spilt opp igjen..gikk på skinner til tider..men dette så jeg flere ganger..at man la igjen til medspiller i steden for å vende opp imot motspiller å miste ballen...fungerte sykt bra...

CCC - next