Skrevet av Emne: Finalen på Muddy's Pub, Spydeberg 25 Mai. 08!  (Lest 4132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Finalen på Muddy's Pub, Spydeberg 25 Mai. 08!
« på: Mai 19, 2008, 13:15:00 »
Hei Østfoldinger og alle andre interesserte. Tenkte å stille et hypotetisk spørsmål før finalen neste søndag.
Hvis Muddys Pub i Spydeberg er villige til å vise kampen på sine to storskjermer, og om det er  steming for det her inne, å møtes der? Selv aner jeg ikke hvor mange Leeds supportere det er i omegn Spydeberg, Askim, Mysen, Trøgstad, Skiptvedt osv.. Men det kan bli litt langt å dra til Oslo, Særp eller Fredrikstad kanskje? For i stua er det da ikke vits i å sitte når man kan være i festlig lag...??? :o

Please gi tilbakemelding. Skal gi beskjed så fort jeg vet mer.
Her er linken til puben og dens beliggenhet:
http://www.muddys.no/

PS: Er forøvrig de lokale "Liverbirds" som innvaderer puben når Liverpool vises. Tenkte å vise dem at det kanskje er større grobunn for Leeds supportere i dette omerådet!  ;D ;D
« Siste redigering: Mai 21, 2008, 12:56:04 av Bjorn »
Marching On! 4276

SirOlsen

Sv: Finalen på pub i Indre Østfold!?!
« Svar #1 på: Mai 19, 2008, 13:52:26 »
Jeg er desverre pga jeg må på nattskift den kvelden, se kampen igjen på Flamenco Restaurant og Sportsbar i Halden, hvor det faktisk var end el Mossinger som også hadde tatt turen første semifinale leget. Meget koselig! :)
Da var vi to som satt med Leedsdrakt med OLSEN bakpå! :D
-SirOlsen-

Bjorn

Sv: Finalen på pub i Indre Østfold!?!
« Svar #2 på: Mai 19, 2008, 14:46:03 »
For å svare på mitt eget spørsmål, så stillte de seg positive til å åpne puben klokken 15.00. De skulle ha styremøte ikveld, og endelig svar kunne jeg få imorgen. Men da sier jeg vel møtt. Vet dere om folk i dette omerådet, som ikke leser på dette forumet, så rop gjerne så kan jeg maile/texte dem.

Spread the word.
 :D
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Marching On! 4276

CoachKarlstad

Sv: Finalen på pub i Indre Østfold!?!
« Svar #3 på: Mai 19, 2008, 18:21:37 »
Som ass. barsjef på Muddys skal du ikke se bort ifra om at jeg legger inn ett godt ord for å få vist matchen...

Bjorn

Sv: Finalen på pub i Indre Østfold!?!
« Svar #4 på: Mai 19, 2008, 19:32:17 »
Heyhey! Der ser man.... Da håper jeg jo at ihvertfall du har mulighet til å komme da.  ;D Bak baren eller foran skjermen spiller jo ingen rolle. Jo flere Leeds supportere jo bedre.
Marching On! 4276

Bjorn

Sv: Finalen på pub i Indre Østfold!?!
« Svar #5 på: Mai 21, 2008, 09:49:46 »
Ja.. CoachKarlstad. Da virker det som at muligheten for Kamp på Muddys på søndag henger på deg. Snakket med Tom Wattum og han skulle ringe deg. Er visst evt bare du som kan jobbe.  :o :o

So near but yet so far...
Marching On! 4276

Bjorn

Sv: Finalen på Muddy's Pub, Spydeberg 25 Mai. 08!
« Svar #6 på: Mai 21, 2008, 12:58:25 »
Takk CoachKarlstad, da var det i boks! Kampen vises på Muddys.
Puben åpner klokken 15.00!

Vel møtt!
Marching On! 4276

CoachKarlstad

Sv: Finalen på pub i Indre Østfold!?!
« Svar #7 på: Mai 21, 2008, 17:53:54 »
Ja.. CoachKarlstad. Da virker det som at muligheten for Kamp på Muddys på søndag henger på deg. Snakket med Tom Wattum og han skulle ringe deg. Er visst evt bare du som kan jobbe.  :o :o

So near but yet so far...


Hva gjør man ikke for vårt kjære Leeds....
Blir bra det her assa!

Bjorn

Sv: Finalen på Muddy's Pub, Spydeberg 25 Mai. 08!
« Svar #8 på: Mai 21, 2008, 19:02:19 »
En stor takk til deg ihvertfall! Vet du om noen fra dette omerådet som er interessert i komme får du si ifra.
Uansett står jeg klar utenfor puben 15.00 sharp på søndag. Da håper jeg du er tilstede  :D
 
Marching On! 4276

CoachKarlstad

Sv: Finalen på Muddy's Pub, Spydeberg 25 Mai. 08!
« Svar #9 på: Mai 21, 2008, 19:07:56 »
Jeg er på plass til det vettu.. Trur vel ikke det er så altfor mange av oss hvitkledde i distriktet da de fleste holder med rød og blå trøyene i Premier. Men satser på en minneverdig ettermiddag på søndag ihvertfall! MOT!

Bjorn

Sv: Finalen på Muddy's Pub, Spydeberg 25 Mai. 08!
« Svar #10 på: Mai 23, 2008, 08:01:48 »
Har nå postere oppe i Spydeberg og Skiptvedt. Skal henge opp noen i ettermiddag i Askim. Får håpe de synes.
Gleder meg som en unge til Søndag!
Marching On! 4276

CoachKarlstad

Sv: Finalen på Muddy's Pub, Spydeberg 25 Mai. 08!
« Svar #11 på: Mai 23, 2008, 17:03:51 »
Har nå postere oppe i Spydeberg og Skiptvedt. Skal henge opp noen i ettermiddag i Askim. Får håpe de synes.
Gleder meg som en unge til Søndag!

Nice job!
Du har ikke evt. noe Leeds flagg liggende eller? Tenkte på å få pynta opp puben litt, har ett ekstra skjerf liggende og en gammal sliten vimpel som muligens kan henges opp...

Bjorn

Sv: Finalen på Muddy's Pub, Spydeberg 25 Mai. 08!
« Svar #12 på: Mai 23, 2008, 21:48:56 »
Som for eksempel mitt litt store Norske flagg med LUFC på? Ja, såklart! Det må jo være med!
Ellers er det jo et skjerf eller to...
 
Marching On! 4276