Skrevet av Emne: Kamp: vs Blackburn Rovers @ Elland Road, torsdag 29/10 2015, kl 20.45 på TV2  (Lest 26056 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Fremdeles fly forbanna for at gårsdagens latterlige utgave av vårt kjære Leeds United brukte knappe halvminuttet på å rasere torsdagskvelden. En kveld jeg hadde gledet meg til.

 

DenHviteYeboah

Evans snakker selvsagt om 5-6 nye spillere inn som den eneste løsningen. Bare tull og tøys, spør du meg. Denne spillerstallen er mye bedre enn det de viste i går. Vi hadde serielederen i kne på en middels dag, og burde ha vunnet mot Fulham. Vi er kanskje ikke gode nok til å kjempe om opprykk, men en god trener kan få langt mer ut av dette laget enn hva spillerne viste i går. Da blir det helt feil å begynne å snakke om transfervinduet. Evans innfrir derfor mine mest pessimistiske spådommer: Han er ikke egnet til å fylle de skoa som trengs i denne klubben.
Helt enig-godt sagt!

Leedsfan


Evans snakker selvsagt om 5-6 nye spillere inn som den eneste løsningen. Bare tull og tøys, spør du meg. Denne spillerstallen er mye bedre enn det de viste i går. Vi hadde serielederen i kne på en middels dag, og burde ha vunnet mot Fulham. Vi er kanskje ikke gode nok til å kjempe om opprykk, men en god trener kan få langt mer ut av dette laget enn hva spillerne viste i går. Da blir det helt feil å begynne å snakke om transfervinduet. Evans innfrir derfor mine mest pessimistiske spådommer: Han er ikke egnet til å fylle de skoa som trengs i denne klubben.

Totalt enig. Her snakker vi om underprestering deluxe! Riktig mann hadde fått disse til å prestere bedre! Sier ikke at Evans er feil for øyeblikket, men han er nok ikke fremtiden!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Eller kan det faktisk hende at stallen vår ikke er bedre enn mid-table? Disse hyppige manager-byttene med dertil endringer i treningshverdag, taktikk og spillesystem, samt en svinnende selvtillit på spillerne, gjør at vi med større og større sannsynlighet rykker ned.. Mange faktorer som spiller inn. Tipper de aller fleste av fansen i denne divisjonen mener de har bedre spillere enn det som tabellsituasjonen viser.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Eller kan det faktisk hende at stallen vår ikke er bedre enn mid-table? Disse hyppige manager-byttene med dertil endringer i treningshverdag, taktikk og spillesystem, samt en svinnende selvtillit på spillerne, gjør at vi med større og større sannsynlighet rykker ned.. Mange faktorer som spiller inn. Tipper de aller fleste av fansen i denne divisjonen mener de har bedre spillere enn det som tabellsituasjonen viser.

auren
Men kjære vene..mange her inne har jo spådd mid-table ;) Men hva ser vi ut som nå da auren..?
Nedrykk ja...men Cellino har nok fått nok...
« Siste redigering: Oktober 30, 2015, 13:02:00 av DenHviteYeboah »

Hallgeir *

Igjen viser det seg at forhastet sparking av sittende manager/trener, blir som å pisse i buksa. Det gikk sånn skapelig i de to første kampene mens den nye "given" var til stede.

Nå peker kurven stupbratt nedover. Cellino har (igjen) gått for en billig løsning, uforbederlig korttenkt som han er.

Trøstesløst!  >:(
Super Leeds since 1968

eros


Det absurde er  at Redfearn og Thompson fikk langt bedre resultater med tilsynelatende dårligere spillere i vinter. Helt til Cellino kvittet seg med første den ene og så den andre. Etter Everton-kampen fikk også fysisk trener Pears sparken, etter at han var i sin brors bryllup i stedet for på kampen - noe han for øvrig hadde fått tillatelse til. Når i tillegg Lucy Ward er sparket (usikker på hennes betydning i dette dog, men det kommer på toppen av alt) er mye av nettverket som fikk unggutta til å prestere i fjor borte.

Rosler hadde kanskje noe på gang. Litt mer flaks mot Burnley og Bristol C, så hadde han kanskje fått den flyten han trengte.

Men nå er vi der vi er med Evans. En shout-in-your-face trener tilsier gjerne et kort oppsving før større nedtur, og det er nettopp der vi er på vei. Men jeg trodde oppsvinget skulle vare litt lengre.

Spillerne presterte elendig i går, men jeg tror ikke det er fordi de ikke vil. Men prestasjonsklimaet er håpløst i klubben. Støtteapparatet skiftes ut hele tiden. De unge spillerne har ingen rundt seg å stole på.

Rosler fikk kanskje ikke det beste ut av denne gjengen, men det gjør jammen heller ikke Evans. Samtidig har han en tilnærmet umulig jobb. Det var helt latterlig å lese han snakke om januar-vinduet, som om han fortsatt vil være trener da.

Nei, nå må bare fansen stå opp mot Cellino og drive han vekk fra klubben. Det er det eneste som vil hjelpe. LeedsFansUtd har hatt kontakt med 6 ulike potensielle kjøpere. Noen av dem vil ikke være bra for klubben (RedBull, og jeg antar at Peak 6/Umbers er blant de 6 - det ryktes at de forbereder bud), mens andre igjen vil være betydelige forbedringer (Genting, FarnanVerity Group, tipper jeg).

Dette ble mye usammenhengende tekst... men sånn blir det gjerne når frustrasjonen sitter i dagen derpå.

Kan stille meg bak mye av dette. Det var merkelig å oppleve apatien fra både tribune og spillere på torsdag. Eneste unntaket var south stand som taktfast sang at cellino have to go

sportcarl1

Igjen viser det seg at forhastet sparking av sittende manager/trener, blir som å pisse i buksa. Det gikk sånn skapelig i de to første kampene mens den nye "given" var til stede.

Nå peker kurven stupbratt nedover. Cellino har (igjen) gått for en billig løsning, uforbederlig korttenkt som han er.

Trøstesløst!  >:(
har själv kört med mantrat att byta coach/manager bara är en rundgång som kostar pengar, har aldrig fattat vitsen med att sparka en tränare och ersätta honom med en annan sparkad tränare, och historien har väl visat att det inte funkat, hoppas att det blir bättre med ett eventuellt ägarbyte men jag är inte säker, man läste ju hur bra det skulle bli den dag bates gick, se hur det blev med gfh, cellino efter sammma sak från fansen,