Skrevet av Emne: Hvem ønsker dere inn/ut?  (Lest 15728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trond90

Hvem ønsker dere inn/ut?
« på: Mai 25, 2008, 19:26:33 »
Faen så skuffet etter i dag, værste jeg har vært med på, JA verre enn i 2006. Men hvem tror dere blir med videre nå? Og hvem tror dere går?

Jeg tror: Beckford, Douglas, Howson :-[ går.. :( noen andre dere tror som går vekk?

Når det gjelder den andre veien, da har vi hvertfall sikret oss Andy Robinson. MOT  :-\ :'(
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: UT/INN?
« Svar #1 på: Mai 25, 2008, 19:29:28 »
jeg håper inderlig at Howson blir, han er en unggutt som har talent!

RuneSve

Sv: UT/INN?
« Svar #2 på: Mai 25, 2008, 19:30:04 »
Jeg håper hvertfall vi får beholde Beckford, Howson, Ankergren, Douglas, men hvis jeg skal tippe, så vil jeg nok tippe at vi mister hvertfall en av de. Howson er vel den jeg mest vil beholde av de. Trenger lokale unggutter.

Hadde vært fint om Freedman signet, men det skjer ikke.
 

Snow

  • Gjest
Sv: UT/INN?
« Svar #3 på: Mai 25, 2008, 19:35:16 »
Jeg vil ikke miste Beckford, Ankergren, Howson og Douglas akkurat som du sa RuneSve. Skulle ønske Freedman kunne blitt i Leeds-trøya en sesong til, men han skal nok tilbake til Crystal Palace tror jeg...


Sitat
jeg håper inderlig at Howson blir, han er en unggutt som har talent!

Helt enig med deg der!

raggen

Sv: UT/INN?
« Svar #4 på: Mai 25, 2008, 19:41:36 »
her må vi holde på de beste og bygge ett lag som kan rykke opp så håper og tror at ingen av disse tre forsvinner
Forever Leeds United!!!!!!!!

isak

Sv: UT/INN?
« Svar #5 på: Mai 25, 2008, 19:51:47 »
Inn 1kant i tillegg til Robinson, ein skikkeleg goalgetter, og to gode backar. Ut: Kandol, Fraser, Constantine og Sorsa

h.b

  • Gjest
Sv: UT/INN?
« Svar #6 på: Mai 25, 2008, 19:59:26 »
In med 1 keeper.
2 backer
1 sentral og 2 kantspillere
samt en spiss

JanPSyse

Sv: UT/INN?
« Svar #7 på: Mai 25, 2008, 20:15:42 »
Beckford går fra oss i løpet av sommeren. garantert.

tror ikke han har nok hjerte for leeds til å ta en sesong til i league 1 sammen med oss.

Får han et ok tilbud går han nok...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Leeds04

Sv: UT/INN?
« Svar #8 på: Mai 25, 2008, 21:15:56 »
Jeg håper disse skal ut:

Beckford, Douglas, Richardson, Kilkenny, Kandol, Hughes.


Jeg håper disse blir:

Howson, Johnson, Huntington, Ankergren

"Why settle for more, when you can settle for less"

Stifler

Sv: UT/INN?
« Svar #9 på: Mai 25, 2008, 21:18:57 »
Jeg håper disse skal ut:

Beckford, Douglas, Richardson, Kilkenny, Kandol, Hughes.


Jeg håper disse blir:

Howson, Johnson, Huntington, Ankergren



virkelig klikka for deg, kompis?! :)
-Nr 2 er den første taperen-

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: UT/INN?
« Svar #10 på: Mai 25, 2008, 21:21:12 »
Hughes var faktisk en av de leeds spillerne som faktisk jobbet fra han kom inn til slutten...

Leeds04

Sv: UT/INN?
« Svar #11 på: Mai 25, 2008, 21:34:38 »
Jeg håper disse skal ut:

Beckford, Douglas, Richardson, Kilkenny, Kandol, Hughes.


Jeg håper disse blir:

Howson, Johnson, Huntington, Ankergren



virkelig klikka for deg, kompis?! :)

Niks!
På tide å stikke fingeren i jorda, og erkjenne at vi kanskje er nødt til å bli her i noen sesonger til...
Vil da bygge et helt nytt lag med talenter fra Leeds. De to siste sesongene har vi henta inn spillere på spillere med liten følelse for klubben, og nå er det på tide med stabilitet. Vi kan beholde noen, men mener at de nevnte spillerne ovenfor ikke er riktig å ta med videre. De har ikke vist noe som helst når det gjelder! Hadde de "store" navnene i dagens Leedslag fungert, ville vi ikke vært i denne situasjonen. Hele "leiesoldatsituasjonen" må bort!
"Why settle for more, when you can settle for less"

lufc86

Sv: UT/INN?
« Svar #12 på: Mai 25, 2008, 21:59:16 »
Eg håpar at spelarane som er å finna i Leeds per dags dato, er klare for å krige ein ny sesong i League one.

Spelerar eg meinar kan gå/GÃ…R
Sheehan - Tilbake til Leicester.
Freedman - Tilbake til Crystal Palace.
Thompson - evt inn i trenarteamet (dødball) på gamlefar.
Sweeney
Sorsa
Kandol
Carole

Spelerar som er usikre. (spelerar eg trur blir solgt, om budet er riktig)
Hughes
Beckford
Douglas
Prutton
Marques
Michalic
Kenton

Inn bør me ha:
Ein betre reservekeeper enn Lucas, om ikkje Martin tek steget opp.
Ein solid og god venstreback.
Dette samme kan seiast på høgreback.
Klassisk kant. (Ein som kan utfordre med fart, teknikk og innlegg, som legg seg på krittlinja og lagar breidde i laget)
Ein targetman. Scorar mål, tilretteleggar, lagar rom, ein forbanna jævel som skyt oss ut av denne ligaen:)

Unge spelerar som bankar på døra:
Delph - Ballfordelar på reservelaget, debuterte mot Gillingham i år.
Elliott - Spissen kan slå til.
Hotchkiss - For ung?
Ameobi - Kan få sitt gjennnombrudd i Leeds, ha vore på opphald i Championship i år.

Spelestil:
4-4-2
Få orden på forsvaret når motstandar har ballen, LIGGE PÃ… LINJA. Offensive backar.
Kreativ, duellsterk og spelande midtbane med ein/to offensive (klassiske) vingar. Følger løpa til motstander heimatt!
Ein møtande, targetmann. Beckford på grensa som utfordrar, og ikkje minst scorar. (Har forøvrig vore pisselendig dei tre siste kampane og fortener ikkje klippekort)

Desse håpar eg blir å finne på Elland Road i August:
Ankergren
Rui
Douglas
Howson
Johnson
Huntington
Michalic
Prutton
Beckford
Kilkenny
Delph
Ameobi
Hotchkiss
Elliott

Nokon eg har gløymt?
 
@m_sortland på twitter

isak

Sv: UT/INN?
« Svar #13 på: Mai 25, 2008, 22:02:33 »

Nokon eg har gløymt?
 

Scott Gardner! Veldig bra mot Gillingham, kan ta over høgrebacken.. Og Ben Parker har vel framleis kontrakt med oss?
« Siste redigering: Mai 25, 2008, 22:14:24 av isak »

lufc86

Sv: UT/INN?
« Svar #14 på: Mai 25, 2008, 22:08:28 »
Sjøvsagt. Gardner. Mann for framtiden, og kan kanskje slå eit innlegg?
@m_sortland på twitter

sportcarl1

Sv: UT/INN?
« Svar #15 på: Mai 25, 2008, 22:26:50 »
Eg håpar at spelarane som er å finna i Leeds per dags dato, er klare for å krige ein ny sesong i League one.

Spelerar eg meinar kan gå/GÃ…R
Sheehan - Tilbake til Leicester.
Freedman - Tilbake til Crystal Palace.
Thompson - evt inn i trenarteamet (dødball) på gamlefar.
Sweeney
Sorsa
Kandol
Carole

Spelerar som er usikre. (spelerar eg trur blir solgt, om budet er riktig)
Hughes
Beckford
Douglas
Prutton
Marques
Michalic
Kenton

Inn bør me ha:
Ein betre reservekeeper enn Lucas, om ikkje Martin tek steget opp.
Ein solid og god venstreback.
Dette samme kan seiast på høgreback.
Klassisk kant. (Ein som kan utfordre med fart, teknikk og innlegg, som legg seg på krittlinja og lagar breidde i laget)
Ein targetman. Scorar mål, tilretteleggar, lagar rom, ein forbanna jævel som skyt oss ut av denne ligaen:)

Unge spelerar som bankar på døra:
Delph - Ballfordelar på reservelaget, debuterte mot Gillingham i år.
Elliott - Spissen kan slå til.
Hotchkiss - For ung?
Ameobi - Kan få sitt gjennnombrudd i Leeds, ha vore på opphald i Championship i år.

Spelestil:
4-4-2
Få orden på forsvaret når motstandar har ballen, LIGGE PÃ… LINJA. Offensive backar.
Kreativ, duellsterk og spelande midtbane med ein/to offensive (klassiske) vingar. Følger løpa til motstander heimatt!
Ein møtande, targetmann. Beckford på grensa som utfordrar, og ikkje minst scorar. (Har forøvrig vore pisselendig dei tre siste kampane og fortener ikkje klippekort)

Desse håpar eg blir å finne på Elland Road i August:
Ankergren
Rui
Douglas
Howson
Johnson
Huntington
Michalic
Prutton
Beckford
Kilkenny
Delph
Ameobi
Hotchkiss
Elliott

Nokon eg har gløymt?
 

parker skall in på vänsterbacken, av spelarna som verkar osäkra så är det nog bara Beckford som är intressant för klubbar i högre divisioner, plus förståss howson bland de övriga
 

Sølvreven

Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #16 på: Mai 26, 2008, 14:01:26 »
Dette er stammen vår.


1    Casper Ankergren    Goalkeeper   
2    Frazer Richardson    Defender   
3    Paul Huntington    Defender   
4    Jonathan Douglas    Midfielder   
5    Rui Marques    Defender   

7    David Prutton    Midfielder   
8    Alan Thompson    Midfielder   
9    Jermaine Beckford    Striker   
10    Leon Constantine    Striker   
11    Ian Westlake (on loan to Brighton )    Midfielder   
12    Alan Martin    Goalkeeper   
14    Jonathan Howson    Midfielder   
16    Bradley Johnson    Midfielder   
17    Sebastien Carole    Midfielder   
18    Robert Bayly    Midfielder   

20    Tresor Kandol    Striker   
22    Andy Hughes    Midfielder   
23    Curtis Weston    Midfielder   
24    Peter Sweeney    Midfielder   
25    David Lucas    Goalkeeper   
27    Scott Gardner    Defender   
28    Fabian Delph    Midfielder   
29    Tom Elliott    Striker   
30    Filipe Da Costa    Midfielder   
31    Tomi Ameobi    Striker   
32    Alan Sheehan (on loan from Leics )    Defender   
33    Lubomir Michalik    Defender   
34    Simon Madden    Defender   
35    Darren Kenton    Defender   
36    Sebastian Sorsa    Midfielder   
37    Neil Kilkenny    Midfielder   
38    Dougie Freedman (on loan from Palace )    Striker   
39    Anthony Elding    Striker   
   Jonathan Lund


Disse vil jeg ha ut:

David Prutton
Alan Thompson
Tresor Kandol
Curtis Weston
Peter Sweeney
David Lucas
Ian Westlake
Frazer Richardson
Filipe Da Costa

Dette er et forslag til en stamme til neste år:

Ankergren
Gardner/Madden, Lubo, Huntington, Parker
Bayly/ny spiller, Howson/Hughes, Delph/Douglas, Hotchkiss/ny spiller
Beckford/Constantine/ny spiss

Bør testes i sommer(eventuelt være på innbytterbenken):
Ovington, Cartman, Wilkinson, Elding, Elliot
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Runar

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #17 på: Mai 26, 2008, 14:06:10 »
Hvorfor ønsker du å svekke laget så mye? 3 nye spillere inn bare? Kun 2 stopper i stallen og 2 høyrebacker som har spilt 2 kamper tilsammen der den ene allerede har blitt frigitt?


Noe av d verste jeg har sett
 

Sølvreven

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #18 på: Mai 26, 2008, 14:12:19 »
Hvorfor ønsker du å svekke laget så mye? 3 nye spillere inn bare? Kun 2 stopper i stallen og 2 høyrebacker som har spilt 2 kamper tilsammen der den ene allerede har blitt frigitt?


Noe av d verste jeg har sett

Du misforsto nok litt. Jeg ønsker selvfølgelig inn nye spillere på de plassene som vi selger på. De som jeg har satt opp, er der fordi at JEG mener at de ikke er gode nok. Og ungutta mener jeg at de bør matches i sommer for å se om at de er gode nok. Men personlig tror jeg at Gardner/Madden kan være alternativ til høyre back snart, hvis ikke det er en av disse som er frigitt da. Det har ikke jeg fått med meg i såfall. Hotchkiss og Delph bør også snart være modne for spill på høyere nivå, etter hva jeg har hørt.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

samadhi

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #19 på: Mai 26, 2008, 14:22:44 »
Ankergren
Martin

Richardson     Michalik     Huntington    Ny spiller
Gardner         Marques     Kenton        Parker

Prutton         Douglas      Howson        Jonhsen
Ny spiller       Delph         Kilkenny        Robinson
                   Hotchkiss

                   Beckford      Ny spiller
                   Kandol         Ny spiller
                   Elliott

Ut med; Carole, Constanting, Elding, Westlake, Weston, Sweeney og Hughes.

Siden vi allerede har fått inn en ving i Robinson så føler jeg at det først og fremst er på spissplassen vi trenger nye folk. Få gjerne inn en skikkeleg tanksenter + en med stor fart, føler egentlig at hele det offansive spillet vårt trenger litt mer hurtighet, så kanskje en ny høyreving også.

Må vurdere en ny venstrebakc også. Eventuelt og satse på Parker med Johnsen og Hughes som cover for han...

Blir uansett en spennende sommer, og vi kommer trolig til å miste noen spillere også. 
marching on together,
derudaf forever...

Runar

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #20 på: Mai 26, 2008, 14:46:16 »
Mye tråder som er like her. men jeg klipper å limer inn mitt innlegg fra en annen tråd.

Macca er nok bedre enn de fleste andre alternativer, men noe unikum som manager er han ikke. Håpløst å ikke ha Carole med på benken i dag. Hvorfor har man en venstreback på benken? Det e jo HELT ulogisk.

Spillemessig er vi veldig ensidig og når det ikke fungerer så har vi lite annet å komme med. Jeg vil ikke henge meg på hylekoret som sier at spillerne ikke prøvde. Kampen varte i 2x45 min og Doncaster vant fortjent. Så enkelt er det egentlig. Det e "lack of penetration" i laget vårt og når Beckford ikke helt har dagen så blir det veldig synlig. Da e det "langskudd" som kunne reddet oss.

Det blir spennende å se i sommer hvem som kommer å går, Macca skal sette sitt preg på laget. Jeg er usikker på hva som blir veien videre med Macca, men jeg håper at han klarer å utvikle seg selv å laget videre.

Mitt forslag til stall neste sesong

Ankergren
Martin?

Gardner
Frazer

Huntington
Michalic
Marques
Ny stopper

Parker
Johnson - mener han bør spesialisere seg der

Carole
Jay Simpson (arsenal)

Prutton
Douglas
Kilkenny
Howson
Bayly
Delph

Nardiello (QPR)
Robinson

Beckford
Elliot
M. Bridges - om ikke Freedman vil komme til Leeds så kan Bridges som frigies fra Hull være den som linker opp spillet.
Maynard (Crewe)

Viktig at vi har mer enn en spiss som kan score neste sesong. Viktig at vi har skikkelige kantspillere i stallen. Og at vi forsetter å slippe til en å annen ungutt. Derfor må:

Thommo
Weston
Ameobi
Kenton
Hughes(kan bli om vi selger Douglas)
Westlake
Sweeney

Constantin
Kandol
Elding

En av disse må bli, peronlig så tror jeg at Conatantin er den beste dersom han får bli skadefri og fit, men Kandol har jo også vist at han kan gjøre en jobb på dette nivået. Men en av de MÃ… bli er ikke noe poeng å stiller med 4 "nye" spisser til neste sesong. Utrolig viktig at gjennomtrekket i stallen ikke blir for stort.

9 spillere ut og 4-5 spillere inn som er bedre og har andre ferdigheter. Med den passningstyrken vi har i midtbanen så mangler vi spillere som kan føre ballen hurtig. Simpson, Nardielle og til en viss grad Robinson har alle den evnen. Vi har forsatt topscorer Becks men om vi kunne hentet noen andre spisser så kunne vi nok fått mer ut av han også. Det ligger et potensiale i laget, håper Macca er dyktig nok til å ta det ut. Det siste vi trenger å skifte ut hele det nåværende laget.
 

Dennis

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #21 på: Mai 26, 2008, 15:08:44 »
Det kommer helt sikkert en del forsterkninger i det som kommer til å bli en spennende sommer! Husk også at klubben har et flott juniorakademi hvor tre->fem "nye" spillere står på dørterskelen. Det blir spennende å se om en eller to av Scott Gardner, Fabian Delph, Olly Hotchkiss, Robert Bayly og Ben Parker klarer å ta steget inn på førstelaget.

Jeg håper de fleste som spilte kampen i går blir, men også at Macca henter inn en tre-fire spillere som kan gå inn i startelleveren. Dougie forsvinner, det samme kan skje med både Beckford og Howson, skal man tyde ryktene om interesse. Jeg håper likevel Macca beholder begge, men han er nødt til å heve innsatsnivået til Beckford flere hakk.

Tips, ut: Curtis Weston, Peter Sweeney, David Lucas, Ian Westlake, Tomi Ameobi + Dougie Freedman, Darren Kenton og Alan Sheehan. Kanskje forsvinner også Jermaine Beckford og Johnny Howson?

Ønske, inn; Ny keeperutfordrer (Westwood!) ny høyreback, ny venstreback? Ny kantspiller i tillegg til Robinson, to nye spisser.
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #22 på: Mai 26, 2008, 15:11:51 »
Skjønna ikkje hvorfor så mange går rundt å tror at disse juniorene skal være så jævli god? neppe hvis de ikkje får spille i league 1 som 18/19-åringer.....

Neste år: selg oppskrytte douglas,klumsete richardson og de fleste som ikkje var i stallen i går....
Laget:

Ankergren
Tony Hibbert???
Rui Marquez
Michalik
Michael Gray??
Erik Huseklepp???:)
Killkenny
Robinson
Johnson
Beckford
Freedman
Hughes,Huntington,Prutton,Howson kan få være med på benken...

Kanskje eg har beholdt litt for mange men dette kan bli bra...de nye er vel neppe sannsynlige men er helt klart posisjoner vi må styrke.

MOT

Dennis

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #23 på: Mai 26, 2008, 15:20:23 »
jackbauer68: Disse unggutta er jo ikke umenneskelig gode akkurat, ettersom de ikke spilte denne sesongen. Poenget er at de er store talenter, med grunnlag for å bli gode spillere. Arsenal har snust på Olly Hotchkiss, det vitner vel om en dose talent? At de skal bære lasset neste år, er uaktuelt, men kanskje kan de få en del kamper fra benken, for eksempel?
Marching on together!

Sander

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #24 på: Mai 26, 2008, 15:28:50 »
Hva får deg til å tro at Huseklepp går fra Brann til Leeds?

Howson burde brukes, kanskje heller hviles litt mer neste år enn han ble hvilt i år. Tror gutten fikk litt for mange kamper etter jul..

Mener vi burde prøve å signe Sheehan. Leicester har tilbudt han ny kontrakt, noe vi også burde. Da har vi ordnet venstrebacken. Sheehan og Parker.

Ut med: Thompson (kanskje i trenerteamet?), Carole, Hughes (usikker), Kandol, Lucas, Westlake, Weston, Ameobi, Kenton og Sweeney.

Få inn: en keeper, en høyreback, en stopper, en på hver kant og en eller to spisser..

Skjønna ikkje hvorfor så mange går rundt å tror at disse juniorene skal være så jævli god? neppe hvis de ikkje får spille i league 1 som 18/19-åringer.....

Neste år: selg oppskrytte douglas,klumsete richardson og de fleste som ikkje var i stallen i går....
Laget:

Ankergren
Tony Hibbert???
Rui Marquez
Michalik
Michael Gray??
Erik Huseklepp???:)
Killkenny
Robinson
Johnson
Beckford
Freedman
Hughes,Huntington,Prutton,Howson kan få være med på benken...

Kanskje eg har beholdt litt for mange men dette kan bli bra...de nye er vel neppe sannsynlige men er helt klart posisjoner vi må styrke.

MOT
 

peacock

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #25 på: Mai 26, 2008, 15:43:30 »
Hørte jeg rett? Eh...leste jeg rett; Michael Bridges!??

langva

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #26 på: Mai 26, 2008, 16:16:05 »
E tror at huseklepp villet gått fra brann leeds fordi han synes at fansen og byen leeds e veldig bra. han har sagt at han er villig til og gå til en klubb i league 1 men helst Leeds det villet vært en drøm sa han :)
Henrik Høiberg Langva

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #27 på: Mai 26, 2008, 16:19:09 »
Huseklepp hadde jo vært enormt,men va no mest ment som ett humoristisk innspill.Men e jo slike kvalitetsspillere vi bør gå etter...

Ingenting gleder meg meir enn om unge lokale gutter slår gjennom på Leeds,og ja,de bør få sjansen i troppen av og til for å kunne vise seg frem.
Men det blir litt for ofte vedtatt her på forumet at den og den burde spille siden de e så god....eg e spesielt lei maset on Ben Parker,må jo være en grunn til at en flokk managere ik har gitt han sjansen.Han e altså født 15. november 1987,21 år i år,og kan vel neppe omtales som noe stortalent lenger.Kvitt oss med han og move on to bigger and better things....

Runar

Sv: Hvem ønsker dere inn/ut?
« Svar #28 på: Mai 26, 2008, 16:23:42 »
Er vel nettopp de dårlige nivået i league one som gjør at man tror at "talentene" i klubben burde få sjansen.... Her må vi være litt tålmodig med de som er 20-21 mener jeg, vi har ikke alltid en wonderkid i bakhånd som før...


huskelappen til Leeds han er jo svoren Milan og Man Utd fan...hehe, skal lufte d for han i sommer om jeg møter han ;)
 

lojosang

Sv: UT/INN?
« Svar #29 på: Mai 26, 2008, 18:26:52 »
Jeg håper disse skal ut:

Beckford, Douglas, Richardson, Kilkenny, Kandol, Hughes.


Jeg håper disse blir:

Howson, Johnson, Huntington, Ankergren



virkelig klikka for deg, kompis?! :)

Niks!
På tide å stikke fingeren i jorda, og erkjenne at vi kanskje er nødt til å bli her i noen sesonger til...
Vil da bygge et helt nytt lag med talenter fra Leeds. De to siste sesongene har vi henta inn spillere på spillere med liten følelse for klubben, og nå er det på tide med stabilitet. Vi kan beholde noen, men mener at de nevnte spillerne ovenfor ikke er riktig å ta med videre. De har ikke vist noe som helst når det gjelder! Hadde de "store" navnene i dagens Leedslag fungert, ville vi ikke vært i denne situasjonen. Hele "leiesoldatsituasjonen" må bort!


Ja, nettopp, la oss skifte ut halve laget igjen for å få stabilitet.  ;D

Nei, la oss i stedet for Wisetaktikken fra forrige overgangsvindu satse på kvalitet framfor kvantitet i det vi henter av forsterkninger. Vi trenger en spiller eller to på midtbanen med fart og selvtillitt.
- Leif Olav