Skrevet av Emne: David Healy tilbake..??  (Lest 3736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #1 på: Juni 11, 2008, 12:53:21 »
Før eller senere må jo også Healy lykkes i klubbdrakt... Han er en likandes fyr i sin presumtivt beste alder, og forlot Elland Road uten turbulens sist. Så ja, det hadde vært spennende å prøve ham en gang til, under nytt trenerregime!

flynn

75 SOLLI

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #2 på: Juni 11, 2008, 13:13:50 »
28 år, god (nok) rutine fra PL......... Kan bli en stor hit i L1!
JA, signer gutten!!!!!

lojosang

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #3 på: Juni 11, 2008, 13:24:03 »
Ja, han er jo en grei høyreving i 4-5-1(4-3-3( og en glimrende supersub, så hvorfor ikke? Men har vi råd?
- Leif Olav

sindre12

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #4 på: Juni 11, 2008, 14:06:56 »
Sikkert kjempe  i denne serien.. ;D
Beckford 4 England!

Trond90

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #5 på: Juni 11, 2008, 14:18:24 »
Hadde vært konge og fått han tilbake ;), men tror nok ikke han vil spille i L1.. men låv og håpe :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #6 på: Juni 11, 2008, 15:21:53 »
Løp og kjøp.......:)

pedro

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #7 på: Juni 11, 2008, 15:49:13 »
Styr unna, minner meg kun om nedgangstiden. Få inn folk som presterer heller >:( >:( Det har aldri Healy gjort i Leeds.
Leedsomaniac

Per-Stian

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #8 på: Juni 11, 2008, 15:59:57 »
Healy tilbake? Tja, kvifor ikkje?

baste

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #9 på: Juni 11, 2008, 18:48:08 »
Tror og Healy kan bli en hit....og han har sikkert lyst til å vise at han duger..men som MIDT spiss....please

Sølvreven

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #10 på: Juni 11, 2008, 19:26:48 »
Ja takk. Jeg har stor sans for Healy, men da må de bruke han som midtspiss. To raske vinger og en hengende spiss ala Koller bak Healy burde funke som faen.  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #11 på: Juni 11, 2008, 20:05:22 »
På dette nivået vil nok Healy gjere manns jobb og vel så det.
Så er det nokon som helst mulighet for at han vil spille i L1 og vi har råd, så selvfølgelig er Healy hjertelig velkommen.
COME ON LEEDS !!

Budda

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #12 på: Juni 11, 2008, 20:18:28 »
Tar gjerne i mot Healy, men trur ikke det er så realistisk. Er jo silly season
Endre

Stephenjazz

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #13 på: Juni 11, 2008, 23:15:49 »
Det er vel like lite sannsynlig at Healy stiller i leedsdrakt til sesongstart som Kevin Phillips. Da er det mer sannsynlig at veteranen Andy Cole kommer
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=394788
« Siste redigering: Juni 11, 2008, 23:31:15 av Stephen »
Det blir aldri umoderne å vinne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #14 på: Juni 12, 2008, 10:20:17 »
Healy er en av de spillerne som har skuffet meg aller mest utfra forventningene. Han har muligens vært offer for overvurdering pga. sine scoringer for landslaget. Mulig han kan være god på L1 nivå, hvem vet...! Likevel ikke noe stort ønske hos meg ihvertfall.
Yeboahs vitne

Kjell Skjerven

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #15 på: Juni 12, 2008, 10:42:24 »
Nei!Han er ingen god målscorer.
Side before self,every time.

samadhi

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #16 på: Juni 12, 2008, 12:02:53 »
David Healy har scoret noe sånt som 60-70 mål på over 300 kamper i sin karriere. Bortsett fra sine prestasjoner på landslaget har han aldri vært noen notorisk målscorer, og jeg tviler på at han blir det i fremtiden heller. Mange blir nok blendet av hans prestasjoner på landslaget, som utvilsomt har vært meget bra. Noe av grunnen til dette er kanskje at det nordirske laget er så dårlig at Healy blir en stor fisk i en liten dam der, og da tror jeg det blir lettere for han å utmerke seg der (litt som med Philip Senderos, som er til tider håpløs på Arsenal men solid på Sveits...)

Tror heller ikke at Beckford og Healy blir noe supert spisspar. Da blir det i allefall ikke mye defansiv jobbing å se fra spissene våre....

Da vil jeg heller ha Riordan, Sharpe, Cole, Phillips etc...
marching on together,
derudaf forever...

Erik_

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #17 på: Juni 12, 2008, 12:27:31 »
Tror heller ikke at Beckford og Healy blir noe supert spisspar. Da blir det i allefall ikke mye defansiv jobbing å se fra spissene våre....
Derfor sier jeg KJØR PÅ, inn med Healy. :P

Tror dette er lite sannsynlig av åpenbare grunner. Og fordi Bates neppe tillater at man henter inn en spiller som ble et "uromoment" for han forrige sommer. At Healy kommer inn igjen er vel mindre sannsynlig enn at f. eks Matthew Spring kommer tilbake på Elland Road. Do the math... ::)

kilgallon

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #18 på: Juni 12, 2008, 21:13:42 »
Noe av grunnen til dette er kanskje at det nordirske laget er så dårlig at Healy blir en stor fisk i en liten dam der, og da tror jeg det blir lettere for han å utmerke seg der

Akkurat. Derfor ville han selvfølgelig være en kjempe gevinst for dagens Leeds-lag. Løp og kjøp!

Dennis

Sv: David Healy tilbake..??
« Svar #19 på: Juni 12, 2008, 22:14:58 »
Tror dette ryktet er heller urealistisk...

Men, rykter er jo spennende! Klarer derimot ikke helt å bestemme meg for om jeg ønsker David Healy tilbake eller ikke. Han var i store perioder veldig lat og uinteressert, var veldig klar på å forsvinne og var vel også blant de som nektet å utsette lønnen? Altså, det motsatte av hva vi forbinder med en som er verdig Leeds-trøya.

På den andre siden spilte han ute av posisjon i store deler av Leeds-karrieren. Blackwell spilte mye 4-3-3 med Healy på høyrekant. Healy MÃ… spille i tospann med en større og sterkere makker, han er verken ving eller target-man. Teknikken hans og de få, men enorme glimtene av genialitet han viste, gjør at et gjensyn med han ville vært interessant.

Jeg tror nok ikke Beckford\Healy hadde vært noe stort spisspar, tross at det ser fryktinngytende ut på papiret. Begge blir i store perioder uinspirerte og late og begge mangler defensive fibre.
Marching on together!