Skrevet av Emne: Medlemsregister  (Lest 4517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Larsen.

Medlemsregister
« på: Juni 11, 2008, 17:20:22 »
Er medlem av LUSCOS, men med dette nye medlems registert må jeg gjøre noe da? Eller er jeg forsatt medlem og får tilsendt blade i posten uten og gjøre noe?
Pride of Yorkshire

Petter F

Sv: Medlemsregister
« Svar #1 på: Juni 12, 2008, 12:02:01 »
Medlemsskapet løper videre som før og dere vil få tilsendt TPN som tidligere.  Altså det er ikke noe dere medlemmer må passe på i forbindelse med overgangen til nytt medlemsregister.

Husk dog at all kontakt vedrørende adresseendringer, ettersendelse av TPN, innmelding osv nå skal skje til den epost adresse eller det telefonnummer det er informert om her på websidene.  Info kommer også i neste nummer av TPN.

Petter

Læshy

Sv: Medlemsregister
« Svar #2 på: Juni 12, 2008, 16:50:28 »
Har prøvd å sende de mail med adresseendring, men får inget svar og er derfor usikker på om de har endret adressen min. Får man bekreftelse på at ting er ordnet når man sender de mail, eller må man bare ta det for gitt, og håpe på det beste?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Bjorn

Sv: Medlemsregister
« Svar #3 på: Juni 12, 2008, 19:58:19 »
Betalte en gang i våres før det siste bladet ble sendt. Vanligvis har jeg fått et medlemskort, men denne gangen gjorde jeg ikke det... Grunn til bekymring???
Marching On! 4276

Læshy

Sv: Medlemsregister
« Svar #4 på: Juni 12, 2008, 21:36:32 »
Det har ikke jeg gjort heller, Bjorn. Men mener jeg fikk beskjed en gang om at det var fordi det var endringer i medlemskortene. Innbiller meg at det jobbes med å få de mer slitesterke alá et bankkort, men dette er vell usikkert?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Læshy

Sv: Medlemsregister
« Svar #5 på: Juni 28, 2008, 14:49:45 »
Fortsatt ikke fått noe bekreftet, og jeg merker jeg begynner å bli irritert over selskapet som styrer medlemsregistrene våres nå. Jeg betalte medlemskontigenten den tjueniende februar, og har ikke mottatt noe medlemskort siden den tid. Har dog motatt et blad, men har prøvd å melde adressefordring 4-5 ganger nå, uten å ha lykkes...
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

agehvitstein

Sv: Medlemsregister
« Svar #6 på: Juni 28, 2008, 15:59:25 »
Sammer her. Jeg har meldt adresseforandring. Ingenting har skjedd. Jeg mottokk dessuten ikke forrige blad. Dette forlanger jeg at det ordnes opp i snarest.
 

75 SOLLI

Sv: Medlemsregister
« Svar #7 på: Juni 28, 2008, 18:35:03 »
Jeg meldte inn sønnen min i begynnelsen av mai, ikke hørt ett kvekk om noen ting.
Min far fikk i dag TPN, med en innbetalingsblankett uten kontonr........

Dette er alt for dårlig!

Tor Dalen, fiks opp! (Eller noen av dere andre i styret)

Petter F

Sv: Medlemsregister
« Svar #8 på: Juni 29, 2008, 11:11:27 »
Tydligvis en del som sliter her og det er ikke bra. 

Som nevnt tidligere er driften av vårt medlemsregister satt ut til firmaet mediaConnect fra og med 1. juni 2008.  Ved slike problemer ber jeg dere ringe disse direkte på telefon 23 36 19 61 så er jeg sikker på at problemene ordnes opp i.

Se ellers på http://www.leedsunited.no/medlemsregisteret for nærmere info rundt nytt medlemsregister.

Petter

Læshy

Sv: Medlemsregister
« Svar #9 på: Juni 29, 2008, 17:14:53 »
Uten at jeg har prøvd å ringe, så skjønner jeg ikke hvordan de skal kunne løse problemet ved en telefonsamtale når de ikke har greid det via mail...
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Medlemsregister
« Svar #10 på: Juni 29, 2008, 17:45:10 »
Uten at jeg har prøvd å ringe, så skjønner jeg ikke hvordan de skal kunne løse problemet ved en telefonsamtale når de ikke har greid det via mail...

...prøve først kanskje...?
Yeboahs vitne

agehvitstein

Sv: Medlemsregister
« Svar #11 på: Juni 29, 2008, 18:04:58 »
Jeg holder fast ved at dette er uholdbart! Dette resulterer garantert i at LUSCOS mister medlemmer. Her må de ansvarlige ordne opp snarest. Jeg har ennå ikke mottatt blad! Mitt medl.nr er 464. Ny adresse er Gamle Hellviksvei 51, 1450 Nesoddtangen. Morderator eller hvem som bør ta ansvar. Ordne opp, nå!     
 

h.b

  • Gjest
Sv: Medlemsregister
« Svar #12 på: Juni 29, 2008, 19:54:18 »
Har faktisk ikke fått noe blad siden den gangen Sverre Røbeck hadde meg i bladet. Til og med det bladet har jeg ikke fått. Føler egentlig at det eneste jeg gjør nå er å støtte Luscos. En blekke hadde vært det minste å forlange.
Er faktisk ikke sikker på at jeg fornyer medlemskapet mitt. Mye på grunn av dette og muligens fordi at Luscos blir lakeier for bates. >:(

Petter F

Sv: Medlemsregister
« Svar #13 på: Juni 29, 2008, 20:38:07 »
Har svart deg på email Ã…ge. 

HB, send en email til meg med medlemsnummer, navn og adresse så skal jeg sjekke opp hvordan det så ut før vi sendte fra oss medlemsregisteret til mediaConnect.

Nye medlemskort jobber styret fortsatt med for å finne en god løsning på, men så lenge dere fortsetter å motta TPN er dere naturligvis registrert som betalende medlemmer.

Petter 
petter@leedsunited.no

Jon R

Sv: Medlemsregister
« Svar #14 på: Juni 29, 2008, 21:51:34 »
Betalte en gang i våres før det siste bladet ble sendt. Vanligvis har jeg fått et medlemskort, men denne gangen gjorde jeg ikke det... Grunn til bekymring???

Hva er dette medlemskortet det snakkes om her? Jeg har vært LUSCOSmedlem siden 86 og har aldri mottatt noe medlemskort, annet enn den lille perforerte papirsaken på giroblanketten som følger TPN en gang i året.... :)
Jon R.

Læshy

Sv: Medlemsregister
« Svar #15 på: Juni 29, 2008, 23:05:06 »
Medlemsnummer 7661 har heller ikke motatt siste utgave av TPN, og jeg har heller ikke fått noe medlemskort etter siste betalt regning. Får heller ikke meldt adresseforandring, og de svarte ikke på telefon i dag. Regner med det var fordi det var søndag?!

Ny adresse skal være valhall 35
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Petter F

Sv: Medlemsregister
« Svar #16 på: Juni 30, 2008, 09:36:29 »
Kort innpå igjen med litt info

1. mediaConnect har åpningstider mandag - fredag, 08.00 - 16.00
2. Adresseendringer utføres fortløpende men bekreftes ikke utført via mail
3. Giro med siste TPN var feilaktig sendt ut fra trykkeriet og skal således ikke betales

Basert på tilbakemeldingene fra dere medlemmer vil vi holde dialogen med mediaConnect for å se om rutinene bør endres for å gi en enda bedre service.  Samtidig ber vi om forståelse for at vi er i en innkjøringsperiode i avtalen med mediaConnect og at alt kanskje ikke fungerer 100 % fra dag 1.

Petter

Læshy

Sv: Medlemsregister
« Svar #17 på: Juni 30, 2008, 11:11:48 »
Da er min sak ute av verden  :)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Svend Anders

Sv: Medlemsregister
« Svar #18 på: Juni 30, 2008, 16:57:30 »
Det eneste som har vært av medlemskort er papir-lappen - eller hva man kaller det - på giroen som har vært tidligere. Jeg tror ikke dette blir bruk videre. Når man nå endelig har fått på plass nytt medlemssystem kan man også ta opp tråden med skikkelige kort. Før det skjer bør derimot en avklaring om organisasjonstilknytning skje, og man må også bestemme seg for om betaling av medlemsskap skal skje på samme tid for alle medlemmer - og gjelde per sesong, eller om det skal fortsette som idag. Det blir opp til styret og Ã…rsmøtet å ta stilling til en del av det, selvsagt. Ellers bra å se at det ser ut til å løse seg for de fleste med praktiske ting. Bra innsats av Petter, også!   

clarke

Sv: Medlemsregister
« Svar #19 på: Juli 01, 2008, 09:55:18 »
3. Giro med siste TPN var feilaktig sendt ut fra trykkeriet og skal således ikke betales
Jeg pleier å betale mitt medlemskap i juni, så jeg ser ikke bort fra at jeg skal betale giro (dog uten kontonummer og perforert papirsak ;)) mottatt med TPN 3146 i går. Til nytt kontonummer oppgitt i TPN. Eller skal jeg vente på ny giro???
For medl 312 skal selvsagt fortsette å være nettopp det .....
SuperLeeds

lojosang

Sv: Medlemsregister
« Svar #20 på: Juli 01, 2008, 10:11:58 »
Pleier også betale i juni/juli. Skal vi vente med sånt til etter årsmøtet nå? Er det det som er meningen? Eller betaler jeg som jeg pleier?
- Leif Olav

Sølvreven

Sv: Medlemsregister
« Svar #21 på: Juli 01, 2008, 18:34:40 »
Hei. Jeg fikk ny innbetalingsgiro som vanlig. MEN, det sto ikke bankkontonummer på giroen. Noen i styret som kan komme med den litt fort? Eller kanskje den kan stå i bladet.... må kanskje sjekke det først... :P
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: Medlemsregister
« Svar #22 på: Juli 01, 2008, 18:37:53 »
Tok sjansen på at det var det som stod i bladet, 63650560711.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Petter F

Sv: Medlemsregister
« Svar #23 på: Juli 01, 2008, 19:46:29 »
Ingen og jeg gjentar ingen skal betale den giroen som ble sendt ut med siste TPN.
Ny giro vil komme !

Petter