Skrevet av Emne: Parker; I'm back for good  (Lest 1800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pedro

Parker; I'm back for good
« på: Juni 26, 2008, 10:07:15 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Parker-I39m-back-at-United.4224407.jp

Dette er gode nyheter, har savnet denne spilleren og aldri forstått hvorfor han ble utleigd. Tror Parker vil spille seg inn i førsteelveren rimelig raskt og etablere seg på laget.
Leedsomaniac

Dennis

Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #1 på: Juni 26, 2008, 11:08:58 »
Friske og positive uttalelser fra unggutten!

Har tydeligvis god tro på seg selv og sine ferdigheter, men er også ydmyk nok til å skjønne at han ikke er sikret plassen, tross at han per i dag er den eneste naturlige venstrebacken i Leeds-stallen.

Håper virkelig han klarer å spille seg til plass, da han var veldig positiv i de kampene jeg har sett han på skjermen.
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #2 på: Juni 26, 2008, 11:56:27 »
Eg tar det for gitt at Macca handler inn en ny venstreback,så unge lovende(??) Parker må nok nøye seg med benken/utlån igjen 8)
Kan jo umulig være tilfeldig at en rekke managere har nektet å satse på denne mannen,og eg må igjen minne om at han snart er 21 år....talenter av høy/brukbar klasse ville vel ha markert seg i league 1 for lenge siden ???

...men når det e sagt e det gledelig om eg tar feil.Ingenting har gledet meg meir enn gutter som Batty,Smith,Sheridan,Milner,Lennon,Robinson osv.....men ikkje mykje irriterer meg meir enn idiotiske forventninger kun fordi de e unge.La meg nevne folk som Mark Ford,Mark Tinkler,Peter Swan,Simon Johnson,Kevin Sharp,Martin Dickinson,Mark Gavin,Matt Jones,Tony Hackworth osv osv....,frykter Parker passer godt inn med siste gjengen.

h.b

  • Gjest
Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #3 på: Juni 26, 2008, 12:48:47 »
Ikke mobb min gode venn Kevin Sharp. En klassedrikker av rang. Spesielt i de gode gamle dager på Old Peacock
Eg tar det for gitt at Macca handler inn en ny venstreback,så unge lovende(??) Parker må nok nøye seg med benken/utlån igjen 8)
Kan jo umulig være tilfeldig at en rekke managere har nektet å satse på denne mannen,og eg må igjen minne om at han snart er 21 år....talenter av høy/brukbar klasse ville vel ha markert seg i league 1 for lenge siden ???

...men når det e sagt e det gledelig om eg tar feil.Ingenting har gledet meg meir enn gutter som Batty,Smith,Sheridan,Milner,Lennon,Robinson osv.....men ikkje mykje irriterer meg meir enn idiotiske forventninger kun fordi de e unge.La meg nevne folk som Mark Ford,Mark Tinkler,Peter Swan,Simon Johnson,Kevin Sharp,Martin Dickinson,Mark Gavin,Matt Jones,Tony Hackworth osv osv....,frykter Parker passer godt inn med siste gjengen.

Dennis

Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #4 på: Juni 26, 2008, 15:10:39 »
men ikkje mykje irriterer meg meir enn idiotiske forventninger kun fordi de e unge.La meg nevne folk som Mark Ford,Mark Tinkler,Peter Swan,Simon Johnson,Kevin Sharp,Martin Dickinson,Mark Gavin,Matt Jones,Tony Hackworth osv osv....,frykter Parker passer godt inn med siste gjengen.

Tapte talenter vil det alltid være og bli mange av, spesielt i en klubb som Leeds, med eget akademi.

For å ta et eksempel, så sa Nils Johan Semb at hvis EN av hans spillere på G19-landslaget når A-landslaget, så vil det ha vært en meget god årgang. (Og de skal være de ypperste av det ypperste i sin alder!) At vi klarte å produsere så utrolig mange spillere når vi faktisk var på toppen i nyere tid, er en maktdemonstrasjon.

I tospann med West Ham står vel vi får de fleste av de britiske spillerne i Premier League?  ::)
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #5 på: Juni 26, 2008, 16:06:17 »
Akkurat Mr Kaizer.....derfor må vi unngå å late som at alle som er født i nærheten av Leeds er nødt å være store talenter.

Kevin Sharp har eg aldri drukke med,men traff John Sheridan flere ganger på Harvey`s,en kjempekar. ;D

Dennis

Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #6 på: Juni 26, 2008, 16:15:36 »
Akkurat Mr Kaizer.....derfor må vi unngå å late som at alle som er født i nærheten av Leeds er nødt å være store talenter.

Fullstendig enig! Det som jeg har fundert litt på med tanke på Ben Parker, er at han faktisk var Leeds' beste i de tre kampene jeg så med han i fjor. Har versert rykter om dårlige holdninger, men har ingen grunnlag for å si om det er korrekt eller ikke. Det han sier i artikkelen virker uansett eksemplarisk, av en ung gutt i angrepsposisjon. 21 år er ikke for sent til å blomstre.
Marching on together!

Klausen

Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #7 på: Juni 26, 2008, 17:02:09 »
At han var den beste spilleren i de tre kampene du så med han forrige sesong, behøver nødvendigvis ikke å bety at han spilte bra... I de kampene du refererer til trengte man ikke stort mer enn 4 pasninger til medspiller og kanskje en takling eller to for å overgå de andre!

Jeg syns Parker har klare svakheter som gjør at han ikke blir den store venstrebacken som mange håper på... Kanskje kan han med tid og stunder bli en brukbar midtstopper, men på backen blir han,for min del, aldri noe mer enn en ny Frazer...

Tom S

Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #8 på: Juni 26, 2008, 19:03:01 »
Positivt fra Parker.
Håper han får sin sjanse denne sesongen, så får vi sjå om det holder.

COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: Parker; I'm back for good
« Svar #9 på: Juni 27, 2008, 01:07:51 »
må igjen minne om at han snart er 21 år

Ja, OI! 21 år! Avdanka og ferdig som fotballspiller innen to sesonger da. Gammel som Adam. Nei her er det bare å bestille plass på Geriatrisk avdeling på Lilleshall.
- Leif Olav