Skrevet av Emne: Kewell  (Lest 6969 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

LeifMorten

Kewell
« på: Juli 04, 2008, 10:27:16 »
Den australske landslagsvingen Harry Kewell har skrevet treårskontrakt med tyrkiske Galatasaray.
29-åringen kommer på fri transfer fra Liverpool. Kewell spilte fem sesonger for rødtrøyene, men har slitt med skader.
Som følge av overgangen til Galatasaray blir ikke Kewell med som en av tre overårige spillere i den australske OL-troppen.
Portsmouth og Roma skal også ha vært interessert i den tidligere Leeds-spilleren.

Nok en gang et idiotisk valg av Kewell. Blir neppe mer populær etter dette.
« Siste redigering: Juli 04, 2008, 11:39:13 av Lids »
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kewell
« Svar #1 på: Juli 04, 2008, 10:33:14 »
Men rikere

Lids

Sv: Kewell
« Svar #2 på: Juli 04, 2008, 10:46:56 »
Thomas

Klausen

Sv: Kewell
« Svar #3 på: Juli 04, 2008, 11:05:28 »
Trenger han virkelig sin egen topic?

Det holder vel lenge med ex-players tråden?

auren

Sv: Kewell
« Svar #4 på: Juli 04, 2008, 11:16:07 »
Enig. Dette er off topic. Bruk heller tråden om ex spillere ja.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Kewell
« Svar #5 på: Juli 04, 2008, 11:36:24 »
off tåpikk

COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: Kewell
« Svar #6 på: Juli 04, 2008, 12:19:14 »
Makan til svinhore  >:(

Om han plutselig blir overkjørt av en semi så gråter ikke jeg....

Alta-White

LEO

Sv: Kewell
« Svar #7 på: Juli 04, 2008, 17:12:57 »
Kewell, penger betyr mer enn liv. 

egoist

ps. skulle jeg treffe deg ute på by`n så kunne det skje at høyre armen min rykka
 

lojosang

Sv: Kewell
« Svar #8 på: Juli 04, 2008, 18:19:51 »
Kewell, penger betyr mer enn liv. 

egoist

ps. skulle jeg treffe deg ute på by`n så kunne det skje at høyre armen min rykka

Slikt bør man ikke gjøre på offentlig sted! Jeg vil si det med Monty Python:
You can wrap it up in ribbons, you can stick in in a sock
But don't take it out in publick or they'll stick you in the dock
And you won't come back.

 ;D ;D

Ellers har vi ikke lært noe om Kewell etter dette enn det vi visste fra før.
- Leif Olav

samadhi

Sv: Kewell
« Svar #9 på: Juli 05, 2008, 13:53:26 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3779378,00.html

"I gave a good nine years to Leeds and left on good terms, there shouldn't be any bad feeling."

Bra mann....!  :'(
marching on together,
derudaf forever...

Mac

  • Gjest
Sv: Kewell
« Svar #10 på: Juli 05, 2008, 15:10:40 »
Off topic ja, men klart det provoserer at en som ikke hadde vært noen ting uten Leeds United går til en klubb med fans som drepte to av våre supportere!

Lykke til med oppfyllingen av lommeboka Kewell!

JanPSyse

Sv: Kewell
« Svar #11 på: Juli 05, 2008, 18:58:13 »
Blir kjekt å se at han flopper i tyrkia, og blir buet av bana av sine egne morderiske supportere. Ender vel med at han blir knivstukket han også...

Trist historie hele mannen.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Sander

Sv: Kewell
« Svar #12 på: Juli 05, 2008, 19:41:14 »
Reagerte på det samma.. Var han i det hele tatt til stede når han dro fra oss??!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3779378,00.html

"I gave a good nine years to Leeds and left on good terms, there shouldn't be any bad feeling."

Bra mann....!  :'(
 

TrulsVikane

Sv: Kewell
« Svar #13 på: Juli 05, 2008, 22:23:10 »
går til en klubb med fans som drepte to av våre supportere!
Seriøst?!?! Det visste jeg ikke.. Fortell..

Dennis

Sv: Kewell
« Svar #14 på: Juli 07, 2008, 13:29:23 »
"Deaths won't rule my career!"

Hvor blåst går det an å bli?
Marching on together!

Budda

Sv: Kewell
« Svar #15 på: Juli 07, 2008, 13:48:05 »
Kommet med et åpent brev til Leeds-supporterne:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3788604,00.html

Fint at han tar det alvorlig i alle fall
Endre

Dennis

Sv: Kewell
« Svar #16 på: Juli 07, 2008, 14:19:30 »
"I respect everyone's right to have their own opinion on whatever they like, but that does not make their opinion right. No one has to agree with my views or my choices, but I think it's only fair and reasonable to allow me and my family to enjoy the same democratic rights as expected by those that have been attacking me over the last few days."

Dere må mene hva dere vil, men dere har uansett feil?

Idiot altså! Et lusent brev klarer i alle fall ikke unnskylde det faktum at han stakk fra klubben, tok med seg en haug med penger og nå vrir kniven ytterligere om ved å gå til en klubb som tok livet av to av våre supportere.

Greit nok, det var et fåtall av Galatossarays supportere som gjorde udåden, men når kampen først likevel spilles og flere supportere står og drar fingrene over halsen under kampen, så klarer jeg ikke tilgi den tyrkiske møkkaklubben.

No one has to agree with my choices? Vi kan i alle fall enes om at du styres av penger, da, din forbanna kengurujævel! Lykke til, moneygrabbing c**t!

Kanskje har den grådige australieren allerede fått sin straff i form av en katastrofalt dårlig Liverpool-karriere, men for meg går likevel grensen et sted.

« Siste redigering: Juli 07, 2008, 14:24:35 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Lars E

Sv: Kewell
« Svar #17 på: Juli 07, 2008, 14:22:19 »
f**k Kewell.
Forever Leeds

Stifler

Sv: Kewell
« Svar #18 på: Juli 07, 2008, 16:10:24 »
"I respect everyone's right to have their own opinion on whatever they like, but that does not make their opinion right. No one has to agree with my views or my choices, but I think it's only fair and reasonable to allow me and my family to enjoy the same democratic rights as expected by those that have been attacking me over the last few days."

Dere må mene hva dere vil, men dere har uansett feil?[/color]

Idiot altså! Et lusent brev klarer i alle fall ikke unnskylde det faktum at han stakk fra klubben, tok med seg en haug med penger og nå vrir kniven ytterligere om ved å gå til en klubb som tok livet av to av våre supportere.

Greit nok, det var et fåtall av Galatossarays supportere som gjorde udåden, men når kampen først likevel spilles og flere supportere står og drar fingrene over halsen under kampen, så klarer jeg ikke tilgi den tyrkiske møkkaklubben.

No one has to agree with my choices? Vi kan i alle fall enes om at du styres av penger, da, din forbanna kengurujævel! Lykke til, moneygrabbing c**t!

Kanskje har den grådige australieren allerede fått sin straff i form av en katastrofalt dårlig Liverpool-karriere, men for meg går likevel grensen et sted.



sliter med engelsk ser jeg :)

Dere kan si hva dere mener, men betyr ikke dere har rett, som stemmer...
-Nr 2 er den første taperen-

peacock

Sv: Kewell
« Svar #19 på: Juli 07, 2008, 16:10:48 »
Vi bør ikke slakte alt. Jeg respekterer at Kewell forsøker å rettferdiggjøre sitt valg. Av respekt for familien til de avdøde, var dette bra gjort. Min respekt mistet han da han gikk til Liverpool uten ære.

Dennis

Sv: Kewell
« Svar #20 på: Juli 07, 2008, 18:04:49 »
"I respect everyone's right to have their own opinion on whatever they like, but that does not make their opinion right. No one has to agree with my views or my choices, but I think it's only fair and reasonable to allow me and my family to enjoy the same democratic rights as expected by those that have been attacking me over the last few days."

Dere må mene hva dere vil, men dere har uansett feil?[/color]

Idiot altså! Et lusent brev klarer i alle fall ikke unnskylde det faktum at han stakk fra klubben, tok med seg en haug med penger og nå vrir kniven ytterligere om ved å gå til en klubb som tok livet av to av våre supportere.

Greit nok, det var et fåtall av Galatossarays supportere som gjorde udåden, men når kampen først likevel spilles og flere supportere står og drar fingrene over halsen under kampen, så klarer jeg ikke tilgi den tyrkiske møkkaklubben.

No one has to agree with my choices? Vi kan i alle fall enes om at du styres av penger, da, din forbanna kengurujævel! Lykke til, moneygrabbing c**t!

Kanskje har den grådige australieren allerede fått sin straff i form av en katastrofalt dårlig Liverpool-karriere, men for meg går likevel grensen et sted.



sliter med engelsk ser jeg :)

Dere kan si hva dere mener, men betyr ikke dere har rett, som stemmer...

"Dere kan si hva dere mener, men betyr ikke dere har rett, som stemmer?"  ???

Det var ingen direkte oversettelse, men en tolkning, og det er jo akkurat det Ke*ell mener her. "Dere synes jeg velger pengene, men dere tar feil." Han sier det jo selvsagt i en litt mer tilslørt og ydmyk stil.

"Jeg respekterer alles rett til å gjøre opp sin egen mening om hva de vil, men det gjør ikke nødvendigvis at deres mening, er den riktige."

Bedre?  ;)
« Siste redigering: Juli 07, 2008, 18:08:13 av Mr Kaizer »
Marching on together!

TrulsVikane

Sv: Kewell
« Svar #21 på: Juli 08, 2008, 03:27:31 »
"I respect everyone's right to have their own opinion on whatever they like, but that does not make their opinion right. No one has to agree with my views or my choices, but I think it's only fair and reasonable to allow me and my family to enjoy the same democratic rights as expected by those that have been attacking me over the last few days."

Dere må mene hva dere vil, men dere har uansett feil?[/color]

Idiot altså! Et lusent brev klarer i alle fall ikke unnskylde det faktum at han stakk fra klubben, tok med seg en haug med penger og nå vrir kniven ytterligere om ved å gå til en klubb som tok livet av to av våre supportere.

Greit nok, det var et fåtall av Galatossarays supportere som gjorde udåden, men når kampen først likevel spilles og flere supportere står og drar fingrene over halsen under kampen, så klarer jeg ikke tilgi den tyrkiske møkkaklubben.

No one has to agree with my choices? Vi kan i alle fall enes om at du styres av penger, da, din forbanna kengurujævel! Lykke til, moneygrabbing c**t!

Kanskje har den grådige australieren allerede fått sin straff i form av en katastrofalt dårlig Liverpool-karriere, men for meg går likevel grensen et sted.



sliter med engelsk ser jeg :)

Dere kan si hva dere mener, men betyr ikke dere har rett, som stemmer...
Her har du den, oversatt fra Engelsk til Norsk-engelsk.. Hehe
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.skysports.com%2Fstory%2F0%2C19528%2C11095_3788604%2C00.html&hl=en&ie=UTF8&sl=en&tl=no

Nå, over til mitt synspunkt. Med all respekt for alle oss Leeds fans, og ikke minst Christopher Loftus og Kevin Speight, jeg skjønner ikke alt oppstyret. Som det står i kommentar feltet under artiklen:

"Bare noen få dager siden ble 2 franskmenn drept av 1 eller flere britiske folk i England. De var college studenter. Så skal frankrike hate england? Skal alle de franske spillerne forlate England?"

Det har jo ingenting med selve klubben Galatasaray, men deres "supportere" som sikkert fikk gjennomgå av både klubben og andre Galatasaray supportere. Jeg velger derfor å ønske Harry Kewell lykke til i sin nye klubb.

lojosang

Sv: Kewell
« Svar #22 på: Juli 08, 2008, 09:25:46 »
Hvis 30000 engelskmenn samme dag stilte seg opp på Dovers klipper og dro pekefingeren over halsen kort tid etterpå så, ja, da skal franskmenn ha lov til å hate engelskmenn.

Om drapsmannen var en tyrkisk nasjonalist og ikke hadde noe med Galetassene å gjøre spiller fint liten rolle når publikum oppfører seg slik de gjorde få timer senere.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Kewell
« Svar #23 på: Juli 08, 2008, 09:26:37 »
Lykke til Kewell.
Har faktisk ingen negative følelser overfor deg. Selv om du gikk til Liverpool på en kontroversiell måte. Du var med og hjalp Leeds til en semifinaleplass i Champions League og det vil jeg takke deg for.
Lykke til videre

h.b

  • Gjest
Sv: Kewell
« Svar #24 på: Juli 08, 2008, 13:45:50 »

Klausen

Sv: Kewell
« Svar #25 på: Juli 08, 2008, 15:24:55 »
Det eneste han oppnår med denne beklagelsen er å rettferdiggjøre overgangen ovenfor seg selv!

Jeg, med flere, ble ikke sjarmert av denne patetiske forklaringen..

JanPSyse

Sv: Kewell
« Svar #26 på: Juli 08, 2008, 16:59:22 »
Hvem er denne australske mannen det snakkes om her?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Carl Fisker

Sv: Kewell
« Svar #27 på: Juli 08, 2008, 22:25:43 »
Hvis Kewell virkelig vil vise sin respekt til Leeds United, bør han betale tilbake det han stjal fra klubben i forbindelse med overgangen til L'pool

peacock

Sv: Kewell
« Svar #28 på: Juli 09, 2008, 08:21:31 »
Tull, Carl Fisker! Han stjal ingenting. Det var en skandaløs deal som ble gjort av ledelsen i Leeds, så Kewell og agenten gjorde ingen formelle feil. Det var dog moralsk forkastelig, og er grunnen til at vi hater ham. Vi gjorde han til verdensstjerne, og han forlot klubben i skam. >:(

Torpe-do

Sv: Kewell
« Svar #29 på: Juli 09, 2008, 11:18:26 »
blir egentlig berre trist når eg tenkje på Harry Kewell... Både på mine eigne og på hans vegne..