Skrevet av Emne: Shelbourne - Leeds 1-1  (Lest 2863 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bmoen

Shelbourne - Leeds 1-1
« på: Juli 24, 2008, 01:04:53 »
Akkurat kommet hjem etter aa ha overvaert Shelbourne - Leeds spille 1-1 i Dublin. La det vaere sagt  med en gang, Gary MacAllister har en jobb aa gjoere! Midtbanen var OK  bortsett fra Bradley Johnson som er stor og treg. Her trengs det en ny en! To like  store trege midtstoppere i 2. omgang gaar ikke. Den ene maa ha litt  mer fart en den andre for aa utfylle hverandre. Hvis argentineren paa prove spiller like bra hvergang boer han faa kontrakt.  Han er sterk, smart og god i lufta og boer danne spissparet sammen med Beckford. Showunmi er er en kloenete, stor og klumpete spiller som virker helt ubrukerlig, var flau paa hans vegne! Og saa faar vi haape at Leeds ikke noen gang trenger aa sette inn 3. keeper Allan Martin. Han skal paa doed og liv drible av angriperne. To ganger i dag og den ene endte altsaa med  baklengs! Og saa maa McAllister faa Douglas og Prutton til aa slutte med aa paadra seg alle disse idiotiske og unoedvendige kortene. Det var en kort rapport. God natt!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Karl Hot Shot

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #1 på: Juli 24, 2008, 01:46:06 »
Herlig rapport, bmoen! Vi trenger flere slike edruelige og rett-på-sak-rapporter fra begivenhetenes sentrum. Interessant også å lese det du skriver om argentineren på prøvespill.
 

Kickthemdown

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #2 på: Juli 24, 2008, 02:40:36 »
Yes vi kjøper ny venstrekant fordi Bradley Johnson var stor og treg i en treningskamp mot Shelbourne...  :-\  ;D Bradley er en ung og talentfull spiller som bare blir bedre og bedre...

Ny spissen høres spennende ut ...  ;)

Alta-White

samadhi

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #3 på: Juli 24, 2008, 07:55:28 »
eller...

Yes, vi gir kontrakt til den nye argentineren fordi han spilte bra i en treningskamp mot Shelbourne... :-\ ;D
marching on together,
derudaf forever...

Bjorn

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #4 på: Juli 24, 2008, 07:55:53 »
Takk for rapport. Egentlig godt det bare er snakk om treningskamper her, og at det fortsatt er tid til å rette på ting. Vi får håpe de som er gode nok får muligheten fremover.
Marching On! 4276

Kjell Skjerven

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #5 på: Juli 24, 2008, 11:43:51 »
Trur ikkje me skal legge all verdens i desse pre-season kampene.Dessuten blir det nok ikkje dette laget som starta i gaar som kommer til aa starte i serien.
Einig med bmoen om argentineren,han virka som ein spennende spelar.
Elles er eg redd for at Enoch kan bli mobba av Leedsfansen viss han ikkje faar ein god start med nokre maal paa kontoen.Deler av Leedsfansen gjorde narr av han da han vann eit par hodedueller.Redd for at han kan bli ein Michael Ricketts in disquise.
Side before self,every time.

bmoen

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #6 på: Juli 24, 2008, 11:52:33 »
Hvis du leser det jeg skrev en gang til saa skrev jeg hvis han spiller slik hver gang saa er han verdt aa satse paa.  ;)

eller...

Yes, vi gir kontrakt til den nye argentineren fordi han spilte bra i en treningskamp mot Shelbourne... :-\ ;D
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #7 på: Juli 24, 2008, 12:09:08 »
Gud hjelpe hvor daarlig Bradley maa ha vaert!   ;)

Yes vi kjøper ny venstrekant fordi Bradley Johnson var stor og treg i en treningskamp mot Shelbourne...  :-\  ;D Bradley er en ung og talentfull spiller som bare blir bedre og bedre...

Ny spissen høres spennende ut ...  ;)

Alta-White
BMo - Leeds-fan siden 1964

berlin

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #8 på: Juli 24, 2008, 12:20:22 »
Fin rapport, bmoen! Takkar!  :)

Dennis

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #9 på: Juli 24, 2008, 16:02:03 »
Alltid spennende med hands on-rapporter fra kampene!  :)

Pre season byr vel sjelden på særlig oppløftende spill? Tunge bein, harde treningsdoser, kamper uten særlig mye på spill og denne gangen i tillegg mot en motstander som er midt i sesongen. Det er derimot klart mer positivt nå, kontra turene til Tyskland og vestlandskysten av Norge.

Så kun syv minutter på LUTV, så jeg kan selvsagt ikke si meg særlig uenig med deg, bmoen, men jeg kan si meg enig på flere punkter.

* Becchio virker spennende
* Johnson er til tider treg og stor
* Prutton og Douglas får mange unødvendige kort
* Enoch virker som Kandol II (uten hodestyrken)
* Hodeløst av Alan Martin (Macca sa etter kampen at han aldri vil se sånt igjen)

Og sist, men ikke minst, Gary McAllister har en jobb og gjøre. Og det er jo faktisk det han driver med om dagen!  ;)
Marching on together!

SveinArve

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #10 på: Juli 24, 2008, 16:04:46 »
eller...

Yes, vi gir kontrakt til den nye argentineren fordi han spilte bra i en treningskamp mot Shelbourne... :-\ ;D

Kan no ikkje bruke seriekamper til å vurdere en spiller. Må no være treningskampene man må bruke som grunnlag for å se om han er god nok eller ikkje. I tillegg til treningene sjølvsagt.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #11 på: Juli 24, 2008, 16:06:51 »
Ut i fra sjansene som ble vist på LUTV så skapte Leeds mange gode muligheter. Som Kaizer påpeker er Leeds i en beinhard sesongoppkjøring, mens Shelbourne er midt i sesongen, og også et av Irlands aller beste lag.

Jeg fikk også assosiasjoner til Kandol da jeg så Showunmi, og foreløpig er jeg redd dette er et bomkjøp. Vi kan ihvertfall ikke ha begge disse to spillerne i klubben.

Synd vi ikke fikk tilslag på Shelton. En lynrask spiss er noe vi absolutt kunne fått bruk for.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lars E

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #12 på: Juli 24, 2008, 16:32:39 »
Når vi var et habilt premier league lag tapte vi vel stort mot lag fra lavere divisjoner i Sverige.... Disse treningskampene er og forblir treningskamper. ::)

Når jeg så Leeds live ifjor virket Bradley langt fra treig.. Har han tunge bein nå pga hard oppkjøringsperiode - antagligvis ja. Bradley har jeg troen på!

Men fint innlegg bmoen, alltid like interessant å lese meninger fra folk som har sett det fra tribunen! :)
Forever Leeds

berlin

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #13 på: Juli 24, 2008, 16:44:11 »
Tror Bradley Johnson kan bli en viktig brikke, om han blir den foretrukne spilleren på venstre midtbane. Han glimtet til med noen bra prestasjoner i vårsesongen ifjor, og han har en fysikk som burde gjøre at han holder sesongen og ikke er så utsatt for skader.

Promotion 2010

Sv: Shelbourne - Leeds 1-1
« Svar #14 på: Juli 24, 2008, 19:44:38 »
Bradley Johnson var på et par ukers oppkjøring i London før alle var tilbake siste uke. Det gjorde han for å stå best mulig rustet før sesongen. ikke rart han er litt tung....... Rart ingen av dere surmulere ikke husker det...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973