Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 288917 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #330 på: Desember 30, 2011, 13:17:55 »
Blindtarm ja, ca 3 uker vanlig da når man er trent....

It depends, vi får se...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Masinga

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #331 på: Desember 30, 2011, 13:18:48 »
Noen sier 4 uker. Vi må vel belage oss på at han er ute hele januar, dvs. så lenge overgangsvinduet er åpent.  :) På den annen side er det vel ikke høyrisiko å kjøpe en spiller med operert blindtarm, men han får vel ikke gjennomført den generelle medisinske testen.
Masinga, medl.nr. 1250

Per-Stian

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #332 på: Desember 30, 2011, 13:19:18 »
Herre min gode Gud, skal ikkje nedturen ta slutt snart?!?!  :'(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #333 på: Desember 30, 2011, 14:09:25 »
Utrolig.......hvordan er det mulig for en klubb å være så forbannet uheldig hele tiden....Howson, Snoddy, Somma er ute, spillere som gjorde veldig mye bra i fjor og Snoddy i sin livs form akkurat nå.....pokker ta.... >:(
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #334 på: Desember 30, 2011, 15:37:39 »
Blir vel i det minste ikke solgt i januar.. VIl jeg tro..
Slag i pungen å miste Snoddy i flere uker :/

Var det ikke blindtarmen? :P

Tror ikke han er ute i 3 uker hvis det ikke var en skikkelig sprukket blindtarm...

Spiller vel ingen trille om det var en liten rift i den, eller om den er fullstendig sprukket? Den er jo fjernet uansett  ::)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #335 på: Desember 30, 2011, 15:58:33 »
Blir vel i det minste ikke solgt i januar.. VIl jeg tro..
Slag i pungen å miste Snoddy i flere uker :/

Var det ikke blindtarmen? :P

Tror ikke han er ute i 3 uker hvis det ikke var en skikkelig sprukket blindtarm...

Spiller vel ingen trille om det var en liten rift i den, eller om den er fullstendig sprukket? Den er jo fjernet uansett  ::)

Hvis den sprekker så kan man bli skikkelig dårlig og måtte ha intravenøs antibiotika behandling. Noe som vil medføre at det vil ta lengre tid før vi ser Snoddy i Leedsdrakt. Derimot hvis man fjerner den mens den er betent, men ikke sprukket så vil Snoddy aksle den hvite, svarte eller gule drakten raskere...

Vil du vite noe om kikkhull kontra en åpen operasjon? Laprascopi er alltid å foretrekke...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #336 på: Desember 30, 2011, 16:57:10 »
Betent blindtarm? Ja, hvorfor ikke? Det følger seg bare pent inn i rekken av nedturer denne høsten. Så, kom igjen Gud. Bare gi oss en trøkk til. Du holder jo som kjent med L'pool, allikevel.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #337 på: Desember 30, 2011, 17:45:08 »
Eneste positive med denne møkkanyheten, må være at det forhåpentligvis blir litt roligere rundt han i vinduet. Selvsagt vil seriøse interesserte være på pletten uansett, men det er da lov å håpe...
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #338 på: Desember 30, 2011, 18:06:05 »
Vi er ikke akkurat plaget av flaks om dagen. Nå vil det vise seg om reservebenken og de som vanligvis faller like utenfor den, er gode nok erstattere i de nærmeste kampene.
Super Leeds since 1968

TK20

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #339 på: Desember 30, 2011, 18:30:24 »
Hvis Bates ikke vil rykke opp. Ja da er det ikke utenkelig at dette ikke er sant. Sier ikke at det er sant. Men hvis han ikke vil rykke opp. Ja da kan det hende dette er fabrikkert.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #340 på: Desember 30, 2011, 18:37:40 »
Hvis Bates ikke vil rykke opp. Ja da er det ikke utenkelig at dette ikke er sant. Sier ikke at det er sant. Men hvis han ikke vil rykke opp. Ja da kan det hende dette er fabrikkert.

Hvor er h.b. ?  :)
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #341 på: Desember 30, 2011, 20:32:43 »
Rett og slett bare tgrist med denne nyheten her :( :( :(

Dennis

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #342 på: Desember 30, 2011, 20:47:47 »
Hvis Bates ikke vil rykke opp. Ja da er det ikke utenkelig at dette ikke er sant. Sier ikke at det er sant. Men hvis han ikke vil rykke opp. Ja da kan det hende dette er fabrikkert.

Selv om en er paranoid, betyr det ikke at de ikke er etter en! ;)
Marching on together!

lojosang

Sv: Re: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #343 på: Desember 31, 2011, 02:59:41 »
Ingen kjøper vel en spiller som mangler indre organer? Er det de samme folkene som skulle spike parmesanen til Duberry som står bak dette? :D
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #344 på: Desember 31, 2011, 12:49:00 »
Hvis Bates ikke vil rykke opp. Ja da er det ikke utenkelig at dette ikke er sant. Sier ikke at det er sant. Men hvis han ikke vil rykke opp. Ja da kan det hende dette er fabrikkert.

Jøss trodde jeg selv var blitt litt paranoid i forhold til KB , men dette tar vel førstepremien. Gratulerer ;)

Mvh p0ndus(ps Ferdig blindtarmoperert) ;D ;D)

whitelocks

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #345 på: Januar 02, 2012, 18:38:16 »
ute for hvor lenge?

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #346 på: Januar 02, 2012, 19:12:19 »
ute for hvor lenge?
2-4 uker ifølge lutv..

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #347 på: Januar 12, 2012, 16:41:05 »

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #348 på: Januar 12, 2012, 16:50:36 »
Snoddy spiller kanskje til helgen :)

http://www.leedsunited.com/news/20120112/snoddy-set-to-storm-the-palace_2247585_2574738
Ikke noe definitivt. Synes ikke vi bør presse han. Vi vant jo uten Snoddy mot Burnley.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #349 på: Januar 20, 2012, 15:24:29 »
Håper dette er vår nye kaptein!!
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #350 på: Januar 20, 2012, 16:18:21 »
Håper dette er vår nye kaptein!!

Lonergan er vår nye kaptein..

Snodgrass er nok ikke noe kapteinsemne...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #351 på: Januar 20, 2012, 16:45:09 »
Håper dette er vår nye kaptein!!

Lonergan er vår nye kaptein..

Snodgrass er nok ikke noe kapteinsemne...

Hvem har sagt det?

Paddy er vel i teorien vår kaptein, Lonergan har hatt bindet de siste kampene i fravær av Howson og Paddy (og Snoddy?), Snoddy fikk bindet mot Millwall.. Da er han definitivt et kapteinsemne, trenger ikke kun å ha det i kjeften. Lonergan er bra han, men jeg mener kapteinen bør være en utespiller.
KEEP FIGHTING!!

Hobben

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #352 på: Januar 20, 2012, 16:46:56 »
Håper dette er vår nye kaptein!!

Lonergan er vår nye kaptein..

Snodgrass er nok ikke noe kapteinsemne...

Hvem har sagt det?

Paddy er vel i teorien vår kaptein, Lonergan har hatt bindet de siste kampene i fravær av Howson og Paddy (og Snoddy?), Snoddy fikk bindet mot Millwall.. Da er han definitivt et kapteinsemne, trenger ikke kun å ha det i kjeften. Lonergan er bra han, men jeg mener kapteinen bør være en utespiller.

Kaptein... pff.. det er bare oppskryt :)
Rogaland Whites

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #353 på: Januar 20, 2012, 16:49:00 »
Håper dette er vår nye kaptein!!

Lonergan er vår nye kaptein..

Snodgrass er nok ikke noe kapteinsemne...

Hvem har sagt det?

Paddy er vel i teorien vår kaptein, Lonergan har hatt bindet de siste kampene i fravær av Howson og Paddy (og Snoddy?), Snoddy fikk bindet mot Millwall.. Da er han definitivt et kapteinsemne, trenger ikke kun å ha det i kjeften. Lonergan er bra han, men jeg mener kapteinen bør være en utespiller.

I mine øyne kan en keeper med gode lederegenskaper være vel så bra kaptein som en utespiller.  Mange gode keepre opp gjennom årene har vært kapteiner..

Andersen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #354 på: Januar 20, 2012, 16:57:34 »
I mine øyne er keepere som kapteiner like gode som en eventullt utespiller . Han kan ha godt blikk for spillet som lagkaptein ved at han er bakerste mann, og kan se hvordan laget fungerer fra der han står . HMMMM...... da skulle vi jo strengt tatt ikke behøvd å ha SG på sidelinja !  ::)

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #355 på: Januar 20, 2012, 20:25:49 »
I mine øyne er keepere som kapteiner like gode som en eventullt utespiller . Han kan ha godt blikk for spillet som lagkaptein ved at han er bakerste mann, og kan se hvordan laget fungerer fra der han står . HMMMM...... da skulle vi jo strengt tatt ikke behøvd å ha SG på sidelinja !  ::)

Dette er jo sant. Men grunnet din siste setning og smileyen bak den skjønner jeg ikke helt om hele innlegget er ironisk eller hva?

Cherry

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #356 på: Januar 20, 2012, 22:35:44 »
Snoddy blir jo solgt snart.... >:(  Kapteinen vår blir jo det..
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #357 på: Januar 20, 2012, 23:29:07 »
Skulle gjerne sett Snoddy som kaptein, eller en annen sentralt på banen, men det er visst Lonergan som har fått det vervet.

Andersen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #358 på: Januar 20, 2012, 23:37:26 »
Keeperen vår kan vel si i fra en ting eller to under kampen . Kan som sagt være en fordel å ha en keeper som kaptein .

Ferre

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #359 på: Januar 21, 2012, 17:00:29 »