Skrevet av Emne: Forventinger til kommende sesong  (Lest 12355 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sheridan

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #30 på: Juli 31, 2008, 22:39:38 »
Direkte opprykk.
Vi har lag til det!

Ferre

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #31 på: Juli 31, 2008, 22:42:12 »
Bare opprykk er godt nok i år. Vi har et ungt og spennende lag, med nesten dobbel dekning på alle plasser. Men sitter litt med samme følelse som Carl Fisker: er litt redd for at guttene ikke takler forventingspresset. Da er det opp til Macca å få det beste ut av spillerne.

agehvitstein

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #32 på: Juli 31, 2008, 22:48:50 »
Direkte opprykk, helt klart! Tror imidlertid vi havner bak Leicester.
 

vertigo

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #33 på: August 01, 2008, 07:48:46 »
Forventer direkte opprykk! Men det blir ingen "walk in the park". Vi kommer til å slite mot mange lag som legger seg bakpå, og som yter ekstra mot oss. Tror likevel over 46 kamper at vi er det beste laget. Er spent på om vi har spissene som leverer.
Nå kribler det uansett i magen. Har stålsatt meg, og er forberedt på en dårlig start.
 

PetterH

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #34 på: August 01, 2008, 08:38:25 »

Kun opprykk er godt nok denne sesongen.
Hvis dette ikke skjer denne sesongen,er jeg redd vi kommer til å råtne
fast i denne divisjonen.

Det beste og sikreste, er selvsagt direkte opprykk.
Men å vinne en playoff-finale,hadde nok gitt meg den optimale seiersfølelse.
 

Per-Stian

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #35 på: August 01, 2008, 13:40:22 »
Vi rykkjer direkte opp! Saa enkelt skal det vere :D Syns Macca har vist solide eigenskapar paa overgangsmarknaden hittil, saa dette lovar bra.

McVallister

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #36 på: August 01, 2008, 14:35:37 »
Dette går vegen! Vi rykker direkte opp med klar margin. Er bombesikker. Kan vedde både kone og hus på at vi går seirende ut av divisjonen. ;D

abbe

  • Gjest
Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #37 på: August 01, 2008, 15:16:43 »
Hvordan har våre antatt argeste konkurenter gjort det på overgansmarkedet?

pesi

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #38 på: August 01, 2008, 22:39:28 »
Forventingene er intet annet enn opprykk.
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

baste

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #39 på: August 01, 2008, 22:56:01 »
Vi har forsterket laget, med det som utgangspunkt tror jeg det blir 1 plass i serien.

D I R E K T E opprykk.............Ett krav, fra meg, Macca, spillerne selv...og alle som elsker LEEDS..

MARCHING ON

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #40 på: August 04, 2008, 12:28:09 »
August:
Relativt rolig oppstart, kun lørdagskamper i august (étt tirsdagsoppgjør i cupen), to hjemme og to borte.

Scunthorpe (b)
Oldham (h)
Yeovil (b)
Bristol R (h)

Scunthorpe United
De fleste lag som rykker ned fra CCC sliter. Riktignok rykket de opp fra L1 i 07/08, men det spørs om de klarer 'å ta nivået' med en gang, spesielt siden de møter et Leeds som pleier å gjøre dte bra i sesongpremieren...
Oldham Athletic
Play off contenders i fjor...
Yeovil Town
Nedre del av L1 i fjor...
Bristol Rovers
16.plass i fjor...

August
Jeg tror ikke vi begynner med kalassifre, men håper på en poengrik oppstart. Akkurat hva vi trenger for en suksessrik campaign :)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #41 på: August 04, 2008, 14:13:24 »
August:
Relativt rolig oppstart, kun lørdagskamper i august (étt tirsdagsoppgjør i cupen), to hjemme og to borte.

Scunthorpe (b)
Oldham (h)
Yeovil (b)
Bristol R (h)

Scunthorpe United
De fleste lag som rykker ned fra CCC sliter. Riktignok rykket de opp fra L1 i 07/08, men det spørs om de klarer 'å ta nivået' med en gang, spesielt siden de møter et Leeds som pleier å gjøre dte bra i sesongpremieren...
Oldham Athletic
Play off contenders i fjor...
Yeovil Town
Nedre del av L1 i fjor...
Bristol Rovers
16.plass i fjor...

August
Jeg tror ikke vi begynner med kalassifre, men håper på en poengrik oppstart. Akkurat hva vi trenger for en suksessrik campaign :)





Det blir vel ingen Estil-tråd fra deg denne sesongen da.  :)

auren

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #42 på: August 04, 2008, 14:16:36 »
August:
Relativt rolig oppstart, kun lørdagskamper i august (étt tirsdagsoppgjør i cupen), to hjemme og to borte.

Scunthorpe (b)
Oldham (h)
Yeovil (b)
Bristol R (h)

Scunthorpe United
De fleste lag som rykker ned fra CCC sliter. Riktignok rykket de opp fra L1 i 07/08, men det spørs om de klarer 'å ta nivået' med en gang, spesielt siden de møter et Leeds som pleier å gjøre dte bra i sesongpremieren...
Oldham Athletic
Play off contenders i fjor...
Yeovil Town
Nedre del av L1 i fjor...
Bristol Rovers
16.plass i fjor...

August
Jeg tror ikke vi begynner med kalassifre, men håper på en poengrik oppstart. Akkurat hva vi trenger for en suksessrik campaign :)





Synes vi bør kunne forvente 9-10 poeng de 4 første kampene. Begge hjemmekampene bør vinnes. Kan lett bli tap eller uavgjort mot Scunthorpe. Skal si meg godt fornøyd med 9-10 poeng.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #43 på: August 04, 2008, 14:20:37 »
allt annat än ett direktuppflytt ser jag som ett misslyckande, nu har vi haft en lugn sommar och har kunnat stärka eller bredda truppen lite, trots förra årets sommarturbulens hade vi gått upp om vi inte drabbats av -15
 

berlin

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #44 på: August 04, 2008, 14:29:25 »
Basert på tabellen for de siste 6 sesonger, trenger vi 85 poeng for å rykke direkte opp.
I fjor klarte vi 91 poeng, så målsettingen bør være 90 poeng.

Hadde vært deilig å slippe neglebiting på slutten av sesongen for en gangs skyld ( 3 sesonger på rad med nervøsitet: play-off, nedrykk, play-off)

Men det skal spilles 46 kamper først. Er ikk interessert i noe cup-eventyr i de "store" cupene,
og malingskøppen er jo bare så tullete.

Wannabe

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #45 på: August 04, 2008, 14:58:31 »
Men det skal spilles 46 kamper først. Er ikk interessert i noe cup-eventyr i de "store" cupene,
og malingskøppen er jo bare så tullete.
Kan vel ikke helt underskrive dette, jeg sier gjerne "ja takk, begge deler" jeg, fordi vi her ikke er i en situasjon hvor det ene utelukker det andre. Men bytte bort et opprykk i serien vil vel aldri være noen aktuell "deal"...

MOT
 

TK20

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #46 på: August 04, 2008, 17:14:50 »
Er ikk interessert i noe cup-eventyr i de "store" cupene,
og malingskøppen er jo bare så tullete.

Enig i at cup-eventyr stiller milevis bak i køen, men vi må bruke cupene for alt de er verdt når det gjelder kamptrening. Vi har en stor stall med ligaen beste benk (?), og malingscupen er verdifull for spillere som Gardner, Bayly, Sweeney, Parker og Martin (for å nevne noen). Merk at jeg ikke nevner Delph her, da jeg tror han spiller seg inn i den sentrale midtbanekampen sammen med Howson, Prutton og Douglas.

Ser helst at vi kjører et reservelag til å begynne med i JPT og ligacupen, for så å heve nivået senere skulle vi nå langt.

Spilles finalen i JPT på Wembley? I så fall er det jo knallgod motivasjon, og verdifull erfaring skulle play-off finale bli en realitet.

Roy

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #47 på: August 04, 2008, 17:33:25 »
Leeds sine prestasjoner i cupene de siste årene tilsier vel at vi kan stille med hvilket lag vi vil - vi ryker tidlig anyway  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #48 på: August 04, 2008, 17:38:11 »
I fotball er det viktig å vinne kamper og skape ein vinnerkultur, difor meiner eg at Leeds United må satse alt på å vinne alle fotballkamper de spiller.

Cup eller liga, same shit - VINN!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #49 på: August 04, 2008, 17:48:19 »
Det blir vel ingen Estil-tråd fra deg denne sesongen da.  :)

Nå må du huske at det ikke var jeg som hverken kom med idéen, opprettet tråden, eller for den del 'stod for originalen' ala Frode selv) :)
Jeg bare sørget for å oppdatere jeg :)


Men ja, kanskje vi skal 'ta en Leeds' denne sesongen istedet...
(gå ut i hundre & bare øke etterhvert...
ikke noen umulig tanke, men det krever flyt i starten...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #50 på: August 05, 2008, 18:29:04 »
"But I feel we have, finally, reached a time where the oil tanker has started to turn round. It is a fresh start."

- MACCA

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3935560,00.html
« Siste redigering: August 05, 2008, 18:31:28 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #51 på: August 05, 2008, 21:26:51 »
Lyt berre elska Mac. Han har verkeleg gjedd meg håp :)

klasse, tilsynelatane smart, samt han er ein gamal Leeds-stjerna som har fått oss opp før.


Av uttalelsane eg har høyrt av han, verkar han som ein... hmm... ambisiøs, dog jordnær... smarting! :)

lojosang

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #52 på: August 06, 2008, 00:33:59 »
Målet MÃ… være å gjøre det bedre enn i fjor. Altså mer enn 91 poeng. Kan ikke satse på stagnasjon! Jeg forventer og krever opprykk i år.
- Leif Olav

TK20

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #53 på: August 06, 2008, 11:56:08 »
Målet MÃ… være å gjøre det bedre enn i fjor. Altså mer enn 91 poeng. Kan ikke satse på stagnasjon! Jeg forventer og krever opprykk i år.

Kan vi klare over 100 poeng mon tro? Det må jo i så fall være tett opp i mot en slags rekord?

Allanclarke

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #54 på: August 06, 2008, 13:08:59 »
Forventer direkte opprykk!! Alt annet er katastrofe. Orker ikke mere Play-Off nå.
Men har så alt for ofte blitt enormt skuffet etter store forhåpninger,så tør nesten ikke å håpe på noe.

Trond90

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #55 på: August 06, 2008, 14:03:17 »
Denne sesongen så skal vi få oppleve GULL, selv om det er league one, så skal vi få oppleve GULL! Dette blir vår sesong! WE ARE LEEDS!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

jaho

  • Gjest
Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #56 på: August 06, 2008, 19:17:12 »
Lyt berre elska Mac. Han har verkeleg gjedd meg håp :)

klasse, tilsynelatane smart, samt han er ein gamal Leeds-stjerna som har fått oss opp før.


Av uttalelsane eg har høyrt av han, verkar han som ein... hmm... ambisiøs, dog jordnær... smarting! :)

Mener å huske at vi kjøpte Macca fra Leicester etter at vi rykket opp..

75 SOLLI

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #57 på: August 23, 2008, 01:18:30 »
Basert på tabellen for de siste 6 sesonger, trenger vi 85 poeng for å rykke direkte opp.
I fjor klarte vi 91 poeng, så målsettingen bør være 90 poeng.

Hadde vært deilig å slippe neglebiting på slutten av sesongen for en gangs skyld ( 3 sesonger på rad med nervøsitet: play-off, nedrykk, play-off)

Men det skal spilles 46 kamper først. Er ikk interessert i noe cup-eventyr i de "store" cupene,
og malingskøppen er jo bare så tullete.

90 bør være en klart mål! (Håper på 100)  ;D
Jeg synes det er litt hærlig med spenning. Litt "kjedelig" å vinne ligaen til påske.......
Ligacupen hadde vært gøy å gjort det godt i, men vi er nok ikke godt nok til å nå helt til topps.
Malingscupen "bør" vi vinne, men betyr lite......

75 SOLLI

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #58 på: August 23, 2008, 01:25:20 »
Er ikk interessert i noe cup-eventyr i de "store" cupene,
og malingskøppen er jo bare så tullete.

Enig i at cup-eventyr stiller milevis bak i køen, men vi må bruke cupene for alt de er verdt når det gjelder kamptrening. Vi har en stor stall med ligaen beste benk (?), og malingscupen er verdifull for spillere som Gardner, Bayly, Sweeney, Parker og Martin (for å nevne noen). Merk at jeg ikke nevner Delph her, da jeg tror han spiller seg inn i den sentrale midtbanekampen sammen med Howson, Prutton og Douglas.

Ser helst at vi kjører et reservelag til å begynne med i JPT og ligacupen, for så å heve nivået senere skulle vi nå langt.

Spilles finalen i JPT på Wembley? I så fall er det jo knallgod motivasjon, og verdifull erfaring skulle play-off finale bli en realitet.

Ja, finalen spilles på Wembley 5.april 2009 (PS: Hotell er booket Torgeir)  ;D  ;D  ;D

Klausen

Sv: Forventinger til kommende sesong
« Svar #59 på: August 23, 2008, 16:01:12 »
Er ikk interessert i noe cup-eventyr i de "store" cupene,
og malingskøppen er jo bare så tullete.

Enig i at cup-eventyr stiller milevis bak i køen, men vi må bruke cupene for alt de er verdt når det gjelder kamptrening. Vi har en stor stall med ligaen beste benk (?), og malingscupen er verdifull for spillere som Gardner, Bayly, Sweeney, Parker og Martin (for å nevne noen). Merk at jeg ikke nevner Delph her, da jeg tror han spiller seg inn i den sentrale midtbanekampen sammen med Howson, Prutton og Douglas.

Ser helst at vi kjører et reservelag til å begynne med i JPT og ligacupen, for så å heve nivået senere skulle vi nå langt.

Spilles finalen i JPT på Wembley? I så fall er det jo knallgod motivasjon, og verdifull erfaring skulle play-off finale bli en realitet.

Ja, finalen spilles på Wembley 5.april 2009 (PS: Hotell er booket Torgeir)  ;D  ;D  ;D

Har kjøpt nye sko Trond, så da kan jeg vel campe på gulvet deres? ;D ;D ;)