Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Luciano Becchio  (Lest 302909 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #30 på: August 01, 2008, 18:41:10 »
Spanande spanande :)

Sheridan

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #31 på: August 01, 2008, 21:43:59 »
Her blir det scoringer i bøtter og spann!
Tipper både han og Beks begge putter 20 før sesongen er omme.
Spør ikke hvorfor!
Det er bare noe med det gliset til Macca!  ;D

Denne sesongen vinner vi divisjonen!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #32 på: August 01, 2008, 23:26:04 »
...
Roald er etter sigende rimelig stresset for tiden, så en skal ikke se bort ifra at han 'gjør en Kandol'  :)
....


Way off topic - men den kommentaren hans om at 'kontraktsforhandlinger må videoovervåkes' kan bli en klassiker!  Skjønt - når det gjelder kontraktsforhandlinger med Lyn-spillere hadde det kanskje ikke vært så dumt....  ;)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

leeds-4-eva

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #33 på: August 03, 2008, 00:30:30 »
Håper dette ikke er det som regel vil være, nemlig et bomskudd.

En argentiner som vil spille i League 1 i England, det høres meget rart ut at samtdig er god da. ???
 

baste

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #34 på: August 03, 2008, 10:47:54 »
Håper dette ikke er det som regel vil være, nemlig et bomskudd.

En argentiner som vil spille i League 1 i England, det høres meget rart ut at samtdig er god da. ???

Og I B/G har man en Brasilianer..som i fjor spilte i Adecco....God, sterk, målfarlig spiller...Finnes sikkert mange av dem....man må bare våge å gi spillerne tillit..Bengt Sæthernes fikk beskjed om at han kunne legge skoen på hylla, så dårlig som han var...Han gikk til B/G, fikk tillitt...og jammen ble det ikke fotballspiller av han og.....Håper og tror Macca vet hva han gjør, nå han gir en 3 års kontrakt til Becchio

Sydhagen

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #35 på: August 03, 2008, 13:03:22 »
kvifor spilte ikke becchio igår..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Klausen

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #36 på: August 03, 2008, 14:05:24 »
Han skadet seg på fredag. Ingenting alvorlig i følge Macca, men de ville ikke risikere noe.

75 SOLLI

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #37 på: August 03, 2008, 15:11:19 »
Jeg tror Becchio kan bli årets spiller for oss denne sesongen! Men da skal han jaggu være god om han skal bli bedre enn blandt annet Howson....  ;D

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #38 på: August 10, 2008, 23:10:04 »
10  LUCIANO BECCHIO 




Fullt navn: Luciano Héctor Becchio
Født: 28. desember 1983
Fødested: Córdoba, Argentina
Nasjon: Argentina
Posisjon: Spiss
Overgangssum: Gratis
Underskrev: 31. juli 2008
Tidligere klubber: Boca Juniors, Mallorca, Murcia,
 Terrassa (lån), Barcelona, Merida (lån)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #39 på: Oktober 23, 2008, 11:18:23 »
Denne mannen er rett og slett ett funn.....e vannvittig kuult å ha en argentiner på Leeds,og han kan vel nesten sammenlignes med mario kempes etterhvert 8)

Becchio har nesten alt,og virker til å tilpasse seg england bedre hver uke.....og for en arbeidsmoral 8)
...eg går rundt å nynner og skriker på operasangen om becchio hele uken ;D

Sterland

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #40 på: Oktober 23, 2008, 11:46:53 »
Han er slett ikke værst til å være Leeds' dårligste spiss gjennom alle tider, som jeg registrerte at en eller annen på forumet karakteriserte han som..

Budda

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #41 på: Oktober 23, 2008, 11:51:05 »
Han er slett ikke værst til å være Leeds' dårligste spiss gjennom alle tider, som jeg registrerte at en eller annen på forumet karakteriserte han som..

Hehe, er det sant? Når og hvem sa det? Han burde krype på alle fire og be om tilgivelse
Endre

baste

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #42 på: Oktober 23, 2008, 12:22:45 »
Håper dette ikke er det som regel vil være, nemlig et bomskudd.

En argentiner som vil spille i League 1 i England, det høres meget rart ut at samtdig er god da. ???

Og I B/G har man en Brasilianer..som i fjor spilte i Adecco....God, sterk, målfarlig spiller...Finnes sikkert mange av dem....man må bare våge å gi spillerne tillit..Bengt Sæthernes fikk beskjed om at han kunne legge skoen på hylla, så dårlig som han var...Han gikk til B/G, fikk tillitt...og jammen ble det ikke fotballspiller av han og.....Håper og tror Macca vet hva han gjør, nå han gir en 3 års kontrakt til Becchio

Kan vel si; hva sa jeg ? Nr 10 Becchio drakten fikk jeg for godt over 1mnd siden....angrer ikke på det kjøpet..
Tror Becchio blir bedre og bedre...dvs at han blir med oss helt opp til PL....Som andre her på forumet...synes det er morsomt med en Argentiner....som lykkes i Leeds United

LeifMorten

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #43 på: Oktober 23, 2008, 13:36:32 »
Blir helt sikkert et salgsobjekt i løper av sesongen dersom han fortsetter slik.
 

baste

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #44 på: Oktober 23, 2008, 15:29:26 »
Blir helt sikkert et salgsobjekt i løper av sesongen dersom han fortsetter slik.

Rigth....man klarer alltid å hoste opp noe negativt..Becchio blir i Leeds...slik som Radebe ble...En spiller som kommer til å si at Leeds satset på han, derfor ønsker han å gi noe tilbake.....

M O T

berlin

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #45 på: Oktober 23, 2008, 15:50:46 »
Blir helt sikkert et salgsobjekt i løper av sesongen dersom han fortsetter slik.

Rigth....man klarer alltid å hoste opp noe negativt..Becchio blir i Leeds...slik som Radebe ble...En spiller som kommer til å si at Leeds satset på han, derfor ønsker han å gi noe tilbake.....

M O T

Hjertens enig, baste!  :)

Så fort en av våre spillere utmerker seg, hva gjelder Beckford, Delph eller Becchio,
så vil de bli solgt ( pga Bates eller andre ting )
Er ikke det en vel negativ innstilling? Hvis vi ikke rykker opp, så kan jeg si meg enig når våren kommer at jeg er redd for at de kan blir solgt.
Men hvis vi rykker opp, hva da? Ã… spille fast på CCC-laget og den gamle storheten Leeds United,
med over 30.000 tilskuere i snitt, må da være minst like fristende som å slite benken i Wigan eller Spurs.
Hva gjelder lønn, så tror jeg ikke de eksploderer i Leeds i CCC, men antar at de både opererer med bonus ved opprykk, og en passende lønnsøkning som samsvarer med økende omsetning og inntekter i CCC.

Så til Becchio. Det som overrasker meg mest positivt er hvordan hans hardtarbeidende innsats blir trukket frem som en av hans styrker. Det var ikke den delen jeg hadde ventet meg skulle være mest(?) fremtedende hos en argentiner.

Dennis

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #46 på: Oktober 23, 2008, 15:53:41 »
En ting til som er vesentlig, er at Bates ikke lenger er nødt til å selge så fort det dukker opp et ok tilbud. Inntil forrige sommer var vi presset av gjeld, og måtte la spillere gå for å betale kreditorene. Så denne siden av Bates har vi kun sett i Leeds i et års tid, og vi har ikke mistet mange av våre profiler det siste året, har vi vel?
Marching on together!

LeifMorten

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #47 på: Oktober 23, 2008, 20:30:51 »
Håper selvsagt at Becchio ikke blir solgt. Men dersom han fortsetter å score mål på dette nivået vil det sikkert bli vurdert av andre klubber i de to øverste divisjonene. Måljegere er bestandig etterjaktet, uansett nivået dem spiller på.
Men som sagt jeg håper at han blir i klubben lenge og at han scorer massevis av mål i CCC neste sesong og i Premier League deretter.
 

flynn

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #48 på: Oktober 23, 2008, 21:36:11 »
Synes det er fint om vi har 16 heite salgsobjekter i Januar jeg!

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #49 på: Oktober 23, 2008, 21:37:06 »
Synes det er fint om vi har 16 heite salgsobjekter i Januar jeg!



Er jo det :)
(bare de ikke selges)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #50 på: Oktober 24, 2008, 14:25:27 »
At klubben har spillere som andre (bedre lag >:() vil ha er jo bare positivt. Det betyr at man lykkes med arbeidet i klubben. Kjøp og salg hører nå en gang fotballens hverdag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #51 på: Oktober 24, 2008, 14:25:58 »
Becchio er bra han, men jeg kan ikke se ham for meg i PL, ikke på noen måte. Han er ikke dødlig nok foran målet og heller ikke presis nok i avleveringer. Hans store styrke er ballbesittelse og det er gull verd for dagens Leeds-lag.......selv om resten av laget gir bort ballen med sløyfe på i hver eneste kamp!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #52 på: Oktober 24, 2008, 14:29:22 »
Harmonien i laget virker meget bra om dagen, dog noe usikker ift forsvaret vårt - der er det litt og jobbe med.
Men Becchio........GLIMRENDE "KJØP" ;)  UTFYLLER BECKFORD GODT, OG BEDRE BLIR DET!
 

RoarG

Sv: Ny spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #53 på: Oktober 24, 2008, 14:31:42 »
De to Becksene har gjort sine saker bra, de. Får vi tettet til bakover blir det 1. plass.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

bwirum

Sv:Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #54 på: August 03, 2010, 08:49:33 »
I motsetning til visse rykter så vil Grayson og klubben veldig gjerne forlenge kontrakten med Luciano:
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-boss-is.6453184.jp?

Gjenopptakelse av forhandlinger er satt til september. I tillegg er det flere av de andre med utløpende kontrakter som ønskes med videre på nye kontrakter.

I artikkelen nevnes Neil Kilkenny, Patrick Kisnorbo, Bradley Johnson og Richard Naylor som spillere på utgående kontrakter, i tillegg til Becchio, og jeg for min del ser helst at de får banka nye kontrakter med i alle fall Paddy, Johnson og Naylor. Kilkenny og for så vidt, men jeg skal like å se hvordan han gjør seg i NpC først.

PS. Kanskje en mod kan endre trådtittel?
« Siste redigering: August 03, 2010, 11:27:06 av Asbjørn »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Papi

Sv:Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #55 på: August 03, 2010, 19:05:00 »
I motsetning til visse rykter så vil Grayson og klubben veldig gjerne forlenge kontrakten med Luciano:
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-boss-is.6453184.jp?

Gjenopptakelse av forhandlinger er satt til september. I tillegg er det flere av de andre med utløpende kontrakter som ønskes med videre på nye kontrakter.

I artikkelen nevnes Neil Kilkenny, Patrick Kisnorbo, Bradley Johnson og Richard Naylor som spillere på utgående kontrakter, i tillegg til Becchio, og jeg for min del ser helst at de får banka nye kontrakter med i alle fall Paddy, Johnson og Naylor. Kilkenny og for så vidt, men jeg skal like å se hvordan han gjør seg i NpC først.

PS. Kanskje en mod kan endre trådtittel?

Kilkenny er etter min mening den beste midtbanespilleren vi har p.t. så han bør signeres videre.
Ganske sikkert han kommer mer til sin rett i år kontra i fjor.
Kisnorbo, Becchio og Johnson får nok også tilbud om ny kontrakt.
Naylor blir ikkje akkurat yngre, så spennende og se kva vi gjør der.

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Kickthemdown

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #56 på: August 27, 2010, 18:13:17 »
Ett år igjen av kontrakten og Celtic er visstnok interessert for en mill pund. Er dette slutten for Becchio? Paynter kan fort plassere Becchio på benken etterhvert, like greit og cashe inn nå?  :-\

johnny gangster

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #57 på: August 27, 2010, 18:15:43 »
Ett år igjen av kontrakten og Celtic er visstnok interessert for en mill pund. Er dette slutten for Becchio? Paynter kan fort plassere Becchio på benken etterhvert, like greit og cashe inn nå?  :-\

IKKJE SELG BECCHIO!!!!

Ein av mine absolutt favorittar i Leeds drakten.

Emmery

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #58 på: August 27, 2010, 18:36:08 »
Ett år igjen av kontrakten og Celtic er visstnok interessert for en mill pund. Er dette slutten for Becchio? Paynter kan fort plassere Becchio på benken etterhvert, like greit og cashe inn nå?  :-\

IKKJE SELG BECCHIO!!!!

Ein av mine absolutt favorittar i Leeds drakten.


Helt enig! Håper virkelig kontrakten blir forlenget!

Hobben

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #59 på: August 27, 2010, 18:43:42 »
Ett år igjen av kontrakten og Celtic er visstnok interessert for en mill pund. Er dette slutten for Becchio? Paynter kan fort plassere Becchio på benken etterhvert, like greit og cashe inn nå?  :-\

IKKJE SELG BECCHIO!!!!

Ein av mine absolutt favorittar i Leeds drakten.


Helt enig! Håper virkelig kontrakten blir forlenget!

Selger vi Becciho skal jeg skyte Bates !
Rogaland Whites