Skrevet av Emne: Litt spm rundt LUTV..  (Lest 3872 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SupALeedS

Litt spm rundt LUTV..
« på: August 02, 2008, 13:57:42 »
Hei alle kjære Leeds fans! Nå er det bare en kamp igjen, så starter alvoret for fullt igjen, og gjett om jeg er spent og nervøs foran denne sesongen. Jeg synes Macca har vært smart på overgangsmarkedet, hentet talenter, til rutinerte "bærebjelker" som skal få skuta opp der dem hører hjemme nemmelig i Pl. Meeeen til en annen sak, hvordan fungerer egentlig Lutv, står at man kan betale for 4.99 pund i måneden, det blir vel snaue 50 kr for oss? Det jeg lurer på er om det blir trekt direkte fra kontoen? Og fungerer det bra? Tenkte å sette meg ned å se mitt kjære leeds i dag, så hadde vært fint om noen hadde satt av et sekund og forklart meg litt hvordan det fungerer:)


MOT! I år kommer vi til å se et slagkraftig leeds lag som er sultne som ulver!!!!
Alex

Stifler

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #1 på: August 02, 2008, 14:09:51 »
LUTV har nettopp blitt "fikset opp" og funker utrolig bra:)

Highlights får du allrede neste dag sammen med intervjuer :)

men betaling vet jeg ikke mye om
-Nr 2 er den første taperen-

Erik_

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #2 på: August 02, 2008, 15:25:50 »
Betaling foregår slik at du blir trekt en gang i måneden (for deg blir det da den 2. hver måned), eller betaler fullpris for et år av gangen som samlet er litt billigere. Selv betaler jeg hver måned.

For å stoppe betaling og tilgang til LUTV må du sende mail til support en måned i forveien, før det blir gjeldende.

LUTV er absolutt å anbefale, og et must for enhver nordmann, svenske, danske eller hva det måtte være.

Dennis

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #3 på: August 02, 2008, 16:04:36 »
Det er bare å bestille LUTV, et absolutt must!

Ingenting å utsette og nå er det nye klipp og intervjuer nesten daglig!  :D
Marching on together!

Svend Anders

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #4 på: August 02, 2008, 16:15:46 »
Du kan velge mellom månedlig trekk og å betale ett beløp for det kommende året (noe billigere).

Designmessig har de pussa skikkelig opp, og innholdsmessig trappes tilbudet ytterligere opp. Jeg skal ha med studieklassen jeg går i på omvisning i lokalene i september, blir veldig spennende å se det nye studio'et, osv.

SA

Roy

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #5 på: August 05, 2008, 11:09:06 »
Noen som vet når vi får "svarte skjermer" vi som hadde LUTV forrige sesong? Skulle bestille nytt abo. i dag, men hjemmesiden var nede.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

lojosang

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #6 på: August 05, 2008, 11:12:10 »
Jeg har fått mail om å gi beskjed om informasjonen de har ikke er korrekt FØR de automatisk trekker meg for årets abonnement.
- Leif Olav

Fripp

  • Gjest
Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #7 på: August 05, 2008, 14:12:07 »
Er man forsatt nødt til å bruke real-player, eller fungere det med andre kilder?

TK20

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #8 på: August 05, 2008, 14:17:55 »
Er man forsatt nødt til å bruke real-player, eller fungere det med andre kilder?

Funker fint uten RealPlayer. Jeg har avinstallert denne totalt. Det er Windows Media som gjelder, en total forbedring.

Roy

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #9 på: August 05, 2008, 14:52:36 »
Jeg har fått mail om å gi beskjed om informasjonen de har ikke er korrekt FØR de automatisk trekker meg for årets abonnement.

Ok. Har ikke hørt en lyd fra Bates  ::)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

abbe

  • Gjest
Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #10 på: August 05, 2008, 16:57:05 »
Er man forsatt nødt til å bruke real-player, eller fungere det med andre kilder?

Funker fint uten RealPlayer. Jeg har avinstallert denne totalt. Det er Windows Media som gjelder, en total forbedring.

Betyr det at vi Mac brukere må bli Cheltenham supportere?

Erik_

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #11 på: August 05, 2008, 17:05:31 »
Er man forsatt nødt til å bruke real-player, eller fungere det med andre kilder?

Funker fint uten RealPlayer. Jeg har avinstallert denne totalt. Det er Windows Media som gjelder, en total forbedring.

Betyr det at vi Mac brukere må bli Cheltenham supportere?
Skjønner ikke hvordan det skal hjelpe deg når det gjelder LUTV. ;)

Funker nok fint med Real Player også.

TK20

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #12 på: August 05, 2008, 17:22:35 »
Er man forsatt nødt til å bruke real-player, eller fungere det med andre kilder?

Funker fint uten RealPlayer. Jeg har avinstallert denne totalt. Det er Windows Media som gjelder, en total forbedring.

Betyr det at vi Mac brukere må bli Cheltenham supportere?

Windows Media er bare kodeken, den funker på mac også. Hva slags avspiller som brukes på mac vet jeg ikke, men det er garantert ikke RealPlayer.

Killa

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #13 på: August 11, 2008, 13:38:53 »
Kanskje et dumt spørsmål, men prøver lell....:

Kommer det til å bli noen direktesendte kamper på LUTV utover i sesongen? Altså ikke bare med radiolyd men også levende bilder?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #14 på: August 11, 2008, 14:25:25 »
Kanskje et dumt spørsmål, men prøver lell....:

Kommer det til å bli noen direktesendte kamper på LUTV utover i sesongen? Altså ikke bare med radiolyd men også levende bilder?

Forrige sesong ble vel (stort sett) alle hjemmekampene til reservene vist direkte. Kampstart kl 1500 tirsdager, ikke sjelden...

I tillegg fikk vi vel se noen privatkamper av førstelaget...

Så jeg tipper svaret er ja   :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #15 på: August 11, 2008, 14:28:45 »
Kanskje et dumt spørsmål, men prøver lell....:

Kommer det til å bli noen direktesendte kamper på LUTV utover i sesongen? Altså ikke bare med radiolyd men også levende bilder?

Regner med at reservelaget sine hjemmekamper vil gå live, i år som ifjor.  :)

Liga- og cupkamper er det jo spesielle TV avtaler knyttet til, og de vil garantert ikke gå LIVE på klubbens egen TV kanal.  :-\
Jon R.

Torpe-do

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #16 på: August 16, 2008, 15:21:38 »
Har nå kjøpt meg eit halvt års abbonement hjå LUTV. Men det står at eg lyt oppdatera lesaren min, elles får eg ikkje spelt av. Når eg prøvar å oppdatere, "får eg ikkje tilgang til filen". Nokon som har hatt same problem?

Når eg prøvar å oppdatere mediaspelaren direkte gjennom programmet, kjem det at eg har den nyaste versjonen.

Firewall skal ikkje vere på, etter mitt skjønn.

Hjelp hadde sanneleg gjort seg ;)

HåvardK

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #17 på: August 16, 2008, 15:40:20 »
Du har selvsagt RealPlayer?

Torpe-do

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #18 på: August 16, 2008, 15:47:19 »
nei :)

skal skaffe det nå, hehe

Leedsfan

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #19 på: August 16, 2008, 15:59:04 »
Sender de hele kampen på LUTV i dag? Har fine bilder her jeg sitter!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SveinArve

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #20 på: August 26, 2008, 23:14:28 »
Prøver å abbonere et årsabbonnement, men får ikkje til med betaling. Når jeg trykker på subscribe på slutten, så kommer det tilbake til sida før. Der man skal sette inn kortnr osv... Ser ikkje nokke feilmelding.

Noen som kan hjelpe meg? Er veldig klar for å se CP-måla no:)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sleivind

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #21 på: August 27, 2008, 08:52:11 »
Du har selvsagt RealPlayer?


De bruker ikke RealPlayer lenger, så det kan du bare kvitte deg med. Nå er det mediaplayer som gjelder!

R - R

Sv: Litt spm rundt LUTV..
« Svar #22 på: September 11, 2008, 22:03:11 »
Er sjølv ny kunde hos LUTV i år, og er meget fornøgd. Får ein heilt anna innsikt i kva som skjer i klubben. Foruten å kunne høyre kampane, får ein sjå eit lengre kampreferat frå kvar kamp, intervju og pressekonferansar. Sit sjølv og ser/høyrer på "An audience with Lorimer" akkurat no, og heile kampane mot Crewe og Bristol Rovers ligg no ute som ein kan sjå.

Kort sagt, eit meget bra produkt som blir oppdatert kvar dag, med minimum 10-15 min kvar dag med nye klipp.
- Rune