Skrevet av Emne: Carling Cup - 3.runde  (Lest 8412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wannabe

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #30 på: August 30, 2008, 12:44:45 »
Scum hjemme.

Drømmen for meg hadde da vært å stille med C-laget, og ny bunnrekord i antall fremmøtte ble satt: F.eks 4786, hvorav mesteparten Scum-fans.

Bare for å fortelle de at vi tar ganske lett på oppgaven.


Marerittet for meg hadde vært å stille med A-laget vår mot Scums F-lag, og at vi foran 40.000 tilskuere på ER hadde tapt 0-5.
Støttes! Du kan få sagt det! Nå er det ganske ekstreme situasjoner du beskriver riktignok, husk vi fortutsetter jo også at kloden skal bestå nogenlunde slik den er helt frem til 3. runde. Ikke engang det er eksakt 100% sikkert...

MOT
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #31 på: August 30, 2008, 12:55:35 »
Synes det hadde vært moro å få Rotherham jeg.

Gode Yorkshirenaboer, og faktisk det eneste laget fra League 2 som er igjen i turneringen.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lowfields

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #32 på: August 30, 2008, 13:19:13 »
Leeds - Hartlepool
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Fripp

  • Gjest
Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #33 på: August 30, 2008, 13:19:26 »
Hartlepool hjemme :D

Wannabe

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #34 på: August 30, 2008, 13:23:02 »
Arsenal v Sheff Utd
Brighton or Man City v Derby
Burnley v Fulham

Portsmouth v Chelsea
Blackburn v Everton

Rotherham v Southampton

Swansea v Cardiff
Ipswich v Wigan

Stoke v Reading
Leeds v Hartlepool

Watford v West Ham
Man Utd v Middlesbrough

Liverpool v Crewe
Aston Villa v QPR

Sunderland v Northampton
Newcastle v Tottenham

 - OK gråter ikke  ;)
 

Per-Stian

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #35 på: August 30, 2008, 13:26:39 »
Dette var midt i blinken! Som eg skreiv igår, så håpa eg på eit lag vi skal ha gode sjansar for å slå. Eg ønskjer å kome lengst mogleg i denne cupen og heller invitere "the big shots" seinare i turneringa.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #36 på: August 30, 2008, 13:29:03 »


 - OK gråter ikke  ;)

...vi kunne nok knapt ha fått enklere motstand (& i tillegg hjemmekamp).
Men historien har jo vist at dette ikke er synonymt med å gå videre. Vi får nå se... 
Skulle jo tro at Leeds blir blant de siste 16 i cupen, og da er det jo bare tre kamper igjen til Wembley :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #37 på: August 30, 2008, 13:34:34 »
Vinner vi den, så er vi i fjerde runde. Og det blir i så tilfelle for første gang siden 01/02 sesongen!
« Siste redigering: August 30, 2008, 13:36:59 av Sleivind »

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #38 på: August 30, 2008, 14:07:43 »
Yeah!! Hartlepool skal bli slått, av Leeds United!   Leeds skal til 4 runde i cupen :D

sportcarl1

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #39 på: August 30, 2008, 14:11:11 »
Arsenal v Sheff Utd
Brighton or Man City v Derby
Burnley v Fulham

Portsmouth v Chelsea
Blackburn v Everton

Rotherham v Southampton

Swansea v Cardiff
Ipswich v Wigan

Stoke v Reading
Leeds v Hartlepool

Watford v West Ham
Man Utd v Middlesbrough

Liverpool v Crewe
Aston Villa v QPR

Sunderland v Northampton
Newcastle v Tottenham

 - OK gråter ikke  ;)
drömlottning, och minst 4 bra PL-lag kommer att åka ut i denna omgången
 

samadhi

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #40 på: August 30, 2008, 14:13:45 »
En god trekning.

For å være fornøyde måtte vi enten få kamp mot ett PL lag eller hjemme mot ett dårlig lag, og vi fikk altså det siste.

Det verste ville være bortekamp mot f.eks Burnely - uintressant lag og sannsynligvis utslått!
marching on together,
derudaf forever...

JanPSyse

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #41 på: August 30, 2008, 14:57:35 »
Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nå er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi går videre).

Men men, vi tar hvem som helst i år. Ã… vinne 2-1 mot SCUM på Gamletrafford blir bra det.

Da blir det grining i Lancashire
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

tori_no

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #42 på: August 30, 2008, 15:05:47 »
Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nå er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi går videre).

Men men, vi tar hvem som helst i år. Ã… vinne 2-1 mot SCUM på Gamletrafford blir bra det.

Da blir det grining i Lancashire

Trekkes ikke cupen i England etter prinsippet om først ut av hatten får hjemmekamp?
 

Tom S

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #43 på: August 30, 2008, 15:18:47 »
God trekning, dette bør gi avansement.
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #44 på: August 30, 2008, 15:58:25 »
Dette blir spennende!  :)

75 SOLLI

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #45 på: August 30, 2008, 22:23:30 »
Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nå er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi går videre).

Men men, vi tar hvem som helst i år. Ã… vinne 2-1 mot SCUM på Gamletrafford blir bra det.

Da blir det grining i Lancashire

I motsetning til Norge, så er det trekning i England. Første laget ut av "hatten" får hjemmebane, så vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley!

PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM)  ;)

Tom S

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #46 på: August 30, 2008, 22:46:01 »
Vi håper på bortekamper, heime har vi jo komplekser....


Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nå er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi går videre).

Men men, vi tar hvem som helst i år. Ã… vinne 2-1 mot SCUM på Gamletrafford blir bra det.

Da blir det grining i Lancashire

I motsetning til Norge, så er det trekning i England. Første laget ut av "hatten" får hjemmebane, så vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley!

PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM)  ;)
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #47 på: August 31, 2008, 16:12:06 »
Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nå er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi går videre).

Men men, vi tar hvem som helst i år. Ã… vinne 2-1 mot SCUM på Gamletrafford blir bra det.

Da blir det grining i Lancashire

I motsetning til Norge, så er det trekning i England. Første laget ut av "hatten" får hjemmebane, så vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley!

PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM)  ;)

Det er riktig at det er tilfeldigheter som avgjør hjemmebane, i hvertfall i Carling Cup, 75 SOLLI!

( Antar at 75 står for ditt fødselsår, Solli? Ikke 28.mai 1975 vel? Det er jo WACCOE datoen )

Det er lett å huske for meg, fordi jeg husker godt sesongen 2002/03, da vi ble slått ut av Sheffield United i begge cuper. Det som er ytterst spesielt, og tilfeldig er at Sheff U kom til semifinalen i både Carling Cup og FA-cupen den sesongen med kun hjemmekamper på veien.

I FA-cupen ble det slått 1-0 av Arsenal på Old Trafford (nøytral) i semifinalen. Før det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 3, 4, 5 og kvartfinalen hvor de slo Leeds 1-0.

I Carling Cup ble de slått av Liverpool i semifinalen over 2 kamper ( hjemme og bortekamp). Før det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 1, 2, 3 (hvor de slo Leeds 2-1), 4 og 5 runde.

Rett og slett utrolig!

Den sesongen tapte de også play-off finalen om opprykk fra League 1 til CCC mot Wolves.

For de som er overtroiske, spilte Sheff U altså i League 1 (nivå 3) det året. Kan vi overgår Sheff U
i årets sesong når det gjelder denne statistikken, d.v.s komme til finalen i CC og FA-cupen (og vinne de)
+ opprykk til CCC. Kunne smakt godt det. Så kan de PL-tullingene kjempe om 5.plass og UEFA-cup plass,
mens vi er automatisk kvalifisert til UEFA-cup gjennom seier i CC og/eller FA-cup.
Realistisk? Selvsagt!  ;D


« Siste redigering: August 31, 2008, 16:15:48 av berlin »

willum

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #48 på: August 31, 2008, 17:16:59 »
Morsom historie, men Sheff U var vel i Championship det året? Wolves spilte i alle fall i Premier League året etter og rykket ned sammen med Leeds.

75 SOLLI

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #49 på: August 31, 2008, 19:33:59 »
Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nå er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi går videre).

Men men, vi tar hvem som helst i år. Ã… vinne 2-1 mot SCUM på Gamletrafford blir bra det.

Da blir det grining i Lancashire

I motsetning til Norge, så er det trekning i England. Første laget ut av "hatten" får hjemmebane, så vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley!

PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM)  ;)

Det er riktig at det er tilfeldigheter som avgjør hjemmebane, i hvertfall i Carling Cup, 75 SOLLI!

( Antar at 75 står for ditt fødselsår, Solli? Ikke 28.mai 1975 vel? Det er jo WACCOE datoen )

Det er lett å huske for meg, fordi jeg husker godt sesongen 2002/03, da vi ble slått ut av Sheffield United i begge cuper. Det som er ytterst spesielt, og tilfeldig er at Sheff U kom til semifinalen i både Carling Cup og FA-cupen den sesongen med kun hjemmekamper på veien.

I FA-cupen ble det slått 1-0 av Arsenal på Old Trafford (nøytral) i semifinalen. Før det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 3, 4, 5 og kvartfinalen hvor de slo Leeds 1-0.

I Carling Cup ble de slått av Liverpool i semifinalen over 2 kamper ( hjemme og bortekamp). Før det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 1, 2, 3 (hvor de slo Leeds 2-1), 4 og 5 runde.

Rett og slett utrolig!

Den sesongen tapte de også play-off finalen om opprykk fra League 1 til CCC mot Wolves.

For de som er overtroiske, spilte Sheff U altså i League 1 (nivå 3) det året. Kan vi overgår Sheff U
i årets sesong når det gjelder denne statistikken, d.v.s komme til finalen i CC og FA-cupen (og vinne de)
+ opprykk til CCC. Kunne smakt godt det. Så kan de PL-tullingene kjempe om 5.plass og UEFA-cup plass,
mens vi er automatisk kvalifisert til UEFA-cup gjennom seier i CC og/eller FA-cup.
Realistisk? Selvsagt!  ;D




Jeg er født i 13.mai 1975, fikk akkurat med meg WACCOE! 

berlin

Sv: Carling Cup - 3.runde
« Svar #50 på: August 31, 2008, 20:18:08 »
Morsom historie, men Sheff U var vel i Championship det året? Wolves spilte i alle fall i Premier League året etter og rykket ned sammen med Leeds.

ehh.....kremt  :-[, du har selvfølgelig rett, willum, men resten er riktig:

http://www.sheffieldunited-mad.co.uk/footydb/loadcupt.asp?ssnno=132&teamno=463