Skrevet av Emne: LUFCshop  (Lest 7327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

josoer

LUFCshop
« på: August 24, 2008, 13:59:04 »
Heisann folkens!

Har noen spørsmål om Lufc shop.

1)Hva koster det i porto, merverdiavgift osv hvis man f.eks skal bestille seg noen drakter?

Noen andre her som har noen interessante erfaringer om dette som de vil dele med meg.

På forhånd takk!

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: LUFCshop
« Svar #1 på: August 25, 2008, 22:08:53 »
Sist jeg bestilte kostet det åtte pund for frakt. I tillegg så kommer jo den norske tollen for alle pakker med en verdi over 200 kr...
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

berlin

Sv: LUFCshop
« Svar #2 på: August 25, 2008, 22:20:36 »
lufc online shop er jo ikke så avansert som amazon ved at den trekker fra britisk mva.
Prisen er den som står oppgitt + som Mac skriver £8 i frakt ( både lite og mye, d.v.s vet ikke men 2-3 drakter går innenfor £8).

Tipper jeg har bestillt ca 5-6 ganger de siste året, og det har værrt 50/50 sjanse for at tollen ser på forsendelsen. Det ser ut til at de velger såkalt forenklet tollbehandling, noe som kommer på et sted mellom 150 og 200.

Altså:
prisen på drakt + £8  + ca 200 NOK må du forvente deg, men du kan være heldig og at pakken sklir gjennom tollen.

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: LUFCshop
« Svar #3 på: August 25, 2008, 22:21:46 »
Har vært heldig et par ganger og sluppet unna tollen ja :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

janove

Sv: LUFCshop
« Svar #4 på: August 26, 2008, 09:35:13 »
Jeg har tidligere sagt meg villig til aa handle for folk i Norge.
Kan da garantere at man slipper avgifter.
Kan sende inntil 4 drakter i en pakke.
Grensen paa NOK 1000,- slipper man aa bekymre seg for.

baste

Sv: LUFCshop
« Svar #5 på: August 26, 2008, 11:24:36 »
Jeg har tidligere sagt meg villig til aa handle for folk i Norge.
Kan da garantere at man slipper avgifter.
Kan sende inntil 4 drakter i en pakke.
Grensen paa NOK 1000,- slipper man aa bekymre seg for.

Mail sendt....må jo ha ny drakten.......fort....

Snx....

berlin

Sv: LUFCshop
« Svar #6 på: August 26, 2008, 11:40:01 »
Jeg har tidligere sagt meg villig til aa handle for folk i Norge.
Kan da garantere at man slipper avgifter.
Kan sende inntil 4 drakter i en pakke.
Grensen paa NOK 1000,- slipper man aa bekymre seg for.

Mail sendt....må jo ha ny drakten.......fort....

Snx....

janove har sin mailadresse tilgjengelig. Klikk på janove, så finner du den i profilen hans.

berlin

Sv: LUFCshop
« Svar #7 på: August 26, 2008, 11:42:16 »
Jeg har tidligere sagt meg villig til aa handle for folk i Norge.
Kan da garantere at man slipper avgifter.
Kan sende inntil 4 drakter i en pakke.
Grensen paa NOK 1000,- slipper man aa bekymre seg for.

Knall, janove. Det kaller jeg superb service. Får håpe at du ikke får et ras av mailer da, da får du ha vett nok til å si fra.  :)
Skal ikke se bort fra at jeg sender deg  en mail, skal ikke over i 2008, men blr nok en gang i andre halvdel ( 2009 ).

janove

Sv: LUFCshop
« Svar #8 på: August 26, 2008, 14:59:04 »
Jeg har tidligere sagt meg villig til aa handle for folk i Norge.
Kan da garantere at man slipper avgifter.
Kan sende inntil 4 drakter i en pakke.
Grensen paa NOK 1000,- slipper man aa bekymre seg for.

Knall, janove. Det kaller jeg superb service. Får håpe at du ikke får et ras av mailer da, da får du ha vett nok til å si fra.  :)
Skal ikke se bort fra at jeg sender deg  en mail, skal ikke over i 2008, men blr nok en gang i andre halvdel ( 2009 ).


Staar til tjeneste uansett hvor mange det blir.
Ingen skal vaere redd for aa spoerre.
Ingen faar nei.

sveifors

Sv: LUFCshop
« Svar #9 på: August 26, 2008, 18:39:53 »
Fantastisk Janove, uselvisk og sporty innsats, til etterfølgelse for alle...

Kan hende du får en mail...
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

isak

Sv: LUFCshop
« Svar #10 på: August 26, 2008, 21:51:22 »
Kjernekar han JanOve!  ;)

palle

Sv: LUFCshop
« Svar #11 på: September 11, 2008, 10:04:47 »
Fantastiske retrodrakter er nå å få kjøpt i nettshopen!

http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/productlist.asp?parent_id=4&sub_id=19


PålK
...ooo, vi vandrar saman...

Sheridan

Sv: LUFCshop
« Svar #12 på: September 11, 2008, 22:54:28 »

Min favoritt blant
Retro trøyene  :)

Lord-Meta

Sv: LUFCshop
« Svar #13 på: September 11, 2008, 23:27:16 »

Min favoritt blant
Retro trøyene  :)

 
Den kjøpte jeg i London i februar, kanon kjøp :D

eiru

Sv: LUFCshop
« Svar #14 på: September 12, 2008, 15:11:02 »
bestilte Leedsdrakt med Howson 14 bakpå i går  ;D ;D ;D noen som vet ca hvor lang tid det tar før den kommer?

josoer

Sv: LUFCshop
« Svar #15 på: September 12, 2008, 16:08:11 »
Eg har også lagt inn ei bestilling.Måtte bare ha heimedrakta med "DELPH" på :)

Lurer også på når bortedrakta er i salg?Noen som vet?

h.b

  • Gjest
Sv: LUFCshop
« Svar #16 på: September 12, 2008, 16:30:57 »
Når vi snakker om LUFC shop, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan lage litt fine klær med diskrete logoer på. For eksempel noe man kan bruke på fest,byen,bryllup osv. Hvorfor på død og pine må Leeds ha disse stygge tingene man får kjøpt i shopen. La en motegeneral lage ting med en liten logo under skjortekanten f.eks. Noen pene fleecegensere etc

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: LUFCshop
« Svar #17 på: September 13, 2008, 07:58:10 »
Når vi snakker om LUFC shop, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan lage litt fine klær med diskrete logoer på. For eksempel noe man kan bruke på fest,byen,bryllup osv. Hvorfor på død og pine må Leeds ha disse stygge tingene man får kjøpt i shopen. La en motegeneral lage ting med en liten logo under skjortekanten f.eks. Noen pene fleecegensere etc
Hva snakker du om. Diskret?? Hvem vil være diskret når det gjelder Leeds, ikke jeg ihvertfall. Desto større fan hvis man driter i de små logoene og klemmer til med noe skikkelig. Jeg skammer meg ikke over å være "ALL LEEDS UNITED"
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

josoer

Sv: LUFCshop
« Svar #18 på: September 29, 2008, 23:53:59 »
Fikk heimedrakta i dag.

Tok vel 7 dager.


Promotion 2010

Sv: LUFCshop
« Svar #19 på: September 30, 2008, 00:00:02 »
Når vi snakker om LUFC shop, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan lage litt fine klær med diskrete logoer på. For eksempel noe man kan bruke på fest,byen,bryllup osv. Hvorfor på død og pine må Leeds ha disse stygge tingene man får kjøpt i shopen. La en motegeneral lage ting med en liten logo under skjortekanten f.eks. Noen pene fleecegensere etc

Dette er jeg helt enig i! Mange klubber har smarte diskre klær uten for mye fuzz... Leeds derimot har endel klær som i gult, hvitt og blått får en middelaldrende mann til å se ut som en klovn.... (Jeg sikter nå selvsagt bare til Håkon.. ;) )
Nei, her må klubben få tak i en virkelig designer som har sansen for at de fleste fansene som følger laget ute i europa nå faktisk er voksne folk.

Seriøst... mener dette!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SveinArve

Sv: LUFCshop
« Svar #20 på: September 30, 2008, 00:12:58 »
Det dere skriver her er noko eg har tenkt på mykje sjølv!!

Er ikkje ofte eg skriv det, men er HEILT enig i h.b. her!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

h.b

  • Gjest
Sv: LUFCshop
« Svar #21 på: September 30, 2008, 09:05:21 »
Har sett over garderoben min og Leedsutstyr. Absolutt ingenting av dette som har Leedslogo kan brukes på byen. Lekte litt med en utslitt skinnjakke jeg hadde og tanken på et lite Leeds vannmerke på den ved kragen. Dett blir jo faktisk fint sa kvinnen i huset.
Er rimelig sikker på at Leeds vil selge i bøtter og spann ved å la en som kan klær lage disse for klubben

h.b

  • Gjest
Sv: LUFCshop
« Svar #22 på: September 30, 2008, 09:19:41 »
Sendte forresten denne mailen her til Leeds United nå.

Hello.
I am a Leeds United supporter since 1968. I have been at Elland Road about 35 times. There is one thing i have been missing at Leeds Unites superstore all these years. That is Clothes with a discrete logo so i can use my beloved Leeds United supporter gear in Weddings, party , at work etc. Why cant Leeds United hire professional designers to design ordinary clothes like Leather Jackets, Shirts, Ordinary jackets etc etc etc etc.
If Leeds will do this. I am certain that Leeds United supporter gear will be used at any time by the supporters. Leeds United will also sell more Clothes, and that will make a bigger profit for Leeds United.
Best wishes from Mr Berger
Norway

gill

Sv: LUFCshop
« Svar #23 på: September 30, 2008, 11:34:58 »
Fikk heimedrakta i dag.

Tok vel 7 dager.


Fikk også hjemmedrakten idag. Tok ca 14 dager.
 

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: LUFCshop
« Svar #24 på: September 30, 2008, 13:26:22 »
Når vi snakker om LUFC shop, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan lage litt fine klær med diskrete logoer på. For eksempel noe man kan bruke på fest,byen,bryllup osv. Hvorfor på død og pine må Leeds ha disse stygge tingene man får kjøpt i shopen. La en motegeneral lage ting med en liten logo under skjortekanten f.eks. Noen pene fleecegensere etc
Hva snakker du om. Diskret?? Hvem vil være diskret når det gjelder Leeds, ikke jeg ihvertfall. Desto større fan hvis man driter i de små logoene og klemmer til med noe skikkelig. Jeg skammer meg ikke over å være "ALL LEEDS UNITED"


Han sa vel aldri noe om å skamme seg. Men at han kanskje ville kunne bruke en skjorte med en fin liten logo på i festlige lag. Slapp av før et blodkar sprenger. Jeg er enig. :)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: LUFCshop
« Svar #25 på: September 30, 2008, 17:06:14 »
Når vi snakker om LUFC shop, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan lage litt fine klær med diskrete logoer på. For eksempel noe man kan bruke på fest,byen,bryllup osv. Hvorfor på død og pine må Leeds ha disse stygge tingene man får kjøpt i shopen. La en motegeneral lage ting med en liten logo under skjortekanten f.eks. Noen pene fleecegensere etc

Fullstendig enig. Kona holder pusten hver gang jeg kommer hjem fra Leeds med hvite handleposer.  :)

Ufattelig mye stygt tøy i butikken på ER - og det verste er jo at jeg kjøper det i store mengder...  ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Promotion 2010

Sv: LUFCshop
« Svar #26 på: Mai 26, 2015, 20:35:56 »
Virker om Andrea, som Cellino fant på gata, har bommet på innkjøp av draktene til klubbshopen:

@sport_simon: Re £5 Macron shirts - I was told a few weeks ago that Andrea had massively over-ordered on some merchandise when working in retail. Link??

@sport_simon: @Mrchristoney @simonw91 no, that was what I was told a few weeks ago. Didn't really think a lot more of it until I saw the sale.

@sport_simon: @jamiepartridge3 yes Jamie. Because whenever a club gets a new kit they always end up selling the old ones off for a fiver, right


Andrea skiftet jobb i LUFC, er nå scout!

@sport_simon: @Carlitoswayne Cellino told me he was now a scout Wayne. No-one ever said head scout.


Cellino-parodi!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973