Skrevet av Emne: Var det idisse som var linka med overtagelse av Leeds. Men kjøper City isteden  (Lest 5977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Villa bruker for lite penger til å komme med i Champions League. Kan kanskje vinne Cupen hvert tiende år. Dette holder ikke hvis man skal ha et topplag.
Jeg vil ha et lag som skal kjempe om medaljer hvert år. Manchester City har en stor fordel. De har en by med en brukbar flyplass. Er redd for at de riktige innvestorene ikke kommer uten at Leeds/Bradford Airport blir bygd ut. Noe som tydeligvis ikke vil skje

pesi

Hørte interjuv med Fat Freddy Sheppard i går, ang saken med Keegan i Newcastle.
Har det ikke gått noen rykter om at han skulle "kjøpe seg inn" i Leeds å styre sammen med Bates? eller husker jeg feil.
I alle fall på interjuvet på Sky Sports News i går så la han i alle fall ikke skjul på at han kunne tenke seg tilbake i fotballen "It's like a drug" sa han...
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

h.b

  • Gjest
Så det ble ikke noe av oppkjøpsplanen av Mallorca for hans del da.
La Sheperd kjøpe opp Leeds fra Bates og ta oss tilbake til Premier League, for deretter å selge til folk med penger.
Må bli mere penger til manageren fra Sheperd enn det Bates har vist at han vil gi manageren

Dennis

Du ønsker kanskje Greame Souness som manager også?

Freddy Shepherd? Grøss og gru!
Marching on together!

pesi

han nevte jo aldri noe klubb eller noe, men at han er tilbake innen fotballen innen kort tid ser jeg ikke bort i fra...
men forhåpentligvis ikke til Leeds
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!