Skrevet av Emne: KAMP: vs. Millwall 18/10  (Lest 65083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #390 på: Oktober 18, 2008, 17:55:16 »
Tror ikke Macca og Staunton evner å bedre den defensive organiseringen. Føler at vi på papiret har gode forsvarsspillere, men at samhandlingen er helt forferdelig.

Men det skal sies at hele laget presterte langt under pari i dag.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #391 på: Oktober 18, 2008, 17:55:26 »
Og der var dette marerittet over. Nå er det rett i seng og jeg står f... ikke opp før jeg er nødt  >:(

:)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #392 på: Oktober 18, 2008, 17:55:35 »
...og Millwall passerer oss på tabellen og vi er nede på 5.plass...
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #393 på: Oktober 18, 2008, 17:56:26 »
Føler at vi på papiret har gode forsvarsspillere, men at samhandlingen er helt forferdelig.



Riktig. PÃ… PAPIRET er det 'best that there is' i League One.

...men det er i teorien :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #394 på: Oktober 18, 2008, 17:59:52 »
Jaja, guttar! Leit med ein stjernesmell mot ein av opprykksrivalane, men eg nektar å gje opp. Vi har snudd oss tidlegare og vist prov på kanonfotball, så det er nok ikkje lenge før vi smiler frå øyre til øyre att ;)

Men eg er einig i frustrasjonen over elendig forsvarsspel. Staunton må bevise at han er jobben verdig! Trur vi har gode nok spelarar på papiret, men skulle gjerne sett at vi henta inn ein spelar med god rutine a la Telfer (som dessverre alt for ofte er skadd).

Dennis

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #395 på: Oktober 18, 2008, 18:01:02 »
Utrolig skuffa i dag!

Ã… tape borte mot Millwall er ingen krise i løpet av en lang sesong, men jeg blir klart bekymret over hvordan tapet kommer. Enkle baklengs og ikke minst det faktum at vi i store deler av kampen blir overkjørt. Igjen er også forsvaret langt i fra habilt, noe som skaper en usikkerhet som brer seg i resten av laget.

Skuffet!
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #396 på: Oktober 18, 2008, 18:05:22 »
Igjen er også forsvaret langt i fra habilt, noe som skaper en usikkerhet som brer seg i resten av laget.


...og det ble meldt fra Thorp Arch at man hadde jobbet på høygir med forsvarsarbeidet hele uken...

Jeje

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #397 på: Oktober 18, 2008, 18:06:29 »
Forsåvidt greit med 0p idag ettersom vi ikkje henger med i det heile og at dette er ein vanskelig bortekamp.
Men, prestasjonane og innsatsen idag er ikkje akseptabel, det irriterer meg grenseløst. Hadde vert ok om vi hadde kjempet og gitt Millwall kamp om poengene.

Syns vi litt for ofte underpresterer, lavmålet vårt er vanvittig lavt.
Her må det jobbes Macca!

Men, som PS seier, vi gir ikkje opp!
COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #398 på: Oktober 18, 2008, 18:07:25 »
Igjen er også forsvaret langt i fra habilt, noe som skaper en usikkerhet som brer seg i resten av laget.


...og det ble meldt fra Thorp Arch at man hadde jobbet på høygir med forsvarsarbeidet hele uken...

Jeje



Men de jobba nok med de uviktige tingene.....
MOT

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #399 på: Oktober 18, 2008, 18:10:08 »
det må terpes å terpes på forsvars spillet!!!!
The Mighty Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #400 på: Oktober 18, 2008, 18:10:58 »
Igjen er også forsvaret langt i fra habilt, noe som skaper en usikkerhet som brer seg i resten av laget.


...og det ble meldt fra Thorp Arch at man hadde jobbet på høygir med forsvarsarbeidet hele uken...

Jeje



Men de jobba nok med de uviktige tingene.....

...seems so  :(


Dessverre er det tanken om at trenerne ikke evner å organisere det bedre, som sniker seg inn :(
På papiret har de et bra mannskap å jobbe med...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #401 på: Oktober 18, 2008, 18:11:57 »
På den positive siden i dag, har vi tapt veldig lite forsprang til øvrige lag. MK Dons, Peterboro, Carlisle*, Oldham og Leicester spilte alle uavgjort. Ellers vant dessverre Scunthorpe, mens Southend også kryper opp i ryggen vår.

* Antakelig en stor utfordrer i lengden, tross dårlig start.
Marching on together!

LEO

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #402 på: Oktober 18, 2008, 18:16:51 »
Vi må huske at 50 % av forsvaret var borte idag.  Telfer og Sheehan er krystall klare første valg for meg !!!

I tillegg bør vi virkelig vurdere keeper plassen. 


RUI er det svake punktet for meg og jeg husker når vi rykket ned da fikk jeg se engang at han snudde ryggen til ved en corner og da ble det selvfølgelig baklengs. Han holder ikke mål, dessverre.
Telfer og Michalik med ny keeper, da skal det være i orden.  Men Richardsen må også evalueres.
 

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #403 på: Oktober 18, 2008, 18:58:28 »
Vi må huske at 50 % av forsvaret var borte idag.  Telfer og Sheehan er krystall klare første valg for meg !!!

I tillegg bør vi virkelig vurdere keeper plassen. 


RUI er det svake punktet for meg og jeg husker når vi rykket ned da fikk jeg se engang at han snudde ryggen til ved en corner og da ble det selvfølgelig baklengs. Han holder ikke mål, dessverre.
Telfer og Michalik med ny keeper, da skal det være i orden.  Men Richardsen må også evalueres.

Fraz kan få en kjapp evaluering fra meg. Blir det samme som tidligere år: En aldeles forferdelig back. Hva så om du er god fremover når du er en direkte skam bakover? Ei finte og bort med fyren. Også er jeg så gal at jeg forventer at en kaptein i Leeds United blør for drakta... Ikke kom å fortell meg at Fraz gjør det...

Forøvrig er jeg ikke spesielt skuffa i dag.. Ser fram til en ny playoff-finale på wembley.  :D

Alta-White

janove

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #404 på: Oktober 18, 2008, 19:36:46 »
Dersom noen tror at Sheehan skal loese noe problem i forsvaret, maa de tro om igjen.
For meg kan han vaere skadet resten av sesongen. Ikke en spiller jeg vil savne.


ragnar

Sv: KAMP: vs. Millwall 18/10
« Svar #405 på: Oktober 18, 2008, 22:27:17 »
Det er helt klart at det må tettes igjen bakover. Men en viktig ingrediens for å gjøre nettopp dette er spillere som ikke har unødvendige tabber i hver kamp. I tillegg hjelper det ikke når kapteinen vår vel er et av de svakeste ledd i de bakre rekker. Tror og håper det kommer forsterkninger i løpet av januar for skal vi rykkes opp må kvaliteten i forsvarsarbeidet heves.

Men det er uaksetabelt å tape grunnet mangel på innsats. Men noen feilskjær kan vi tillate på veien mot opprykk. Men ikke særlig mange flere...
*In El Loco we trust!*