Skrevet av Emne: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?  (Lest 5457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« på: September 04, 2008, 23:54:49 »
Uten å vite hvordan dem ser ut..lissom


Jeg trodde fra første stund at Jon R var en kjekk en S****n, og jeg tok ikke feil!

Har litt troen på kaizer men er usikker!

Enrique er jo ganske søt men han har jeg jo "opplevd"  :)


---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Lord-Meta

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #1 på: September 04, 2008, 23:56:08 »
Enkelt...Jeg selvfølgelig. eneste som er litt synd er at jeg snakker Bergensk :D :D

Lars E

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #2 på: September 05, 2008, 01:12:49 »
Det er mange som virker veldig kjekke (som de fleste leedsfans jo er), men jeg heller nok litt mot ringrevene (storposterene). Har hatt et positivt syn på mange av dem helst siden vi la om forumet for...4 år siden?? Jaja navn nevner jeg ikke da, ingen nevnt ingen glemt. Ja så kjedelig er jeg.. men jeg teller i hvert fall 6 rutinerte i hode mitt nå.

Smartest: Veteranen (den er jeg ganske sikker på)
Mest interessant: h.b :)
"Flinkest" til å ikke holde seg til topic: Asbjørn :D

Ser jeg glir vekk fra topic nå.. men dette var litt artig..
Forever Leeds

Dennis

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #3 på: September 05, 2008, 07:26:30 »
Jeg er sikker på at du stiller høyt i den kategorien, B-m! Det siste nettportrettet, der du fotogent poserer i forgrunn av et vakkert sjølandskap, er ikke mindre enn et kunstverk av de sjeldne!

 :D

Utrolig tråd egentlig! I motsetning til omtrent samtlige andre forum, mangler vi en 'babe-tråd', men en 'hvem er kjekkest?'-tråd har vi, altså!  ;D
Marching on together!

75 SOLLI

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #4 på: September 05, 2008, 08:01:35 »
Sikkert mange flotte menn bak pseudonymene her på OEF, men av de jeg har truffet MÃ… jo Torgeir være den kjekkeste. Glemmer aldri da han fikk snøret i bånn hos Kiwi Laila når vi var på Marriott i Leeds for noen år tilbake. Klassisk.......

Robert

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #5 på: September 05, 2008, 08:10:19 »
Jeg legger gjerne inn en stemme på meg selv - trolig den eneste jeg får ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

auren

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #6 på: September 05, 2008, 12:19:29 »
Men hvem tror dere er kjekkest på Off topic da??? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #7 på: September 05, 2008, 12:26:17 »
Denne jakten på hvem er tjukkest på OEF syns jeg vi skal holde oss for gode til!  >:(


 ;D ;D
- Leif Olav

Thomas

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #8 på: September 05, 2008, 14:26:12 »
Utrolig tråd egentlig! I motsetning til omtrent samtlige andre forum, mangler vi en 'babe-tråd', men en 'hvem er kjekkest?'-tråd har vi, altså!  ;D

"Best ligg"-tråden er vel kanskje det nærmeste vi kommer her ? :) Fant den for øvrig ikke igjen, så mulig den tråden aldri har eksistert og at jeg har drømt ?  ;D

CoachKarlstad

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #9 på: September 05, 2008, 14:41:03 »
Videre oppfølging av denne tråden burde jo være en kalender med de 12kjekkeste fra forumet!  ;D

Hvem ville vel ikke hatt en kalender på kjøkkenet med kjekke-Leedssupportere?  :D

auren

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #10 på: September 05, 2008, 14:54:43 »
Videre oppfølging av denne tråden burde jo være en kalender med de 12kjekkeste fra forumet!  ;D

Hvem ville vel ikke hatt en kalender på kjøkkenet med kjekke-Leedssupportere?  :D

I ført tettsittende Leedsdrakter ;)

auren - ville bestemt kjøpt en slik kalender
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #11 på: September 05, 2008, 16:27:48 »
JonR er mitt val som "forsidemann" for den planlagte LUSCOS-kalendaren. Røff look med glimt i auget ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #12 på: September 05, 2008, 17:08:05 »
Utrolig tråd egentlig! I motsetning til omtrent samtlige andre forum, mangler vi en 'babe-tråd', men en 'hvem er kjekkest?'-tråd har vi, altså!  ;D

"Best ligg"-tråden er vel kanskje det nærmeste vi kommer her ? :) Fant den for øvrig ikke igjen, så mulig den tråden aldri har eksistert og at jeg har drømt ?  ;D

Hehe, sett de dataansvarlige her på saken så finner de den nok i arkivet :)

Klassiker den  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #13 på: September 05, 2008, 17:51:29 »
Sikkert mange flotte menn bak pseudonymene her på OEF, men av de jeg har truffet MÃ… jo Torgeir være den kjekkeste. Glemmer aldri da han fikk snøret i bånn hos Kiwi Laila når vi var på Marriott i Leeds for noen år tilbake. Klassisk.......

Fantastisk! Har du et bilde?  ;D ;D

Ikke for det, jeg fikk jo helt klart noen bilder i hodet av navnet, Kiwi Lailia. Høres ut som ei skreppe fra Frode Øverlies univers. Sånn ser a` kanskje ut, også ?  ;D ;D
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #14 på: September 05, 2008, 19:05:56 »
Det er mange som virker veldig kjekke (som de fleste leedsfans jo er), men jeg heller nok litt mot ringrevene (storposterene). Har hatt et positivt syn på mange av dem helst siden vi la om forumet for...4 år siden?? Jaja navn nevner jeg ikke da, ingen nevnt ingen glemt. Ja så kjedelig er jeg.. men jeg teller i hvert fall 6 rutinerte i hode mitt nå.

Smartest: Veteranen (den er jeg ganske sikker på)
Mest interessant: h.b :)
"Flinkest" til å ikke holde seg til topic: Asbjørn :D

Ser jeg glir vekk fra topic nå.. men dette var litt artig..

Takk for komplimentet, Lars E. Men smartest? Nåja…  :-\

Tror jeg velger å si det på denne måten: Det finnes visse områder der jeg er ganske glup, men det finnes utvilsomt atskillig flere områder der jeg knapt nok har snøring.  ::)

Frua i huset påstår at jeg er en god tenker og en dyktig rådgiver. Forhåpentligvis er hun inne på noe. Men samtidig mener jeg at hun på mange områder er en bedre gjører enn meg. Og her har vi vel et viktig poeng i alle menneskelige relasjoner: utfylling. Og sånn er det jo her på forumet også - alle deltagerne har en rolle å spille. Selv egoet vårt ofte prøver å fortelle oss noe annet, så er det ikke så mye med oss uten gode relasjoner og hjelp fra andre.  :)
 
Kjekkeste person på forumet? Jeg aner ikke. Men Jon ER utvilsomt en flott mann.
Jeg bodde en stund i Oslo for fem - seks år siden, og var da noen ganger innom Bohemen i forbindelse med Leeds-kamper. Jeg la da merke til Jon (uten at jeg på den tiden visste at han het Jon). Jeg la merke til ham fordi han hadde en veldig harmonisk og behagelig utstråling. Så Jon har nok ikke bare dametekke, jeg vil tro at han har et stort mennesketekke.  :)

Jon R

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #15 på: September 05, 2008, 19:54:13 »
 :)
Jon R.

baste

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #16 på: September 05, 2008, 22:56:36 »
Syns alle som har Leeds drakt på seg er "kjekke"
Begrunner dette med at det er noe av det som virkelig får meg til å smile og bli stolt....

Ellers så ser jeg mest på damer...men ei dame i Leeds drakt....kan det bli bedre? hmmm..

Ha en god helg folkens...Og lykke til med kåringen....

(Skulle likt å se hvilke kriterer som ligger til grunn for denne kåringen)



Lids

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #17 på: September 06, 2008, 13:49:31 »
Jon R er desidert kjekkest, jeg en god nummer to - bare spør damene på Lompa  ;)
Thomas

auren

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #18 på: September 08, 2008, 21:58:49 »
Det er meg det.. Bare sjekk det flotte bildet mitt ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lars E

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #19 på: September 10, 2008, 15:11:45 »
Oi. Når jeg så kjekkest tenkte jeg ikke penest. Kjekkest om utseende er ikke noe vi bruker ofte på Karmøy. Jeg var vel litt trøtt i trynet og fikk ikke med meg hva topic egentlig handlet om. Hehe!
Forever Leeds

SirOlsen

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #20 på: September 14, 2008, 00:12:47 »
Litt skuffende at ingen nevner mitt stolte navn her inne på denne tråden, hvor jeg burde regjert.... alle andre blir jo som en gjeng med Bagdadbønder i forhold!  ;D

Men så er det vel få av dere som har sett meg, så jeg kan vel ikke klandre noen av dere heller for deres uvitenhet  ;) tihi.

Men jeg har bemerket meg at det har dukket opp et par representanter fra det motsatte kjønn her på forumet de senere tider. De er jeg litt nysgjerrige på... kan vi forvente oss en forumal reportasje fra det kvinnelige representantskap her på forumet snart? :)
-SirOlsen-

Roy

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #21 på: September 14, 2008, 00:44:45 »
Hva med B3rit?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #22 på: September 14, 2008, 00:50:00 »
Hva med B3rit?

...har luuuurt lenge nå hvordan frøkna uttaler navnet sitt: 'Betreriit' eller 'Betreiritt' eller kanskje *Betriiirit'???


Men at B3rit, Therese, Liz & Maria 'mini-vettis' & co vil hevde seg på denne listen mot folk som 'gamle-vettis', Håkon, Håvard og meg... ja, det er sikkert :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #23 på: September 14, 2008, 00:59:42 »
Hva med B3rit?

...har luuuurt lenge nå hvordan frøkna uttaler navnet sitt: 'Betreriit' eller 'Betreiritt' eller kanskje *Betriiirit'???


Men at B3rit, Therese, Liz & Maria 'mini-vettis' & co vil hevde seg på denne listen mot folk som 'gamle-vettis', Håkon, Håvard og meg... ja, det er sikkert :)



Helt klart et godt poeng, men det er vel så enkel vår verdene er, eller... ???
Stand up and sing for LEEDS UNITED

lojosang

Sv: Hvem tror dere er kjekkest på OEF?
« Svar #24 på: September 14, 2008, 01:05:21 »
Unnskyld meg, men med det mulige unntak av Great Garlic Girls er det vel de færreste av det Fagre Kjønn som liker å bli kalt "kjekke". Med mindre de er fra Haugalandet, hvor kjekke folk rett og slett er slille og greie folk, og betegnelsen sier like lite om utseende som en reklameplakat fra en burgerkjede sier om utseende til burgerne de selger der.

Nei, menn er "kjekke". Piker, quinder, jenter og så videre ser pene, søte eller kanskje vakre. Kjekk er vel for en kvinne omtrent like lite flatterende som "stor og sterk?"

Korriger meg gjerne om jeg tar feil. Dette er slett ikke et område hvor jeg kan dokumentere spesiell ekspertise.
- Leif Olav