Førde klare for kvalik !

Started by Førde, September 14, 2008, 13:05:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Førde

- Det var primært sigeren som betydde noko i dag, seier Knut Erik Folland.

Førde-trenaren har akkurat sett laget slå Tornado Måløy 4-3. Det som ei stund såg ut til å bli 4-1 vart unødig spennande på slutten. Men det tenkjer ikkje Folland på no.

- Vi skulle vinne kampen. Og det gjer vi, gliser han.

Jubelen stod i taket i Førde-garderoben etter at kampen var overstått.

For medan Førde sjølv tok seg av Tornado Måløy, greidde ikkje Fjøra å følgje opp borte mot Årdal.

Dermed er det berre å leggje alle spekulasjonar til side: Førde er vinnar av Firdaligaen.

No ventar dei fire serierundar, før den viktige kvaliken står for tur.

Der ventar høgst truleg Åskollen.

http://www.firda.no/sporten/fotball/article3784464.ece
Marching On Together

Asbjørn

Quote from: Førde on September 14, 2008, 13:05:25

Til høgre kan du seie om du trur Førde er gode nok til opprykk.
:) :)

Prøvde, men det gjekk ikkje   :(

:)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Dette kan fort bli ein opprykksesong for Førdegfutane!
COME ON LEEDS !!

isak

Vonar på opprykk for Førde ja, Sogndal treng eit 'Farmerlag' i 2.Divisjon!

Per-Stian

Det skal bli to tøffe kampar mot Ã...skollen, eit lag som er nokså ferskt i fotballsamanheng. Trur laget starta opp i byrjinga av 90-talet (i følgje kjelder som er involvert i klubben), og har hatt ein kjempestart. Laget satsar meget ambisiøst og består hovudsakleg av unge spelarar. Det verkar å bli kjempetøft for Førde IL, men det ville vere utruleg kjekt å få eit nytt lag frå S&F i 2.divisjon.

Per-Stian

Ã...skollen FK spelar forøvrig sine heimekampar på "Kollen Road".

Førde

Marching On Together

Per-Stian

Førde IL - Ã...FK: Laurdag 18. oktober, Førde Stadion.

Ã...FK - Førde IL: Laurdag 25. oktober, Glassverket kunstgress.

Tony Currie

Hvor langt nedover i divisjonene snakker vi her?

Alexander Lejandro

Quote from: Tony Currie on September 27, 2008, 21:09:35

Helt sikker lenger enn 3.divisjon ::) ???

Tom S

Vi snakker om årets vinner av Firdaligaen og kretsmestere i Sogn og Fjordane, og det heile gjelder opprykk til 2.divisjon.

Quote from: Tony Currie on September 27, 2008, 21:09:35

COME ON LEEDS !!

MrK

TMFK er en disgrace - tenker mest på T i dette ordspillet............jeg gremmes og for virkelig å overraske - håper Førde går opp for her snakker vi skikkelig lokalfotball!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lufc86

Må berre gratulera Førde med kretsmeistarskap. Eg kjenner godt nokre av gutta som spelar på førde, Vetti blant anna, ein eks sogndal spelar. I tillegg har jo førde mange gode spelarar frå divisjonane over. Tenker då på spurkeland (brann), Vetti, Sogndal, Tenden (ein klubb i island, brann, stryn, sogndal) Rivedal (sogndal), Evensen (Ã...rdal FK++) Tangedal (MK, Sogndal, Ã...rdal FK) Desse har spelt i divisjonar frå tippeliga til 2.divisjon. Samt førde har mange spennande unggutar på laget. Eg er sikker på at Førde kjem til å vinna kvalikken. Faktisk så må eg seie at Førde har vore heldige me trekninga, og vi får eit 2 div lag frå sof neste år.
@m_sortland på twitter

samadhi

Når me først har ein tråd om fotball i Sogn og Fjordane er det så absolutt verdt å nevna at me på Veitastrond gjorde jobben i går og rykker opp i 4.divisjon. Me møter no fyrst Førde 3 i KM finale!

Det var ein stor dag i går, og det vart etterkvart ei lang natt  ;D

http://www.sognavis.no/dashboard/article3814724.ece
marching on together,
derudaf forever...

Tom S

â€" Minst ein fot i 2. divisjon
Med 2â€"0-siger på heimebane mot åskollen, har Førde lagt eit godt grunnlag med tanke på 2. divisjonsspel neste sesong.

http://www.firda.no/sporten/article3861030.ece

:)
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Det vart vel hard feiring i Førde i går? Eg tok nokre ekstra kalde igår til ære for heimstaden vår.

Eg stiller opp i Drammen neste helg. Då må vi samlast på Goggen eller ein annan pub før kampen.

Tom S

Quote from: Per-Stian on October 19, 2008, 13:41:44
Det vart vel hard feiring i Førde i går? Eg tok nokre ekstra kalde igår til ære for heimstaden vår.

Eg stiller opp i Drammen neste helg. Då må vi samlast på Goggen eller ein annan pub før kampen.

Eg skal ikkje nedover sidan eg er i Leeds neste helg, men veit det er snakk om fleire supporterbusser som skal nedover.

COME ON LEEDS !!

Førde

Dette blir kjekt ! Vi kjem en heil gjeng ned på Lørdag! med supporterbuss og biler! :)
Ja vi må samlast på Pub før kamp start !!!  ;)
Marching On Together

Per-Stian

Quote from: Tom S on October 19, 2008, 15:48:12

Eg skal ikkje nedover sidan eg er i Leeds neste helg, men veit det er snakk om fleire supporterbusser som skal nedover.

Kva fanden skal du finne på i Leeds?  ;)

Tom S

Quote from: Per-Stian on October 19, 2008, 22:05:42
Quote from: Tom S on October 19, 2008, 15:48:12

Kva fanden skal du finne på i Leeds?  ;)

Litt usikker, men var så heldig at eg vann ein tur bortover, så tenkte eg skulle gi det ein sjans...
COME ON LEEDS !!

HAD

Håper Førde banker "møkka-laget" Ã...skollen (eller Drammen FotballKlubb) sønder og sammen neste lørdag...Vi i DBK har i alle fall ikke lyst om å bli med i dette samarbeidet....

Per-Stian

Goggen sportspub opnar for oss kl. 11.30. Buss 161 frå Bragernes torg kl. 14 og 1430.

Første buss frå Førde kjem fredags kveld med ordførar og kompani. Buss 2 (og kanskje 3) startar laurdags morgon frå Førde.

jackbauer68

Quote from: Per-Stian on October 23, 2008, 16:42:12
Goggen sportspub opnar for oss kl. 11.30. Buss 161 frå Bragernes torg kl. 14 og 1430.

Første buss frå Førde kjem fredags kveld med ordførar og kompani. Buss 2 (og kanskje 3) startar laurdags morgon frå Førde.

e jo litt ironisk at det blir 4 ganga så mykje førdefolk på denne kampen som på resten av seriekampane tilsammen 8)

Per-Stian

Quote from: jackbauer68 on October 23, 2008, 22:40:17
Quote from: Per-Stian on October 23, 2008, 16:42:12

e jo litt ironisk at det blir 4 ganga så mykje førdefolk på denne kampen som på resten av seriekampane tilsammen 8)

Hehe :) Ja, men så er det også årets viktigaste kamp.

Førde

http://dttv.dt.no/player/?id=5838

Vi gleder oss til kampen ! åskollen skal knusast!  :)

Heia Førde !!!  :)
Marching On Together

jackbauer68

isak

Uffdao! Gjekk vell ikkje heilt vegen detta!

ollan

Ollan

Per-Stian

Aldri sett eit meir tafatt og dårleg lag før! Førde vart banka sønder og saman på Glasverket kunstgras. Ikkje mykje å unnskulde seg for - skilnaden var alt for stor til det.